Luc Bomans (Mark Willems)

Gesloten
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1039

Re: Luc Bomans (Mark Willems)

Bericht door Tiboko »

nounake schreef:Maar hoe de "zussen en aanhang" hun oren lieten hangen naar dat zelf betalen voor die nieuwe kamers , dat is toch een raadsel : ze zijn huurders ...Het was luc natuurlijk om te doen om hen daarna voor te stellen toch de kosten zelf op te nemen in ruil voor medezeggenschap . Waar blijft die vent al dat geld halen ????
Het zijn uiteraard de zussen die die nieuwe kamers uitbaten en zij verdienen door die nieuwe kamers dan ook dubbel zoveel als voordien, in het geval ze volledig bezet zijn. Bovendien "levert" Luc nieuwe klanten, door die congressen etc die hij er zal laten doorgaan. Ook dat is kassa kassa voor Jenny & co, dus ook zij profiteren er van mee...

Zou toch raar geweest zijn als Luc de kamers zou financieren, maar er zelf niks aan zou verdienen ?
0 x
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

Ja dat is waar en toch dacht ik dat verbouwingen ten laste zijn van de eigenaar of tenminste gedeeltelijk .
0 x
Sanneke
Poster rang 1
Poster rang 1
x 7
x 6

Bericht door Sanneke »

Luc heeft de huur verhoogt omdat er extra kamers bij zijn gekomen, dus hij verdient er sowieso aan.
0 x
Sanne
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Tiboko schreef:
nounake schreef:Maar hoe de "zussen en aanhang" hun oren lieten hangen naar dat zelf betalen voor die nieuwe kamers , dat is toch een raadsel : ze zijn huurders ...Het was luc natuurlijk om te doen om hen daarna voor te stellen toch de kosten zelf op te nemen in ruil voor medezeggenschap . Waar blijft die vent al dat geld halen ????
Het zijn uiteraard de zussen die die nieuwe kamers uitbaten en zij verdienen door die nieuwe kamers dan ook dubbel zoveel als voordien, in het geval ze volledig bezet zijn. Bovendien "levert" Luc nieuwe klanten, door die congressen etc die hij er zal laten doorgaan. Ook dat is kassa kassa voor Jenny & co, dus ook zij profiteren er van mee...

Zou toch raar geweest zijn als Luc de kamers zou financieren, maar er zelf niks aan zou verdienen ?
Maar ze hebben ook dubbel zoveel kosten als voordien. Nieuwe kamers die dagelijks moeten gekuist worden. Zoveel meer gasten die maaltijden nuttigen en waarvoor dus rekening mee dient gehouden te worden bij de inkopen. Dubbel zoveel energie- en waterverbruik. Een ferm verhoogde huur. En is het maar de vraag of ze dat op lange termijn met vier mensen gingen kunnen volhouden. Ondertussen zijn ze zelfs al maar met z'n drieën meer. En Jenny is volgens mij toch ook niet in staat om op langere termijn de mede uitbating vol te houden. Zelfs voor de uitbreiding zakte ze al in elkaar toen het wat druk werd. Het is duidelijk dat er op termijn in personeel zal moeten geïnvesteerd worden, wat weeral extra kosten met zich meebrengt. Ik heb er dus serieus mijn twijfels over of de winst zo astronomisch veel hoger gaat liggen dan voordien. Bovendien was toch vooral Luc vragende partij voor de uitbreiding en niet Rosa en Jenny. En ik dacht ook dat verbouwingen ten laste van de eigenaar waren.
0 x
Frazer
Nog geen rang

Bericht door Frazer »

Ze hadden nooit in zee mogen gaan met Luc. Dat zal alleen maar miserie opleveren. Vreemd dat er in het scenario niet meer is doorgedramd over het niet investeren van Leo. Daar werd nogal snel komaf mee gemaakt.
Zoals hierboven gezegd zijn de zussen niet meer van de jongsten, ooit zal het echt te zwaar worden en dan vrees ik dat Luc zal toeslaan. Ik zie overigens ook Julia nog een belangrijkere functie verkrijgen via Luc...
0 x
Frazer
Nog geen rang

Bericht door Frazer »

Luc die blijkbaar maandelijks bloemen op het graf van Jack zet. Het zit echt wel diep, zijn spijt van wat er gebeurd is (en zijn relatie met Lowie).
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Frazer schreef:Luc die blijkbaar maandelijks bloemen op het graf van Jack zet. Het zit echt wel diep, zijn spijt van wat er gebeurd is (en zijn relatie met Lowie).
Maar met het feit dat hij Freddie gedood heeft zit hij allang niet meer blijkbaar :whistle:
0 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1039

Bericht door Tiboko »

Frazer schreef: Ik zie overigens ook Julia nog een belangrijkere functie verkrijgen via Luc...
Dat zit er wel dik in, ja.

Julia die op een dag aan Jenny zegt dat zij eerst de kamers mag gaan kuisen :lol:
0 x
Frazer
Nog geen rang

Bericht door Frazer »

tvx1 schreef:
Frazer schreef:Luc die blijkbaar maandelijks bloemen op het graf van Jack zet. Het zit echt wel diep, zijn spijt van wat er gebeurd is (en zijn relatie met Lowie).
Maar met het feit dat hij Freddie gedood heeft zit hij allang niet meer blijkbaar :whistle:
Wij dan wel? :twisted: :angel:
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1667
x 2574

Bericht door satine »

Ik geloof daar geen snars van - voor mij is het gewoon weer een zet van Luc, wetende dat Jana en/of Bram die bloemen wel zullen opmerken en zich vragen stellen.
Evenmin als ik geloof dat hij opnieuw contact wil met Lowie 'omdat hij zijn zoon is en hij hem zo graag ziet'.
Als het contact met Lowie zou hersteld worden, dan is hij voor de Thuis-gemeenschap opnieuw ok, want als zelfs zijn zoon hem 'vergeeft', wie zijn zij dan om dat niet te doen?
En daarvoor gebruikt hij Julia, zoals hij in het verleden ook Marie gebruikte om zijn plannetjes uit te voeren.

Ik geloof zelfs niet dat Luc in staat is om wie dan ook graag te zien, alles heeft een doel bij hem.
Hij gewoon een opportunist.
0 x
Frazer
Nog geen rang

Bericht door Frazer »

Luc is idd een ongelooflijke nice bad guy. Toch geloof ik in zijn oprechtheid naar zijn zoon toe. Daar heeft hij toch al heel veel vruchteloze pogingen ondernomen alsook ontelbare vernederingen van Lowie. Die wroeging is er echt wel en niet alleen als er iemand naast hem staat. Dat hij zijn streken nog niet heeft verleerd, dat zal idd nog blijken met de Z&Z. Van zodra de zakenman de bovenhand neemt in Luc, dan is hij een smeerlap. Het zit hem vaak ook in kleine dingen zoals nu die geleende geld voor de Z&Z.
0 x
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

Frazer schreef:
tvx1 schreef:
Wij dan wel? :twisted: :angel:
Ik wist al niet meer wie die Freddy was
0 x
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

satine schreef:
Ik geloof daar geen snars van - voor mij is het gewoon weer een zet van Luc, wetende dat Jana en/of Bram die bloemen wel zullen opmerken en zich vragen stellen.
Evenmin als ik geloof dat hij opnieuw contact wil met Lowie 'omdat hij zijn zoon is en hij hem zo graag ziet'.
Als het contact met Lowie zou hersteld worden, dan is hij voor de Thuis-gemeenschap opnieuw ok, want als zelfs zijn zoon hem 'vergeeft', wie zijn zij dan om dat niet te doen?
En daarvoor gebruikt hij Julia, zoals hij in het verleden ook Marie gebruikte om zijn plannetjes uit te voeren.

Ik geloof zelfs niet dat Luc in staat is om wie dan ook graag te zien, alles heeft een doel bij hem.
Hij gewoon een opportunist.
:clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap:
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1667
x 2574

Bericht door satine »

Frazer schreef:Toch geloof ik in zijn oprechtheid naar zijn zoon toe. Daar heeft hij toch al heel veel vruchteloze pogingen ondernomen alsook ontelbare vernederingen van Lowie. Die wroeging is er echt wel en niet alleen als er iemand naast hem staat. Dat hij zijn streken nog niet heeft verleerd, dat zal idd nog blijken met de Z&Z. Van zodra de zakenman de bovenhand neemt in Luc, dan is hij een smeerlap. Het zit hem vaak ook in kleine dingen zoals nu die geleende geld voor de Z&Z.
En toch... hij komt betrouwbaarder over als 'liefhebbende vader' dan als iemand die het zich allemaal niet aan trekt.
Ik geloof hem niet. Ook liefde kan geveinsd worden.
En als Lowie hem zou 'vergeven', dan is dat voor Luc gewoon een overwinning.
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Als de vos de passie spreekt...
0 x
Potentia Principatum
Gesloten