Breaking Bad
Forumregels
Hier kan je praten over allerlei andere tv-programma's.
Hier kan je praten over allerlei andere tv-programma's.
-
lord F.
- Poster rang 5

Re: Breaking Bad
Morgenavond trouwens de seizoensfinale van seizoen 4 op Canvas. Benieuwd of ze direct doorgaan met seizoen 5. 
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
-
Lazylady
- x 435
Zou leuk zijn, maar ik vrees er een beetje voor...lord F. schreef:Morgenavond trouwens de seizoensfinale van seizoen 4 op Canvas. Benieuwd of ze direct doorgaan met seizoen 5.
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

Denk van wel gezien ze het op hun site al aankondigen.Lazylady schreef:Zou leuk zijn, maar ik vrees er een beetje voor...lord F. schreef:Morgenavond trouwens de seizoensfinale van seizoen 4 op Canvas. Benieuwd of ze direct doorgaan met seizoen 5.
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

-
Poolaapje
- Poster rang 3

-
Lazylady
- x 435
Iemand?! Meerdere zeker!!!Poolaapje schreef:Ik denk dat er hier iemand blij zal zijn.![]()
- Spoiler: Bekijk
0 x
-
Poolaapje
- Poster rang 3

Die vraag is geen spoiler, gewoon niet te hard afgeweken van de promo's uit Amerika. 

0 x

-
lord F.
- Poster rang 5

3 dagen vroeger dan oorspronkelijk gepland >> blijkbaar wordt Breaking Bad dus op vrijdag uitgezonden. 
Dat zal dus digicorder worden want op vrijdag kijk ik bijna nooit tv.
Enfin, gezien Gus Fring dood is kan je al een beetje raden in welke richting seizoen 5 zal gaan.
Enfin, gezien Gus Fring dood is kan je al een beetje raden in welke richting seizoen 5 zal gaan.
0 x
- Nickos
- Poster rang 2

- x 1
- x 7
Zonder spoilers weg te geven: nee, dat kan je niet :p. Je gaat 16 afleveringen op de punt van je stoel zitten :p. Qua scenario is seizoen 5 waarschijnlijk de absolute topper van de reeks.lord F. schreef:3 dagen vroeger dan oorspronkelijk gepland >> blijkbaar wordt Breaking Bad dus op vrijdag uitgezonden.
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

Dat is het minste dat je mag verwachten. 
Maar seizoen 4 was alleszins ook wel de beste tot nu toe met die twist op het einde met die meiklokjes.
Maar seizoen 4 was alleszins ook wel de beste tot nu toe met die twist op het einde met die meiklokjes.
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

Toch op maandag dus. Maandag start Breaking Bad 5 dus op Canvas! 
0 x
-
Lazylady
- x 435
Wij hebben de dvd van seizoen 5 toevallig in de bib gevonden en dat lijkt ons veel handiger dan er elke keer aan denken om die recorder op te zetten. Al 2 afleveringen gezien; ik ben benieuwd hoe het verder gaat...
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

Ja, het is altijd wel laat en al zeker sedert mijn nieuwe job.Lazylady schreef:Wij hebben de dvd van seizoen 5 toevallig in de bib gevonden en dat lijkt ons veel handiger dan er elke keer aan denken om die recorder op te zetten. Al 2 afleveringen gezien; ik ben benieuwd hoe het verder gaat...
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

Halverwege het laatste seizoen intussen en ziet er wel veelbelovend uit voor de laatste 8 afleveringen, zeker nu Hank de echte identiteit ontdekt heeft van Heisenberg (op het toilet dan nog). 
0 x
-
Lazylady
- x 435
Maar dat laatste seizoen is als ik het goed begrijp in twee delen?
Ik wou dat trouwens al een hele tijd zeggen, maar het kwam er maar niet van. Een tijd geleden hadden wij die volledige dvd-box van de bib ("dachten" we), maar blijkbaar stonden er maar 8 afleveringen op (en in totaal zijn het er 16)! Het stond niet duidelijk vermeld op de cover natuurlijk.
(Een tweede deel was er natuurlijk niet in de bib...)
We dachten dan maar te wachten op de afleveringen van Canvas, maar mijn vriend had op de website gezien dat ook daar blijkbaar maar de eerste 8 afleveringen worden uitgezonden... (en op één van de NL posten werd het tweede deel al uitgezonden, maar dat hadden we natuurlijk te laat door)...
Echt onnozel vind ik dit. Zowat de hele wereld heeft BB al helemaal gezien, behalve BE!
Ik wou dat trouwens al een hele tijd zeggen, maar het kwam er maar niet van. Een tijd geleden hadden wij die volledige dvd-box van de bib ("dachten" we), maar blijkbaar stonden er maar 8 afleveringen op (en in totaal zijn het er 16)! Het stond niet duidelijk vermeld op de cover natuurlijk.
We dachten dan maar te wachten op de afleveringen van Canvas, maar mijn vriend had op de website gezien dat ook daar blijkbaar maar de eerste 8 afleveringen worden uitgezonden... (en op één van de NL posten werd het tweede deel al uitgezonden, maar dat hadden we natuurlijk te laat door)...
Echt onnozel vind ik dit. Zowat de hele wereld heeft BB al helemaal gezien, behalve BE!
0 x