Peggy Verbeeck (Sally-Jane Van Horenbeeck)

Gesloten
ElkeM__
Nog geen rang

Re: Peggy Verbeeck (Sally-Jane Van Horenbeeck)

Bericht door ElkeM__ »

Ze kan altijd iets proberen, maar misschien kan Toon haar op het laatste moment ompraten? :p Dan zouden we van een rechtzaak bespaard blijven :D
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

En haar avances naar Toon toe...pijnlijk!
0 x
Potentia Principatum
annekeHU
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door annekeHU »

wat mij betreft mag er heel snel een wonderdokter langs komen, zodat Peggy weer kan zien... ik ben de blinde Peggy beu!
0 x
Amiche
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Amiche »

annekeHU schreef:wat mij betreft mag er heel snel een wonderdokter langs komen, zodat Peggy weer kan zien... ik ben de blinde Peggy beu!
Blij dat ik niet de enige ben :lol:
Het is een gewaagd plot, ook voor de actrice om te spelen, maar het maakt het wel moeilijk om een totaal persoon neer te zetten. Peggy was altijd al een ambetant (spelling ?) figuur, wispelturig en impulsief, maar als blinde mist ze nu de gelaagdheid die haar toch leuk maakten om naar te kijken. Op deze manier vind ik het vooral vermoeiend.
0 x
Bíonn dhá insint ar scéal agus dhá leagan déag ar amhrán
There are two sides to every story & (at least) twelve versions of every song
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Hmm, ik zal het maar wagen zeker? Ik vind ook dat ze Peggy terug moeten laten zien. Haar eerste operatie was toch tijdelijk een succes? Het verwonderd me een beetje dat ze daar zo stillekes over zijn.
En idd,voor de actrice moet dat niet zo gemakkelijk zijn. Ik herinner me dat Simonne daar een volledig seizoen met haar krukken moest rondsjoffelen.
0 x
Potentia Principatum
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1667
x 2574

Bericht door satine »

Caligula schreef:Haar eerste operatie was toch tijdelijk een succes? Het verwonderd me een beetje dat ze daar zo stillekes over zijn.
Ben je dan al vergeten dat ze alleen kan geopereerd worden als er hoornvlies van een gepaste donor beschikbaar is? :whistle: :whistle: :whistle:
0 x
Amiche
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Amiche »

In Thuis is het heel goed mogelijk dat er 's nachts een keer ineens nieuw hoornvlies groeit! ;)
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

satine schreef:
Caligula schreef:Haar eerste operatie was toch tijdelijk een succes? Het verwonderd me een beetje dat ze daar zo stillekes over zijn.
Ben je dan al vergeten dat ze alleen kan geopereerd worden als er hoornvlies van een gepaste donor beschikbaar is? :whistle: :whistle: :whistle:
Zoeken hé, ik verwonder me alleen over het feit dat daar niks over wordt gezegd.
0 x
Potentia Principatum
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1667
x 2574

Bericht door satine »

Caligula schreef:Zoeken hé,
Op E-Bay? Je weet maar nooit :lol:
Amiche schreef:In Thuis is het heel goed mogelijk dat er 's nachts een keer ineens nieuw hoornvlies groeit! ;)
Best mogelijk! :D

Alle gekheid op een stokje, ik denk dat Peggy wel door haar dokter op de hoogte gebracht wordt, moest er een nieuwe donor zijn.
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Ja,waar, maar cornea-donors zijn toch vrij vlot te vinden, gemakkelijker dan bvb nierdonors. Het enige wat ik wou zeggen is dat daar in Thuis met geen woord meer over wordt gerept,terwijl het toch een niet onbelangrijk probleem is. Voor de finale mss?
0 x
Potentia Principatum
smurfin
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door smurfin »

Ik zou ook liefst hebben dat Peggy terug kan zien, want ik vind haar nu echt geen aangenaam personage.
0 x
Summer85
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Summer85 »

Hierzie: miss 2 maten 2e gewichten.
Iedereen moet tegen Peter en Femke zijn om wat ze haar hebben aangedaan op privévlak (ik geloof geen barst dat haar vergevingsgezindheid lang zal blijven duren) maar iedereen moet Mayra wél blijven steunen en meteen vergeven (nadat die Waldek serieus onrechtvaardig behandeld heeft én de goede naam van de taxi's besmeurt heeft; wat meteen ook de broodwinning is van een hele hoop andere mensen) :boo:
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Peggy en de Verbeecks in het algemeen hebben altijd met plezier 2 maten en 2 gewichten gehanteerd hé. Trouwens niet alleen de Verbeecks hé. Maar ik deel je mening over de vergevingsgezindheid van Peggy.
0 x
Potentia Principatum
zanacht
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door zanacht »

Summer85 schreef:Hierzie: miss 2 maten 2e gewichten.
Iedereen moet tegen Peter en Femke zijn om wat ze haar hebben aangedaan op privévlak (ik geloof geen barst dat haar vergevingsgezindheid lang zal blijven duren) maar iedereen moet Mayra wél blijven steunen en meteen vergeven (nadat die Waldek serieus onrechtvaardig behandeld heeft én de goede naam van de taxi's besmeurt heeft; wat meteen ook de broodwinning is van een hele hoop andere mensen) :boo:
Inderdaad en ocharme Mayra want zij is verkracht geweest en dat praat dan alles goed? Peggy is ook verkracht en ze vergelijkt dat met haar situatie maar Simonne die is ook verkracht geweest maar ik denk niet dat die dat zal toelaten. En zoals ik het verstaan had gisteren met haar gesprek met Leo had ik de indruk dat ze ook niet van plan is te vertellen tegen Simonne wat Mayra in de taxi's uitspookte en wat ze Waldek allemaal aangedaan heeft. Schone zakenpartner :thumbdown:
0 x
Amiche
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Amiche »

zanacht schreef:Schone zakenpartner
Peggy gedraagt zich sowieso niet als de eigenares van het bedrijf, maar eerder als puber met een vakantiebaantje, werken of feestjes bouwen al naar gelang ze zich voelt en zelfs weglopen en een 'vreemde' (Toon) de dispatch laten doen!
Ze was net zo onbetrouwbaar in het reisburo/resto. Femke was daar toch tig keer professioneler in.
0 x
Gesloten