Speculaties seizoensfinale 2014

Gesloten
GroteThuisfan!!!
Poster rang 1
Poster rang 1
x 2
x 1

Re: Speculaties seizoensfinale 2014

Bericht door GroteThuisfan!!! »

.... (Er verspreiden ook geruchten dat in de seizoenfinale Peggy van een brug zou springen met de kleine Lukas)

Bron: http://detvkijker.skynetblogs.be/archiv ... 62679.html
0 x
NERGENS BETER DAN THUIS!!!
Je wordt niet geboren als man of vrouw, maar als mens met een ♥
Evaaa
x 435

Bericht door Evaaa »

GroteThuisfan!!! schreef:.... (Er verspreiden ook geruchten dat in de seizoenfinale Peggy van een brug zou springen met de kleine Lukas)

:crazy: Laat ons hopen dat dat bij de haren is gegrepen... Want daar zit ik echt niet op te wachten.
0 x
interrupted
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door interrupted »

Evaaa schreef:
GroteThuisfan!!! schreef:.... (Er verspreiden ook geruchten dat in de seizoenfinale Peggy van een brug zou springen met de kleine Lukas)

:crazy: Laat ons hopen dat dat bij de haren is gegrepen... Want daar zit ik echt niet op te wachten.
Dat zou dan een deja vu zijn met Isabelle en Lowie ....
0 x
Jealously in technicolor
Fear by name, love by numbers
Streetlamp amber, wanderlust
Hide her in a blunderbuss

(Arctic Monkeys)
Estva
Nog geen rang

Bericht door Estva »

Ik denk dat Emma zal verkracht worden door de pedo waarmee ze chat . Een brand of feest hoeft voor mij niet dit seizoen :twisted:
0 x
ElkeM__
Nog geen rang

Bericht door ElkeM__ »

Blinde Peggy vindt die brug toch nooit! Ik vind dat Femke en Peter eens recht hebben op wat geluk na al die jaren!
0 x
Evaaa
x 435

Bericht door Evaaa »

Estva schreef:Ik denk dat Emma zal verkracht worden door de pedo waarmee ze chat . Een brand of feest hoeft voor mij niet dit seizoen :twisted:
Twee verkrachters in 1 seizoen? :think:
0 x
Jonistroobants
Nog geen rang

Bericht door Jonistroobants »

De seizoensfinale speelt zich volgens mij sowieso grotendeels af met het hele Mayra verhaal. Er zijn genoeg personages die hierbij intussen betrokken zijn. Er is de ruzie tussen Marianne en Mayra maar ook de dood van Kurt en het hele gedoe met haar afspraakjes met die mannen.
Misschien brengt Waldek de volledige waarheid aan het licht en hierdoor slaagt Mayra helemaal door?
Of wat dachten jullie van een finale clash tussen Marianne en Mayra, met eventueel nog Ann en/of andere personages?
Of er komt een nieuwe rechtzaak waar het er zeer hard aan toe gaat en Marianne haar laatste troeven uitspeelt?

Peggy en Toon kussen in de seizoensfinale maar niet zonder eerst wraak te nemen op Peter en Femke... Ik vind het gedacht achter Peggy (die met de hulp van Toon?) Lukas ontvoerd nog niet zo gek...

De grote verzoening tussen vader en zoon Bomans (Luc en Lowie). Julia is in de wolken dat haar gezinnetje weer "samen" is.

Dan is er die Olivia waarmee Jana de laatste tijd optrekt. Ik vertrouw haar precies niet, ik heb zo het gevoel dat ze Jana op het verkeerde spoor gaat brengen?

En de ontmaskering van de chatvriend van Emma, ik heb ook steeds meer het gevoel dat die Danny er voor iets tussen zit en hij zou inderdaad zijn opgekropte woede omdat het niet lukt bij Paulien wel eens op de jonge-naïve en nu ook ontroostbare Emma kunnen uitwerken...

Wat denken jullie ?
Laatst gewijzigd door Jonistroobants op vr 18 apr 2014, 19:02, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
zanacht
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door zanacht »

Jonistroobants schreef:De seizoensfinale speelt zich volgens mij sowieso grotendeels af met het hele Mayra verhaal. Er zijn genoeg personages die hierbij intussen betrokken zijn. Er is de ruzie tussen Marianne en Mayra maar ook de dood van Kurt en het hele gedoe met haar afspraakjes met die mannen.
Misschien brengt Waldek de volledige waarheid aan het licht en hierdoor slaat Mayra helemaal door?
Of wat dachten jullie van een finale clash tussen Marianne en Mayra, met eventueel nog Ann en/of andere personages?

Peggy en Toon kussen in de seizoensfinale maar niet zonder eerst wraak te nemen op Peter en Femke... Ik vind het gedacht achter Peggy (die met de hulp van Toon?) Lukas ontvoerd nog niet zo gek...

De grote verzoening tussen vader en zoon Bomans (Luc en Lowie). Julia is in de wolken dat haar gezinnetje waar "samen" is.

Ook die Olivia waarmee Jana de laatste tijd optrekt. Ik vertrouw haar precies niet, ik heb zo het gevoel dat ze Jana op het verkeerde spoor gaat brengen?

En de ontmaskering van de chatvriend van Emma, ik heb ook steeds meer het gevoel dat die Danny er voor iets tussen zit en hij zou inderdaad zijn opgekropte woede omdat het niet lukt bij Paulien wel eens op de jonge-naïve en nu ook ontroostbare Emma kunnen uitwerken...

Wat denken jullie ?
Ik sluit mij zowat aan bij jouw verhaal. Zoiets had ik ook wel in gedachten... ;)
0 x
Djenner
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Djenner »

Ik verwacht ook de rechtszaak van Marianne omtrent haar huis in de seizoensfinale.
0 x
thuisfan2001
Nog geen rang

Bericht door thuisfan2001 »

Ze zeggen dat ze weten wie die pedo is van emma
http://detvkijker.skynetblogs.be/archiv ... 65746.html
0 x
Poolaapje
Poster rang 3
Poster rang 3

Bericht door Poolaapje »

Pure speculatie...
0 x
Afbeelding
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1678
x 2598

Bericht door satine »

Jonistroobants schreef:Misschien brengt Waldek de volledige waarheid aan het licht en hierdoor slaagt Mayra helemaal door?
Ik heb het gevoel dat het feit dat Simonne terug gaat rijden, hier ook zou kunnen mee te maken hebben.
Dat er op de dispatch een oproep binnenkomt voor een taxi in de Sluisstraat en dat Simonne daar nietsvermoedend naartoe rijdt?
En zo ontdekt wat de nieuwe hobby van Mayra was?
Jonistroobants schreef:En de ontmaskering van de chatvriend van Emma, ik heb ook steeds meer het gevoel dat die Danny er voor iets tussen zit en hij zou inderdaad zijn opgekropte woede omdat het niet lukt bij Paulien wel eens op de jonge-naïve en nu ook ontroostbare Emma kunnen uitwerken...
Ik zit echt niet te wachten op een tweede verkrachting...
Het werd hier al vaker gesuggereerd, maar laat het AUB niet zo zijn.
Misschien is Gui Tarstar wel een gewoon iemand, waar Emma steun bij vindt?
*Hoopvol*...
0 x
Jonistroobants
Nog geen rang

Bericht door Jonistroobants »

satine schreef:
Jonistroobants schreef:Misschien brengt Waldek de volledige waarheid aan het licht en hierdoor slaagt Mayra helemaal door?
Ik heb het gevoel dat het feit dat Simonne terug gaat rijden, hier ook zou kunnen mee te maken hebben.
Dat er op de dispatch een oproep binnenkomt voor een taxi in de Sluisstraat en dat Simonne daar nietsvermoedend naartoe rijdt?
En zo ontdekt wat de nieuwe hobby van Mayra was?
Jonistroobants schreef:En de ontmaskering van de chatvriend van Emma, ik heb ook steeds meer het gevoel dat die Danny er voor iets tussen zit en hij zou inderdaad zijn opgekropte woede omdat het niet lukt bij Paulien wel eens op de jonge-naïve en nu ook ontroostbare Emma kunnen uitwerken...
Ik zit echt niet te wachten op een tweede verkrachting...
Het werd hier al vaker gesuggereerd, maar laat het AUB niet zo zijn.
Misschien is Gui Tarstar wel een gewoon iemand, waar Emma steun bij vindt?
*Hoopvol*...
Ja ik heb het hier niet meteen over een verkrachting er zijn toch nog veel andere dingen die iemand met slechte bedoelingen met een kind kan doen?
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1678
x 2598

Bericht door satine »

Jonistroobants schreef:Ja ik heb het hier niet meteen over een verkrachting er zijn toch nog veel andere dingen dat iemand met slechte bedoelingen met een kind kan doen?
Dat heb je inderdaad niet gezegd, maar ik heb het hier al wel gelezen in andere postings.
Vandaar mijn reactie. ;)
Hoe dan ook, Emma heeft haar portie al wel gehad dit seizoen vind ik.
Laat die Gui Tarstar maar gewoon een goeie vriend zijn waar ze steun bij vindt.
Er is al genoeg ellende in Thuis bij de andere personages. :angel:
0 x
cudding
Nog geen rang

Speculaties seizoensfinale 2014

Bericht door cudding »

Binnenkort is het weer zo ver dan is het tijd voor de grote seizoenfinale van Thuis. Er zijn al heel veel speculaties wat er in die seizoenfinale gaat gebeuren.
De seizoensfinale speelt zich volgens sowieso grotendeels af met het hele Mayra verhaal. Er zijn genoeg personages die hierbij intussen betrokken zijn. Er is de ruzie tussen Marianne en Mayra maar ook de dood van Kurt en het hele gedoe met haar afspraakjes met die mannen.
Misschien brengt Waldek de volledige waarheid aan het licht en hierdoor slaagt Mayra helemaal door?

Peggy en Toon kussen in de seizoensfinale maar niet zonder eerst wraak te nemen op Peter en Femke... De twee gaan samen de kleine Lukas ontvoeren.

De grote verzoening tussen vader en zoon Bomans (Luc en Lowie). Julia is in de wolken dat haar gezinnetje weer samen is.

En de ontmaskering van de chatvriend van Emma, Emma zou afspreken met de chatvriend en die chatvriend zou dan Emma verkrachten. Wie die mysterieuze chatvriend is, is onduidelijk maar velen mensen denken dat het Danny of Guy van vroeger is . Wij zijn op onderzoek gegaan en de chatvriend is Gui Tarstar . Maar die gebruikt waarschijnlijk een valse naam. Hier vind u het facebook profiel dat de makers gebruiken om met emma te chatten en je moet zeker is met de vrienden kijken daar staan toevallig Emma haar profiel tussen en de facebook profielen van de makers van thuis.
facbook profiel: https://www.facebook.com/guitarstar1 (je kan het alleen bekijken als je ingelogd bent op facebook)
0 x
Gesloten