Waldek Kosinski (Bart Van Avermaet)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
- johan1969
- Poster rang 5

- x 26
- x 276
Re: Waldek Kosinski (Bart Van Avermaet)
Is Waldek de mysterieuze chatter ? Dat klopt ergens niet aangezien Emma al met haar chatvriend afgesproken heeft ...
0 x
- Amiche
- Poster rang 2

Zie evt. mijn kommentaar onder Gui Tarstar - het is volstrekt onlogisch dat Waldek EN zijn best doet om met de kinderen in kontakt te komen/blijven vanwege zijn schuldgevoel en zorg om hun verdriet EN degene is die Emma verleidt en verliefd laat worden en vervolgens niets zegt. Het past ook helemaal niet bij zijn karakter.johan1969 schreef:Is Waldek de mysterieuze chatter ? Dat klopt ergens niet aangezien Emma al met haar chatvriend afgesproken heeft ...
0 x
Bíonn dhá insint ar scéal agus dhá leagan déag ar amhrán
There are two sides to every story & (at least) twelve versions of every song
- Caligula
- Poster rang 5

Als dat waar is gaat Rosa met de *****zwaaien! 
0 x
Potentia Principatum
- Caligula
- Poster rang 5

Ik kan gewoon niet met mijn beperkte intellectuele middelen begrijpen waarom Waldek nu niet in 2 zinnen zegt (zelfs in het pools) wat Mayra allemaal gedaan heeft. Dit gaat zelfs in een soap mijn petje te boven.
0 x
Potentia Principatum
- Amiche
- Poster rang 2

.
Het was duidelijk uit Leo's opmerkingen dat hij het wel gedaan heeft tegen Rosa en vandaar is het de fam. doorgegaan. Alleen is dat voor ons buiten beeld gebeurd. Dat hij het niet bij de rechtbank deed verbaast me niet. Hij wilde enkel zijn eigen verhaal kwijt over het onopzettelijk doden van Kurt, niet over wat Mayra allemaal heeft gedaan. Dus wat hem betreft hoeft Simonne (of Judith of Peter ....) het ook niet te weten.Caligula schreef:.... waarom Waldek nu niet in 2 zinnen zegt wat Mayra allemaal gedaan heeft.
0 x
Bíonn dhá insint ar scéal agus dhá leagan déag ar amhrán
- Caligula
- Poster rang 5

Met 2 zinnekes bedoelde ik: Ik heb met Mayra rondgereden met de taxi en zij pikte mannen op om sex te hebben op de achterbank van de taxi. Ik ging dan efkens buiten omwille van privacy (ja,zeg) en daarna reden we terug weg.
Bijkomend mss: ik kan me niet herinneren dat ze er meer dan een op een avond heeft gedaan.En voila!
Zo moeilijk is dat toch niet? Drink verdomme een paar vodkas en vooruit!
Bijkomend mss: ik kan me niet herinneren dat ze er meer dan een op een avond heeft gedaan.En voila!
Zo moeilijk is dat toch niet? Drink verdomme een paar vodkas en vooruit!
0 x
Potentia Principatum
-
Lazylady
- x 435
Waldek is toch echt veel te goed dat hij Mayra nog altijd steunt ondanks hij dankzij haar bijna de bak in was gevlogen!
0 x
- zanacht
- Poster rang 2

Dat is al niet meer te goed zijn. Te onnozel noem ik dat.Lazylady schreef:Waldek is toch echt veel te goed dat hij Mayra nog altijd steunt ondanks hij dankzij haar bijna de bak in was gevlogen!
0 x
-
Lazylady
- x 435
Zo kun je het ook noemen ja!zanacht schreef:Dat is al niet meer te goed zijn. Te onnozel noem ik dat.
0 x
-
tvx1
- x 435
Hij zat zichzelf nog wat meer te kwellen door de steunbetuigingen te lezen die Emma kreeg van haar vriendinnen. Meer moeten we daar niet achter te zoeken...Amiche schreef:Waldek had zijn vinger op zijn eigen foto als vriend van Emma - kijk en vergelijk met zijn profiel (https://www.facebook.com/waldek.kosinski.144?fref=ts); je kunt nog net de rechterkant van de foto (bakstenen muur) herkennen. Gui Tarstar staat ernaast. Emma's FB pag is nu geblocked, dus je kunt haar vriendenlijst niet meer zien.
Ik denk dat het te maken heeft met willen weten hoe het haar vergaat, want hij blijft zich schuldig voelen.
0 x
- smurfin
- Poster rang 2

Ik denk het ook.
Maar ik snap het ook niet, dat hij Mayra nog steeds steunt en 'vergeven' heeft.
Maar ik snap het ook niet, dat hij Mayra nog steeds steunt en 'vergeven' heeft.
0 x
- Ikweetnix
- Poster rang 1

Het is natuurlijk ook anders voor iemand die er midden in zit en dan iemand die het op tv ziet. Maar daarnaast is Waldek gewoon een vergevingsgezinde kerel. Vrij in character dus. Van Rosa vind ik dat al iets opmerkelijker iig.
0 x
"You can call me Root"
- Caligula
- Poster rang 5

Ik begin Waldek echt vervelend te vinden. Dat hij gewoon alles verteld wat er gebeurd is en daar mee basta. Nu weet iedereen zo ongeveer drie kwart van verschillende delen. Vertel het zoals het is verdomme en get done with it.
0 x
Potentia Principatum
-
reda
- Nog geen rang
Dat vind ik nu ook! En eigenlijk ook al langer dan vandaag. Die overdreven 'goedheid' en 'vergevingsgezindheid' vind ik alleszins eerder irritant dan bewonderenswaardig.door Caligula » do 22 mei 2014, 23:18
Ik begin Waldek echt vervelend te vinden. Dat hij gewoon alles verteld wat er gebeurd is en daar mee basta. Nu weet iedereen zo ongeveer drie kwart van verschillende delen. Vertel het zoals het is verdomme en get done with it.
Heb liever een man die ergens voor staat en grenzen kan trekken ipv alles altijd probeert goed te praten!
0 x
-
ranske
- Poster rang 4