Peggy Verbeeck (Sally-Jane Van Horenbeeck)
- Caligula
- Poster rang 5

Re: Peggy Verbeeck (Sally-Jane Van Horenbeeck)
Hetgeen ik me herinner is dat ze op weg was naar China (was ze daar maar naar toe gegaan) en ze bij een stopover in Duitsland een drugdealende Duitser tegen het lijf is gelopen (tja) en dan weet ik het ook niet goed meer. Ik dacht dat het meer een ongelukkige samenloop van omstandigheden was.
0 x
Potentia Principatum
- zanacht
- Poster rang 2

Die zelfmoord poging had ze al geplant denk ik toen ze zei tegen Peter toen hij zijn spullen ging ophalen dat ze hem nooit ging loslaten. Dat zou vrij aardig gelukt zijn want schuldgevoelens zou hij wel heel zijn leven misschien gehad hebben. Het is een noodkreet of wraak maar sowieso is beide verkeerd en ook egoistisch om iemand zijn leven lang met schuldgevoelens op te zadelen. Vooral omdat ze diep van binnen wist dat Peter zijn gevoelens voor Femke nooit verdwenen waren wat niet wil zeggen dat ik het goedkeur wat Peter en Femke betreft maar zoals hij zelf al zei dat hij beter nooit met haar getrouwd was geweest en dan was iedereen ook wel van een hoop ellende gespaard gebleven.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Was Peggy maar naar China vertrokken dan had ze ons allemaal een hoop ellende bespaard. 
0 x
Potentia Principatum
-
Frazer
- Nog geen rang
Met Peggy haar wanhoopsdaad probeert ze Peter alsnog voor haar te winnen.
0 x
-
Evaaa
- x 435
0 x
-
Lazylady
- x 435
Ik dacht net hetzelfde! Peggy was nog niet fatsoenlijk wakker of...!Evaaa schreef:Ja, want dat is een goede manier. Wel blij dat ze een keertje Rosa op haar plaats heeft gezet. Met haar snuiteke altijd en moet ik eten halen en dit en dat. Ik zou d'r gek van worden...
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Ik vond Peggy in goede vorm. Een beetje morren tegen mama, Peter nog eens goed doen schuldig voelen en dan nog eens mama en hare Waldek op hun geluk (alles is relatief hé) wijzen en op haar eigen dodelijk ongeluk. Cliché-Thuis op zijn best zou ik zeggen.
0 x
Potentia Principatum
- zanacht
- Poster rang 2

Peggy kan Rosa haar opdringerig gedoe niet meer uitstaan maar ze is blijkbaar vergeten dat ze die eigenschap wel van haar moeder meegekregen heeft en dat ze in den tijd dat bij Femke ook deed toen zij wou dat Femke getuigen was, meter wou zijn van haar kind... zo kan ik nog blijven doorgaan. 
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Peggy was superzelfstandig toen ze terugkwam uit Canada. Wat is dat meiske veranderd zeg. Invloed van de lieve mama idd.
0 x
Potentia Principatum
-
Lazylady
- x 435
Peggy zit duidelijk in een knoop met de realiteit. 
0 x
-
Evaaa
- x 435
0 x
- zanacht
- Poster rang 2

Allez dat bewijst nog eens dat ze alleen aan zich zelf denkt want nu zou ze echt willen dat Peter bij haar blijft ook al is dat alleen uit medelijden en uit schuldgevoel. Als zij de persoon maar heeft die zij graag ziet maar omgekeerd dat moet niet als hij maar bij haar blijft, euhh... Of anders nog een zelfmoordpoging? Ik moet gaan geloven dat ze een geestelijke achterstand heeft van 20 jaar ofzo en moest ze nu nog een tiener geweest zijn dan zou ik het nog kunnen begrijpen want (sommige) kunnen nog niet rationeel nadenken op die leeftijd. Ja, Peggy bezoek eens een psychiater meisje dat kan best geen kwaad om uw ziel eens bloot te leggen. 
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Ja,en Peggy vergeet aub niet om je moeder mee te nemenEvaaa schreef:"Dan sta ik niet in voor de gevolgen" Awel, da's heel goed. Daaaag.
0 x
Potentia Principatum
-
ikke
- x 435
Zelfmoord gaat meestal maar om één persoon, toch?Caligula schreef:Ja,en Peggy vergeet aub niet om je moeder mee te nemenEvaaa schreef:"Dan sta ik niet in voor de gevolgen" Awel, da's heel goed. Daaaag.
Maar ik hoop dat Peggy nu op een andere wraakactie zal broeden. 2X hetzelfde is toch te saai voor een soap?
0 x
-
Frazer
- Nog geen rang
Tja, een vlekkeloze ES met onderlinge toestemming zie ik nog niet direct gebeuren. Van een notaris mag je toch verwachten dat hij een deftig huwelijkscontract heeft opgesteld ... 
0 x