Speculaties seizoensfinale 2014

Gesloten
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1678
x 2598

Re: Speculaties seizoensfinale 2014

Bericht door satine »

Heb je hier (een) betrouwbare bron(nen) bij - of zijn het pure speculaties?
0 x
Poolaapje
Poster rang 3
Poster rang 3

Bericht door Poolaapje »

Komt van die ene site die erboven al eens vermeld wordt. Pure speculatie dus.
0 x
Afbeelding
ranske
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door ranske »

Mayra die hoe meer ze in het nauw komt een niets ontziende kwaadaardigheid toont omdat ze verliest.
In de finale zorgt ze voor een spectaculaire explosie waarin ze anderen meesleept.
Waardoor wij naar goede gewoonte inThuis de hele vakantie de vraag naar de afloop blijven zitten.

Femke zat al zoveel keer in de finale dat ze er eens uit moet blijven, Lukas en Peter dus ook.

Er mag wel iets serieus met Peggy en Toon gebeuren waardoor hun pesterijen ( tijdelijk ? )ophouden.

Emma heeft haar aandeel in 't lijden en in het voor 'n verhaallijn zorgen nu even gehad, die moet bekomen.
Dat die chatter kwaadaardig gaat optreden tegenover Emma, is teveel van het goede, wacht daar mee.
0 x
Nickos
Poster rang 2
Poster rang 2
x 1
x 7

Bericht door Nickos »

Volgens mij gaat Femke toch weer in de seizoensfinale zitten. Of toch vooral Lucas dan, want afgaande op het 'volgende week in thuis' filmpje van vandaag gaat het enkel maar verder en verder escaleren, en ik zie het nog eindigen met een eventuele ontvoering van Lucas.
0 x
Jonistroobants
Nog geen rang

Bericht door Jonistroobants »

Ik zie deze seizoensfinale grotendeels in het teken van Mayra. Volgend mij slaat ze helemaal door en hierin zal ze niets of niemand sparen (een aanslag tijdens een feest?)
Of Misschien vertrekt ze wel met Sandrine? Aangezien ze haar heeft geadopteerd zal de douane of dergelijke hier geen probleem rond maken...
Of ze krijgt een miskraam en vertrekt daarom met Sandrine want niets of niemand haar zal tegenhouden een kind te hebben
Uit een interview met de acteur die kurt speelde bleek ook dat zijn personage een onrechtstreekse maar belangrijke rol zou gaan spelen in de seizoensfinale
0 x
GroteThuisfan!!!
Poster rang 1
Poster rang 1
x 2
x 1

Bericht door GroteThuisfan!!! »

"Nooit eerder is "Thuis" zo
straf en emotioneel geëindigd" http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuws/c ... oensfinale
0 x
NERGENS BETER DAN THUIS!!!
Je wordt niet geboren als man of vrouw, maar als mens met een ♥
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1003
x 585

Bericht door martha »

Mayra - Rosa - Marianne : de clash van de bitches.

Peggy en Toon versus Femke en Peter en Lucas die het slachtoffer wordt :cry:

Waldek die opgepakt wordt voor de doodslag op Kurt en die gaat uitroepen dat Mayra de heks is die alles in gang heeft gezet (mijn whisfull thinking).
0 x
Summer85
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Summer85 »

Ik gok op een miskraam voor Mayra (of toch slecht nieuws omtrent het kindje) en dat ze dan op de babyborrel Lukas ontvoert.

Julia en Luc in Burundi... een vermist vliegtuig? Een ongeval ginderachter? (en dan blijkt in september dat alles toch oke is met hen)
0 x
Sans
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Sans »

martha schreef:Mayra - Rosa - Marianne : de clash van de bitches.

Peggy en Toon versus Femke en Peter en Lucas die het slachtoffer wordt :cry:

Waldek die opgepakt wordt voor de doodslag op Kurt en die gaat uitroepen dat Mayra de heks is die alles in gang heeft gezet (mijn whisfull thinking).
De ontmaskering van die bitch gaat veel te traag naar m'n zin maja zo is Thuis nu eenmaal. :eh:
0 x
Djenner
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Djenner »

het feit dat het appartement van marianne en geert geen decor heeft, doet me vermoeden dat ze zullen terugkeren naar het huis.
0 x
annekeHU
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door annekeHU »

En indien niet, dan hebben ze in Thuis nood aan een vastgoedmakelaar... Hoeveel personages hebben er eigenlijk geen echte woonplek? Sam niet, ( ze is of bij Tim, of op het werk, of in de Frens) , Olivia niet, Luc zijn appartement is ook niet te zien... en zoals gezegd Geert en Marianne wonen ook nergens, en Peter die zit op hotel? ( Ook niet gezien), Toon heeft ook alleen maar opnames als hij aan het werken is, of streken uithaalt met Peggy!
Maar we weten nu eindelijk hoe Emma haar kamer achter de beruchte blauwe deur eruit ziet.
0 x
Summer85
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Summer85 »

Misschien bundelen Peggy en Mayra hun krachten nog? Peggy uit pure wraak en Mayra uit pure zottigheid en nemen ze Lukas mee?
0 x
maartenB
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door maartenB »

Er staat dat Ann onverwachts word tegengehouden(spoilers laatste aflevering). Ik denk dat dit door Guy gaat zijn.
0 x
oost west Thuis aan't zwembad het best.
Jonistroobants
Nog geen rang

Bericht door Jonistroobants »

maartenB schreef:Er staat dat Ann onverwachts word tegengehouden(spoilers laatste aflevering). Ik denk dat dit door Guy gaat zijn.
Ik denk dat we eerder in de richting van Marianne moeten zoeken
0 x
Omega
x 435

Bericht door Omega »

annekeHU schreef: Maar we weten nu eindelijk hoe Emma haar kamer achter de beruchte blauwe deur eruit ziet.
Wat me doet vermoeden dat er daar nog veel meer zal afspelen. Want voor 1 scene gaan ze geen heel decor bouwen.
0 x
Gesloten