Marianne Bastiaens (Leah Thys)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Re: Marianne Bastiaens (Leah Thys)

Bericht door Caligula »

Ja, ze probeert Ann bij haar te houden maar dit was ongepast. ze had toch moeten weten dat dit zou uitkomen!
0 x
Potentia Principatum
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 694
x 532

Bericht door jessie V. »

Ze kan het gewoon niet laten. En wie kan er hier niet zonder wie? Ze wil An ondanks alles toch bij zich houden. Lukt het niet goedschiks dan maar kwaadschiks en dat laatste is haar wel toevertrouwd. Dit is wel de tweede keer dat ze An belet op zichzelf te gaan wonen. Dat is niet gezond.
0 x
Ikweetnix
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Ikweetnix »

Wat heeft ze juist gedaan vandaag? Heb aflevering gemist :D
0 x
"You can call me Root"
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Ikweetnix schreef:Wat heeft ze juist gedaan vandaag? Heb aflevering gemist :D
De makelaar belde op dat Ann en Mayra overboden waren en Marianne heeft hem geantwoord dat ze niet langer geïnteresseerd waren.
0 x
Ikweetnix
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Ikweetnix »

Bedankt :D ! Dat is wel een vrij gemene streek. Marianne ten top weer .Iets staat haar niet aan en ze moet het weer tegenwerken. Zo is heel die miserie ook begonnen. Ze leert niet bij.
0 x
"You can call me Root"
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Echt...hoe dom kan een mens zijn? :wtf:
Dat ze Ann en Mayra nog in huis wil vind ik eigenlijk al te gek voor woorden, en dan heb ik het nog niet eens over de manier waarop... :doh:
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
annekeHU
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door annekeHU »

Eigenlijk wil zij alleen haar Anneke in huis, Mayra mag met alle plezier naar Verweggistan vertrekken!
0 x
smurfin
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door smurfin »

tvx1 schreef:Marianne weet niet wat ze verkeerd doet? Het is nochtans heel eenvoudig. Ze moeten stoppen met zich steeds te willen inmengen met de levens van haar kinderen en die gewoon hun eigen leven laten leiden. En dus niet wat ze vanavond deed. Dat was weer beneden alles! :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: Ze zou een grootmoeder moeten zijn wanneer haar dat gevraagd wordt en niet wanneer zij zelf beslist wanneer het nodig is. Denk niet dat Geert nog gaat terugkomen als hij van deze nieuwe stunt hoort.
Volgens mij is grootmoeder zijn niet zoals een knopje aan of uit zetten. Dat ben je gewoon... :wtf:
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Inderdaad een idiote en ook gemene streek, maar ik dacht dat Ann en Mayra naar het buitenland wilden?
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 694
x 532

Bericht door jessie V. »

Ieder ander mens zou zeggen: ik heb mijn huis terug, nou jullie eruit en liefst nu meteen. Die kunnen toch niet meer onder één dak leven, na alles wat ze elkaar hebben aangedaan.
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Lazylady schreef:Inderdaad een idiote en ook gemene streek, maar ik dacht dat Ann en Mayra naar het buitenland wilden?
Dat was eventjes de bedoeling, maar Ann zag dat niet zitten omdat het een te grote aanpassing zou zijn... ;)
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Christel schreef:Dat was eventjes de bedoeling, maar Ann zag dat niet zitten omdat het een te grote aanpassing zou zijn... ;)
Hmm, heb ik iets gemist?
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Lazylady schreef:
Christel schreef:Dat was eventjes de bedoeling, maar Ann zag dat niet zitten omdat het een te grote aanpassing zou zijn... ;)
Hmm, heb ik iets gemist?
Dat denk ik! Maar dat kan ik me ook voorstellen hoor, met die verhaallijn :lol: ;)
Op een gegeven moment zaten Mayra en Ann aan tafel en hadden het erover. Mayra zag het al helemaal zitten, daar was nood aan doktoren en ze konden iets in de buurt van David zoeken. Die wilde vast en zeker af en toe oppassen. Daarop zei Ann dat ze dat op zich heel erg zag zitten, maar dat Sandrine's vriendinnetjes hier wonen, en dat het dus wel héél ingrijpend zou zijn allemaal. Mayra's reactie daarop, was dat het dan maar een mooie droom zou blijven. ;)

Inmiddels lijkt Ann echter van mening veranderd te zijn, door de stunt van Marianne...
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Ja dat was extra dom van Marianne, hier gaat ze Ann en Mayra niet uit mekaar mee halen,integendeel. Nu is Ann zo razend op haar moeder dat ze Mayra gewoon blindelings zal volgen.
Een ietwat komische noot: Marianne die aan Nancy vraagt of zij ook vindt dat ze manipulatief is! Het gezicht van Nancy! :lol:
0 x
Potentia Principatum
baaltje
Nog geen rang

Bericht door baaltje »

Marianne, Marianne!!! Die lage zet , die was er echt te veel aan :crazy: Marianneke toch, word je nu seniel of wa? :eek:
0 x
Plaats reactie