Waldek Kosinski (Bart Van Avermaet)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Plaats reactie
Poolaapje
Poster rang 3
Poster rang 3

Re: Waldek Kosinski (Bart Van Avermaet)

Bericht door Poolaapje »

Denk dat Rosa eerder gaat zeggen dat het inderdaad een ongeval was en hem net gaat tegenhouden om naar de politie te gaan.
0 x
Afbeelding
Sans
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Sans »

Ik had verwacht dat Waldek niet ging kunnen zwijgen. Hij is daar idd te goed en te eerlijk voor. En ja hij had misschien Kurt nog kunnen redden had hij die avond wat beter rondgekeken toen hij ineens 'verdwenen' was. :-?
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Caligula schreef:Ja, als hij het aan Rosa bekent had hij het nog beter in de gazet gezet. :mrgreen:
Dat zou nog wel eens mee kunnen vallen, aangezien Rosa vast niet wil dat haar Waldek voor alles op gaat draaien, en Mayra voorlopig niet de indruk wekt dat ze alles netjes eerlijk op wil biechten...
Maar goed, wel fijn dat Waldek eindelijk besloten heeft zijn mond open te doen. Hopelijk gaat de bal nu snel aan het rollen, zodat Mayra voor haar wanpraktijken opdraait. En als Rosa's...uhm..."felheid" :mrgreen: daarbij kan helpen; graag :!: ;)
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Ja, en als Waldek nog meer vertelt over Mayra is de boot helemaal aan. Nu heeft Rosa ondertussen wel 2 tsunamies op handen hé. Femke-Peter en hare Waldek! Maar een Rosa-tsunami is altijd wel prettig! :mrgreen:
0 x
Potentia Principatum
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Ik vond het wel mooi dat Waldek het tegen Rosa vertelde, maar straks weet iedereen het, behalve de flikken.
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

En nog schiet het Waldek en Mayra nog niet te binnen dat er nog die klant was die kan getuigen dat Mayra Kurt wel degelijk gezien heeft. En mss ook dat hij Waldek gezien heeft.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
ranske
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door ranske »

Als die klant waarvan we niet weten waar hij was tijdens de verkrachting achteraf Kurt aangevallen heeft waardoor die in het water sukkelde dan zwijgt die ook. Echter, er zijn geen sporen van geweld, nu dat weer.
0 x
Trouwe kijker
Nog geen rang
x 112
x 27

Bericht door Trouwe kijker »

Ze hebben geen extra getuige nodig om hen te verraden!
Zoals ze tegen elkaar staan brullen over de feiten kan heel de Zus & zo de feiten meevolgen!
Moest ik in Waldek zijn schoenen staan zou ik mijn stem beslist temperen! :roll:
0 x
Evaaa
x 435

Bericht door Evaaa »

Die klant was al weg toen Waldek aankwam he.
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Evaaa schreef:Die klant was al weg toen Waldek aankwam he.
Dat weten we niet zeker, toch? :)
Misschien is hij wel ergens blijven staan daar, te bang om in te grijpen en Mayra direct te helpen, maar ook te ongerust om zich helemaal uit de voeten te maken...

En het is sowieso wel iemand die kan getuigen dat Mayra daar zelf een "sexdate" heeft geregeld, en bovendien ingeschreven stond op een speciale website daarvoor. Dat werpt toch wel een heel ander licht op de zaak dan het "wachten op een taxi klant en ondertussen eventjes uitstappen om een luchtje te scheppen", wat Mayra er zelf van gemaakt heeft... :mrgreen:
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

"Eventjes uitstappen om een luchtje te scheppen" Dat was dan wel zwaar vervuilde lucht hé! :lol:
Maar serieus nu: De Waldek met zijn geweten kan ik nog begrijpen maar waarom moet hij dat in godsnaam aan Rosa gaan vertellen? Na Nancy is Rosa de gazet van Thuis. Nancy de eerste pagina en Rosa de rest.
0 x
Potentia Principatum
ikke
x 435

Bericht door ikke »

Caligula schreef:"Eventjes uitstappen om een luchtje te scheppen" Dat was dan wel zwaar vervuilde lucht hé! :lol:
Maar serieus nu: De Waldek met zijn geweten kan ik nog begrijpen maar waarom moet hij dat in godsnaam aan Rosa gaan vertellen? Na Nancy is Rosa de gazet van Thuis. Nancy de eerste pagina en Rosa de rest.
Ook eventjes serieus: Rosa is de vrouw van Waldek, dus nogal wiedes dat hij zijn hart bij haar lucht.
0 x
zanacht
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door zanacht »

Rosa kan dan misschien wel een gazet zijn maar ze zou er ook alles aan doen om haar geliefde te beschermen dus als het om Waldek gaat zal ze zeker en vast wel haar mond houden.
0 x
Thuisforum
Administrator
Administrator
x 9
x 63

Bericht door Thuisforum »

Een paar berichten, die niet over Waldek gingen, zijn verwijderd.
Gelieve on-topic te blijven.
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Re: Bram Schepers (Bert Verbeke)

Bericht door johan1969 »

Toen Bram en Waldek zaten te hijsen, had ik schrik dat Waldek zich zou verspreken ivm die moord/ongeval. t Zal lang duren eer t uitkomt denk ik ...
0 x
Plaats reactie