Waldek Kosinski (Bart Van Avermaet)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
-
Summer85
- Poster rang 1

Re: Waldek Kosinski (Bart Van Avermaet)
Compleet erover om zo ineens aan de deur te staan en Judith te passeren Waldek!
0 x
- smurfin
- Poster rang 2

Idd. Eerlijkheid is goed, maar het moet niet té ver gaan...
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

Heeft Waldek nu eigenlijk verteld aan de onderzoeksrechter van Mayra haar dates of gaan ze dat nog even verzwijgen?
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
-
tvx1
- x 435
Amai! Dat wordt snel erger voor Waldek. Vorige week donderdag was het nog opzettelijke slagen en verwondingen met de dood tot gevolg. Gisteren doodslag en vandaag is het al moord... 
0 x
- Sans
- Poster rang 1

Ja ocharme Waldek. Het was nu wel geen moord.. Hij had misschien niet zo snel moeten aannemen dat Kurt gewoon was gaan lopen.. Dat was niet bepaald erg slim.. Maja.. Door al die leugens en het achterhouden van informatie is hun verhaal helemaal ongeloofwaardig geworden. Niet dat ik echt veel medelijden heb met Mayra. Haar obsessie heeft genoeg ellende veroorzaakt en daar draagt ze nu de gevolgen van.. Dan is ze nog verbaasd dat die onderzoeksrechter haar niet geloofd.. 
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Ja,moord is het niet. Is dat niet juridisch gezien met voorbedachte rade? Of heb ik het mis?
0 x
Potentia Principatum
-
tvx1
- x 435
Neen, je bent volledig juist.Caligula schreef:Ja,moord is het niet. Is dat niet juridisch gezien met voorbedachte rade? Of heb ik het mis?
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Zodus als die onderzoeksrechter zegt: ik houd u aan wegens moord, heeft ze het mis? Juridisch gezien dan toch.
0 x
Potentia Principatum
-
lord F.
- Poster rang 5

Als je zo'n raar verhaal te horen krijgt zou je toch ook beginnen denken dat ze nog vanalles verzwijgen.Caligula schreef:Zodus als die onderzoeksrechter zegt: ik houd u aan wegens moord, heeft ze het mis? Juridisch gezien dan toch.
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

Maar langs de andere kant kunnen ze toch die duts opsporen die de avond van de 'moord' een afspraak had met mayra tot kurt hem wegstuurde?
0 x
-
tvx1
- x 435
Ik denk niet dat die staat te springen om te vertellen dat hij daar was, laat staan wat hij gezien heeft.lord F. schreef:Maar langs de andere kant kunnen ze toch die duts opsporen die de avond van de 'moord' een afspraak had met mayra tot kurt hem wegstuurde?
0 x
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 694
- x 532
-
lord F.
- Poster rang 5

Het is nochtans haar beste (neutrale) getuige dat ze wel degelijk met geweld verkracht werd.
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1667
- x 2574
Heeft die man daar staan op kijken? Ik heb hem alleen zien weglopen, zo snel hij kon.lord F. schreef:Het is nochtans haar beste (neutrale) getuige dat ze wel degelijk met geweld verkracht werd.
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

Ja, maar het feit dat hij weggejaagd werd door Kurt zou er toch op kunnen wijzen dat ze zich niet "vrijwillig" laten verkrachten heeft.satine schreef:Heeft die man daar staan op kijken? Ik heb hem alleen zien weglopen, zo snel hij kon.lord F. schreef:Het is nochtans haar beste (neutrale) getuige dat ze wel degelijk met geweld verkracht werd.
0 x