Peggy Verbeeck (Sally-Jane Van Horenbeeck)

Gesloten
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Re: Peggy Verbeeck (Sally-Jane Van Horenbeeck)

Bericht door johan1969 »

Ik vind het wel ziek hoe Peggy, Peter nog steeds 'lieveke' noemt.
0 x
ranske
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door ranske »

Nog voor de zelfmoordpoging kon je denken dat het Peggy haar ontkenningsfase was.
Nu ze beseft dat Peter weg is, erg, no matter wat ze al uitspookte werkt ze op zijn schuldgevoel met " lieveke ".
Jenny en Marianne willen niets liever dan met 'n dikke knuffel als oma " lieveke " zeggen tegen hun kleinzoontje Robin.
0 x
zanacht
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door zanacht »

Na een hopeloze poging dat geen effect heeft zal de wraak nu komen. Zo werkt dat helaas bij de meeste mensen.
0 x
zanacht
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door zanacht »

Kan Peggy eigenlijk wel alimentatie vragen aan Peter want ze heeft toch ook een eigen inkomen van de zus&zo?
Ik heb geen idee hoe die wet juist in mekaar zit.
0 x
Evaaa
x 435

Bericht door Evaaa »

zanacht schreef:Kan Peggy eigenlijk wel alimentatie vragen aan Peter want ze heeft toch ook een eigen inkomen van de zus&zo?
Ik heb geen idee hoe die wet juist in mekaar zit.
Ja, dat dacht ik eerst ook, maar in haar situatie kan dat wel omdat ze een handicap heeft...
http://www.belgium.be/nl/familie/koppel ... houdsgeld/ Wat ik hieruit versta is dat Peter een allimentatie moet betalen, even lang als hun huwelijk een leven beschoren was, maar aangezien Peggy blind is zal het langer aanslepen, daar zal Peggy dan wel weer voor zorgen. Alsook het feit dat ze blind is. Straks houdt dat haar tegen om een donor te zoeken of een nieuwe operatie te ondergaan :roll: . Ze is er iig toe in staat.
0 x
Summer85
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Summer85 »

Zou Ann weten dat Peggy naar zichzelf verwijst als 'mama' bij Sandrine?
Lijkt me toch wéér een brug te ver...

En om dan wat belachelijk te gaan doen in het advocatenkantoor...mannekes toch. Is ze al vergeten met wie Tom 'niet vies was van bedriegen'?? En zij bedroog haar zus niet dan??

Wanneer gaat er eens eindelijk iemand tegen Rosa en Peggy zeggen dat ze grote potten zijn kleine ketels verwijten dat ze zwart zien???
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Summer85 schreef:Zou Ann weten dat Peggy naar zichzelf verwijst als 'mama' bij Sandrine?
Lijkt me toch wéér een brug te ver...
Dat zou je wel denken inderdaad!
"mama Peggy" heeft ze in het bijzijn van Ann volgens mij wel eens gezegd, maar het is sowieso heel vreemd dat Ann zo soepel omgaat met het contact tussen Sandrine en Peggy, zeker na alles wat er al gebeurd is in het verleden.
Ann lijkt daar echter niet zo zwaar aan te tillen... Die stuurt Sandrine liever naar de biologische moeder, die zojuist een zelfmoordpoging ondernomen heeft en allesbehalve stabiel te noemen is, en die bovendien niks liever zou willen dan Sandrine terug voor haar alleen, dan naar Marianne, die al vanaf de tijd dat Sandrine een dag of 5 oud is, dagelijks mee voor haar gezorgd heeft. En dat omdat "madame" op haar verwende teentjes getrapt is en bovendien haar "liefke" niet voor het hoofd wil stoten. Of Sandrine daar onder lijdt, lijkt ze zich geen moment af te vragen... :doh:

En dan die scène van de "dames Verbeeck" in het advocatenkantoor... Zo ergerlijk! Ik snap niet dat Tom niks terugzei toen het over dat bedriegen ging. Peggy en Rosa zijn inderdaad wel de laatsten die daarover iets kunnen zeggen :boo:
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Nickos
Poster rang 2
Poster rang 2
x 1
x 7

Bericht door Nickos »

Peggy is het resultaat van Rosa die in bed was gedoken met de man van haar zus. Waarom is er niemand die hier ook maar één keer iets over gezegd heeft? Dat slaat toch nergens op. Gisteren zou het zeker gepast geweest zijn. Ik snap dat scenaristen niet teveel dingen uit het verleden er willen bij halen om kijkers niet teveel te verwarren maar als ze gisteren de verkrachting van Simonne konden bovenhalen had hier ook iets over gezegd mogen worden.
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Ik vind dat Peggy er nog eens goed uitziet :thumbup:
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

"Het liefste wat iemand ooit voor Peggy heeft gedaan!"

Mijn mond viel letterlijk open!!! :eek: :shock:

Het is wel héél ver met haar gekomen als ze dit gedrag al "goed" vindt! :thumbdown:
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Ze straalde gewoon, wat nog maar eens bewijst hoe dicht liefde en haat bij mekaar liggen, geen copie of kloon, nee exact hetzelfde maar in de mirror.
0 x
Potentia Principatum
Evaaa
x 435

Bericht door Evaaa »

Lazylady schreef:"Het liefste wat iemand ooit voor Peggy heeft gedaan!"

Mijn mond viel letterlijk open!!! :eek: :shock:

Het is wel héél ver met haar gekomen als ze dit gedrag al "goed" vindt! :thumbdown:
:lol: Bij mij was het om een andere reden. Als dat het liefste is wat iemand al voor haar heeft gedaan, dan moet ze haar toch eens vragen beginnen stellen over haar armoedig leventje :twisted:
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Ja, dat dacht ik ook wel ! Dan heeft ze nog niet veel lieve partners gehad.

Dat is niet 'lief' maar crapuleus wat Toon gedaan heeft ! En waarom, hij heeft daar toch niks mee te maken ?
0 x
zanacht
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door zanacht »

Als vandalisme voor Peggy het liefste is dat een ander voor haar gedaan heeft dan zit er een serieuse steek los bij haar maar dat wisten we al langer.
Ja, Toontje past inderdaad veel beter bij haar dan Peter want die 2 zijn aan mekaar gewaagd.
0 x
M-medemToertjes
Nog geen rang

Bericht door M-medemToertjes »

Quote van Peggy tijdens de scène in het advocatenkantoor (met Rosa):

"You ain't seen nothing yet, baby."

In Peter zijn plaats had ik daar wel een héél gevat antwoord voor gevonden :twisted:
0 x
Gesloten