Peggy Verbeeck (Sally-Jane Van Horenbeeck)
- Caligula
- Poster rang 5

Re: Peggy Verbeeck (Sally-Jane Van Horenbeeck)
Nee, nee ze is niet dood en Toon is de redder in nood. Tot maandag.
0 x
Potentia Principatum
-
Frazer
- Nog geen rang
Bewusteloos is nog niet hetzelfde als dood, en als je in een bepaalde bewusteloosheidsfase bent, beleef je ook geen pijnprikkels meer. Uiteraard is de situatie wel heel alarmerend.Djenner schreef:was toch duidelijk dat ze dood was.
0 x
-
Evaaa
- x 435
Hartslag zal waarschijnlijk heel laag geweest zijn...
Peggy probeert al voor de tweede keer zelfmoord te plegen omdat ze de vent van haar goesting niet kan houden/krijgen. Ik had gehoopt dat de scenaristen haar hier gewoon sterker uit gingen laten komen en niet naar de wanhoop gingen drijven.
Peggy probeert al voor de tweede keer zelfmoord te plegen omdat ze de vent van haar goesting niet kan houden/krijgen. Ik had gehoopt dat de scenaristen haar hier gewoon sterker uit gingen laten komen en niet naar de wanhoop gingen drijven.
0 x
- jorah69
- Poster rang 1

- x 1
- x 3
Hoezo al voor de tweede keer? Ik weet wel dat Ann en Guy een zelfmoordpoging hebben gedaan, maar Peggy?
0 x
- ThuisInDuitsland
- Nog geen rang
Omdat iedereen tegen de alarmcentrale zegt, dat ze moeten opschieten, als er iets gebeurd is. Niemand zou zeggen: "Hier heeft iemand een overdosis ingeslikt en volgens mij is-ie al morsdood, ge hoeft u niet te haasten..." Toon had nog hoop voor Peggy en kon zeker niet gewoon zelf beslissen of Peggy echt dood is, er moet toch een ambulance komen om officieel vast te stellen wat er met Peggy aan de hand is.annekeHU schreef:volgens mij was dat helemaal niet duidelijk, waarom zou Toon dan een ambulance bellen en zeggen dat ze heel snel moeten zijn?
Wat zou Toon ook anders hebben kunnen doen? Terug naar Rosa en Jenny en Waldek gaan en zeggen: "Amai, Peggy ligt buiten, dood als en pier, pak maar alvast ne spade mee..."?
Tijdens de muziek op't einde van deze aflevering liep iedereen in zwarte kleren rond, de vrouwen tenminste, zag er voor mij wel naar rouwkleding uit...
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Dat was om de stemming er in te houden hé.ThuisInDuitsland schreef:Tijdens de muziek op't einde van deze aflevering liep iedereen in zwarte kleren rond, de vrouwen tenminste, zag er voor mij wel naar rouwkleding uit...
Nee, voor mij is dit koren op de molen van lieve Rosa die aan jan en alleman gaat verkondigen wat die vreselijke Femke en Peter aan haar snuiteke hebben aangedaan
0 x
Potentia Principatum
-
Frazer
- Nog geen rang
Nu ik het hier nog eens doorlees: ofwel ademt ze nog en is ze enkel bewusteloos, ofwel ademt ze niet meer en moet ze dringend beademd worden (door Toon), dat deed hij dus niet (dus "nalatigheid", ofwel was het niet nodig omdat er nog hartslag/ademhaling was). Enne, echt weten kan hij dat niet want hij heeft dat niet echt gecontroleerd ...annekeHU schreef:volgens mij was dat helemaal niet duidelijk, waarom zou Toon dan een ambulance bellen en zeggen dat ze heel snel moeten zijn?
0 x
- annekeHU
- Poster rang 4

Hij heeft een paar maanden terug Frank " gereanimeerd" dus hij weet wat hij moet doen.. volgens mij heeft hij wel een controle uitgevoerd, hij heeft even in haar hals gevoeld.
0 x
-
Frazer
- Nog geen rang
Omdat Frank zijn hart stil stondannekeHU schreef:Hij heeft een paar maanden terug Frank " gereanimeerd" dus hij weet wat hij moet doen.. volgens mij heeft hij wel een controle uitgevoerd, hij heeft even in haar hals gevoeld.
En bij Peggy dus niet. Enfin, daar ga ik toch vanuit, anders reanimeer je. Toon kan niet weten hoelang ze daar al ligt, laat staan dat hij zelf kan bepalen dat reanimeren bvb overbodig zou zijn omdat het te laat is.
Mogelijks kan ze wel in een coma liggen na een overdosis en onderkoeling (vandaar mss de gedrukte stemming op de vooruitblikken voor volgende week).
Heb eigenlijk de indruk dat we hetzelfde willen zeggen, niet AnnekeHU?
0 x
-
Frazer
- Nog geen rang
Nog iets anders: wel vreemd dat Peggy net ervoor vrolijk champagne wou drinken en haar mama bedankte. Niets wees er toen op dat ze zelfmoord zou plegen. Of is dat haar manier om afscheid te nemen, net zoals dat dansje en die kus met Toon?
0 x
- Nickos
- Poster rang 2

- x 1
- x 7
Frazer schreef:
Exact dat was er aan de hand denk ik. Op de facebookpagina van Thuis lieten ze gisterenmiddag ook een foto zien van Peggy die een glas drinkt samen met Rosa, Jenny, Waldek etc. en daar zei ook iemand 'volgens mij is ze afscheid aan het nemen.'Frazer schreef:Nog iets anders: wel vreemd dat Peggy net ervoor vrolijk champagne wou drinken en haar mama bedankte. Niets wees er toen op dat ze zelfmoord zou plegen. Of is dat haar manier om afscheid te nemen, net zoals dat dansje en die kus met Toon?
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Dat is nu juist de laatste "high" bij zelfmoordenaars. Just one more time en dan...Maar Peggy is heus niet dood hoor, een aanstormende trein had mss de job gedaan maar een paar pillekes, Peggy is echt wel wat meer gewoon.Nickos schreef:Frazer schreef:Exact dat was er aan de hand denk ik. Op de facebookpagina van Thuis lieten ze gisterenmiddag ook een foto zien van Peggy die een glas drinkt samen met Rosa, Jenny, Waldek etc. en daar zei ook iemand 'volgens mij is ze afscheid aan het nemen.'Frazer schreef:Nog iets anders: wel vreemd dat Peggy net ervoor vrolijk champagne wou drinken en haar mama bedankte. Niets wees er toen op dat ze zelfmoord zou plegen. Of is dat haar manier om afscheid te nemen, net zoals dat dansje en die kus met Toon?
0 x
Potentia Principatum
-
Evaaa
- x 435
Toen ze in Duitsland uit de bocht vloog met de auto, nadat ze Sandrine had afgestaan en ze terug op weg was naar China.jorah69 schreef:Hoezo al voor de tweede keer? Ik weet wel dat Ann en Guy een zelfmoordpoging hebben gedaan, maar Peggy?
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Ja maar was dat niet omdat ze gewoon "stoned" was? Ik dacht niet dat het een zelfmoordpoging was.
0 x
Potentia Principatum
-
Evaaa
- x 435
Stoned? Nee... ik dacht van niet. Tom vermoedde dat ze zelfmoord wou plegen, maar volgens mij is het nooit expliciet gezegd geweest.
0 x