Serieus, Tim & Danny, moeten de burgers alles zelf doen
Ik had wel medelijden met Waldek. Hij reageert en acteert echt met de goedheid van zijn ziel.... maar blijkbaar komt hij keek op keer bedrogen uit met een mes in zijn rug.

Haar verhaal zou toch ook niet echt geloofwaardig overkomen want ineens past ze haar verhaal aan en waarom vertelde ze van in begin dan niet de waarheid tegen de politie? Nee, Waldek zal wel meer kans maken dan dat Mayra denkt.jessie V. schreef:De bewijzen van Waldeck tegen Mayra blijven zwak. Als hij de politie al in beweging krijgt. Wie zal die arme verkrachtte Mayra van zoiets absurds verdenken? Het hele verhaal is letterlijk ongelofelijk.

Dat heeft hij inderdaad nog niet gezegd... Hij heeft het tegen Rosa alleen maar gehad over Mayra's wens om zwanger te worden, dat ze blij is dat dit door die verkrachting gelukt is en dat ze bijgevolg niet helemaal goed is in haar bovenkamer.satine schreef:Misschien is er binnenkort wel een klant die ook naar de Sluisstraat wil en is Simonneke deze keer de chauffeur?
En komt de bal dan op deze manier aan het rollen - ik hoop het in ieder geval voor Waldek!
Edit: misschien moest hij toch maar eens het HELE verhaal vertellen aan Rosa, want dat Mayra klanten oppikte tijdens de werkuren, dat heeft hij niet gezegd, toch?

Ja, idd Christel en als ze een Rosa-Tsunami over zich heen krijgt,wel... Waldek moet natuurlijk wel eerst ALLES aan Rositska vertellen hé.Christel schreef:Ik ben eens benieuwd of ze zo koeltjes kan blijven liegen als steeds meer mensen zich tegen haar keren...
"Unterlassene Hilfeleistung" heet in het Nederlands "Schuldig verzuim".ThuisInDuitsland schreef:Ik vind het nou niet zo moeilijk, Mayras "aangepaste versie" als een leugen te ontmaskeren, moest zij naar de politie stappen.
1) Zoals Sanneke al schreef -> De SMS, die Mayra aan Waldek heeft gestuurd. Wie zou nu z'n eigen stalker om hulp roepen? Ik vraag me trouwens al de hele tijd af, hoe zij het klaargespeeld heeft, om uit de greep van Kurt te ontsnappen, gsm te pakken en de sms te versturen terwijl Kurt haar achterna zat...![]()
2) Het feit, dat ze überhaupt een SMS kon versturen tijdens de aanval op haar is bewijs genoeg voor mij, dat het op die plek a) niet zo pikdonker geweest was als ze tegenover de flikken beweerde en dat ze zich b) wel van Kurt even losgerukt moet hebben en dat het dus heeeeeel onwaarschijnlijk ist, dat ze hem niet herkend heeft, zoals ze aan te flikken heeft wijsgemaakt. En de politie zal in de loop van een nieuw onderzoek te weten komen, dat ze Kurt wel herkend had.
Hoe wil Mayra dit allemaal uitleggen, waarom ze gelogen heeft tegen Tim en Danny? Omdat ze "bang was" voor Waldek misschien? Toe nou, niemand zal haar geloven. WANT - er zijn foto's van haar en Waldek![]()
3) Ja, de foto's. Die waren wel goed genoeg om Marianne te laten denken, dat Mayra Ann bedriegt. Christel schreef het ook al - die foto's zijn helemaal niet als bewijs te gebruiken, dat Waldek Mayra tegen haar wil in achtervolgd zou hebben, in tegendeel. En als ze eens aan Nancy vragen, welke indruk zij van de scene had toen ze de foto's nam, nou dat zal Mayra's versie niet bepaald steunen ook![]()
4) Mayra zei, ze zou kunnen beweren, dat Waldek nog eens is terug gegaan om Kurt express te doen verdrinken. Nou, als zij toegeef dit *gezien* te hebben (anders bijft het wel een veronderstelling) dan had ze meteen een ambulance en of de flikken moeten bellen, anders is het "unterlassene Hilfeleistung" - hoe heet dat in't Nederlands, strafbaar verzuim van hulpverlening...(?).
Komaan, als Mayra een strijd voor de rechtbank gaat uitlokken, heeft zij geen schijn van kans. Wil ze misschien riskeren, haar leugens te herhalen als Ann d'r bij zit? Ann weet dan meteen, dat Mayra ook tegen haar gelogen heeft de hele tijd. Ann weet toch nog goed wat Mayra over de foto's vertelde en zei dat Waldek haar tegen een opdringerige klant had geholpen. Waarom zou hij dan plots Mayra stalken? En waarom zou Mayra Ann *daarvan* helemal niks verteld hebben?
Nee nee nee, ok al is Mayra nu de bitch van't millennium, ik zie haar nog wel gauw heel diep vallen van dat grote paard waarover zij getild is...![]()
Houd je sterk, Waldek!!!