Maar nu is Brammeke er niet meer en krijgt hij nieuwe hoop!smurfin schreef:Lowie valt idd nog steeds op Jana, wat ik ergens ook een beetje vreemd vind op zijn jeugdige leeftijd... Hij heeft toch lang vrijwel geen hoop gehad...

Maar nu is Brammeke er niet meer en krijgt hij nieuwe hoop!smurfin schreef:Lowie valt idd nog steeds op Jana, wat ik ergens ook een beetje vreemd vind op zijn jeugdige leeftijd... Hij heeft toch lang vrijwel geen hoop gehad...
Ja, daar zit ik ook nogal mee!Caligula schreef:Allé,het manneke is smoorverliefd op Jana, van mij mag hij ze hebben hoor! Wel benieuwd voor de reactie van Olivia.
Van mij mag hij ze ook hebben, hoor. 't Is gewoon: pubers worden normaal snel op iemand anders verliefd met al die hormonen, dacht ik toch...Caligula schreef:Allé,het manneke is smoorverliefd op Jana, van mij mag hij ze hebben hoor! Wel benieuwd voor de reactie van Olivia.
Nee natuurlijk niet, maar dat idee om daar nog een feestje te houden kwam waarschijnlijk wel van haar.Caligula schreef:En Olivia met een snee in haar arm! Ook niet echt de schuld van Lowie hé.
Had Lowie haar uitgenodigd dan?Caligula schreef:En Olivia met een snee in haar arm! Ook niet echt de schuld van Lowie hé.