Rosa en Waldek zijn al eens getrouwd geweest maar ondertussen gescheiden. In de tussentijd is Waldek getrouwd geweest met Jelena en heeft Rosa een relatie gehad met Luc en is daar ook bijna getrouwd mee geweest.ecirvers schreef:Volgens mij zijn Rosa en Waldek toch al getrouwd. Hoe kunnen ze dan nog eens trouwen?
Wat er niet klopt in Thuis
Forumregels
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
-
- x 435
Re: Wat er niet klopt in Thuis
0 x
-
- Nog geen rang
Franse wijngaard?
Ik heb de grootste twijfel over de localisatie van de wijngaard waar we Bram het laatst zagen. Dat is geen Franse geografie, de bestrating en de afsluiting kloppen niet. Het gebouw op de achtergrond is niet Frans. De loofbomen doen helemaal niet Frans aan. Half mei worden de wijnstokken niet meer gesnoeid, dat is werk voor het vroege voorjaar na de ergste vorst.
Kortom, een teleurstelling voor ons, die dagelijks tussen de Franse wijngaarden bewegen. In het vervolg een betere prospectie aub.
Kortom, een teleurstelling voor ons, die dagelijks tussen de Franse wijngaarden bewegen. In het vervolg een betere prospectie aub.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5
-
- Nog geen rang
Moest vandaag lachen toen Ann zei (over hun advocaat) dat ze van 'hem' nog niets hadden gehoord. Terwijl Mayra's advocaat een vrouw is. Je zou denken dat Ann het verschil toch kent 

0 x
-
- x 435
Ja, ik hoorde het ookcordelia schreef:Moest vandaag lachen toen Ann zei (over hun advocaat) dat ze van 'hem' nog niets hadden gehoord. Terwijl Mayra's advocaat een vrouw is. Je zou denken dat Ann het verschil toch kent

Misschien was het een Conchita
0 x
- Amiche
- Poster rang 2
Evaaa schreef:Misschien was het een Conchita

0 x
Bíonn dhá insint ar scéal agus dhá leagan déag ar amhrán
There are two sides to every story & (at least) twelve versions of every song
There are two sides to every story & (at least) twelve versions of every song
-
- Poster rang 2
-
- Poster rang 2
Het klopt niet dat mensen als Eddy en Nancy zelfs na het lottobericht nog het weer bekijken op een zender als één. Zo'n mensen kijken naar VTM.
0 x
-
- x 435
Wat bedoel je?Djenner schreef:Het klopt niet dat mensen als Eddy en Nancy zelfs na het lottobericht nog het weer bekijken op een zender als één. Zo'n mensen kijken naar VTM.
0 x
-
- x 435
Het lottobericht is alleen maar op een. En niet op VTM als ik mij niet vergis.Djenner schreef:Het klopt niet dat mensen als Eddy en Nancy zelfs na het lottobericht nog het weer bekijken op een zender als één. Zo'n mensen kijken naar VTM.
0 x
-
- Poster rang 2
ja maar heb nog al gemerkt dat eddy en nancy naar één kijken. Klopt toch niet, zo'n mensen kijken naar dingen als "komen eten".
Moderator bericht:
Moderator bericht:
Dit is niet iets wat niet klopt, maar zoals hieronder reeds gezegd: een vooroordeel.
Gelieve ontopic te blijven
Gelieve ontopic te blijven

0 x
-
- x 435
Amai, wat een vooroordelen.Djenner schreef:ja maar heb nog al gemerkt dat eddy en nancy naar één kijken. Klopt toch niet, zo'n mensen kijken naar dingen als "komen eten".

0 x
- Caligula
- Poster rang 5
Ja, ik denk ook dat er heel wat dezelfde mensen zowel naar de lotto als naar komen eten kijken 
Ik ben safe, ik kijk naar geen van beiden.

Ik ben safe, ik kijk naar geen van beiden.

0 x
Potentia Principatum
- martha
- Poster rang 5
- x 972
- x 577
Is er wel lotto op vrijdag ?
Wat ik bizar vond was dat Olivia voorstelde om (sterke) drank te gaan kopen in de nachtwinkel terwijl het nog dag was
Dat zag je in het begin van de aflevering en het was nog licht vanuit het venster terwijl tijdens het feestje donker was (weer dat venster).

Wat ik bizar vond was dat Olivia voorstelde om (sterke) drank te gaan kopen in de nachtwinkel terwijl het nog dag was

0 x
-
- x 435
Inderdaad! De lotto is altijd op woensdag en zaterdagmartha schreef:Is er wel lotto op vrijdag ?![]()
Wat ik bizar vond was dat Olivia voorstelde om (sterke) drank te gaan kopen in de nachtwinkel terwijl het nog dag wasDat zag je in het begin van de aflevering en het was nog licht vanuit het venster terwijl tijdens het feestje donker was (weer dat venster).

Daar heb ik dan weer niet op gelet.
0 x