Amai, zo introvert vond ik hem nu toch nilord F. schreef: Bwa, ik vind het wel eens interessant dat er een introvert personage meespeelt in Thuis.

Amai, zo introvert vond ik hem nu toch nilord F. schreef: Bwa, ik vind het wel eens interessant dat er een introvert personage meespeelt in Thuis.
Onder druk doet men wel eens iets raars zeker?hannanaske schreef:Amai, zo introvert vond ik hem nu toch nilord F. schreef: Bwa, ik vind het wel eens interessant dat er een introvert personage meespeelt in Thuis.
Maar dankzij hem hebben ze wel gekust!jessie V. schreef:Ik vind Adil een schatje, maar hij moet zich niet door jan en alleman laten dwingen om dingen te doen. Waar bemoeit die Toon zich mee.
Tegen dan had Paulien misschien al een ander gehad...jessie V. schreef:Ja, hals over kop. Laat die jongen rustig bepalen wanneer hij dat zelf wil doen.
Mogelijks, maar negen kansen op tien had hij gisteren een mep gekregen van haar.Lazylady schreef:Tegen dan had Paulien misschien al een ander gehad...jessie V. schreef:Ja, hals over kop. Laat die jongen rustig bepalen wanneer hij dat zelf wil doen.
Ik vind anders dat ze elkaar best zouden kunnen aanvullen.nounake schreef:Hij past langs geen kanten bij Pauline in alle geval .
Dat is zeker waar. Maar om te durven had Adil toch wat steun nodig.Djenner schreef:Het leven is aan de durvers nietwaar?
Ja dat is waar ; zo had ik het niet bekeken.Lazylady schreef:Ik vind anders dat ze elkaar best zouden kunnen aanvullen.nounake schreef:Hij past langs geen kanten bij Pauline in alle geval .
(Offtopic: mijn broer is ook tamelijk stil van karakter en zijn vriendin kan bij wijze van spreken niet zwijgen. Toch zijn zij heel gelukkig samen.)