Toon Vrancken (Bill Barberis)
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Re: Toon Vrancken (Bill Barberis)
Schelen zij dan zoveel in leeftijd, beide personages?
Daar is toch nog nooit iets over gezegd - of heb ik dat gemist?
0 x
-
- Poster rang 5
Dat had ik ook zo begrepen.Lazylady schreef:Ik bedoelde de scenarioschrijvers...lord F. schreef:"ze" >> dat was ook Toon hé die Frank aan het pesten was.

Maar ik zie het wel mogelijk dat hij zo is.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
-
- x 435
Waarom zou dat een probleem zijn? Op liefde staat toch geen leeftijd?
En je vraag kan ik helaas niet beantwoorden.
En je vraag kan ik helaas niet beantwoorden.
0 x
- hannanaske
- Poster rang 5
- x 10
- x 77
jawel, toen Peggy nog voor de eerste keer blind was en Toon bij haar op de bank kwam zitten. Peggy vroeg toen hoe Toon er eigenlijk uit zag. Toon zei dat hij 27 of 28 (ik weet het niet meer precies) jaar is. Peggy antwoordde wel iets in de trend van : "nog zo jong!"satine schreef:Schelen zij dan zoveel in leeftijd, beide personages?
Op liefde staat geen leeftijd maar in veel gevallen is het dan wel de man die tien jaar ouder is dan de vrouw, niet omgekeerd. Ik heb toch een vriend die meer dan een jaar een relatie had met iemand die acht jaar ouder was en er was veel geroddel over. Ook een goeie vriendin van mij is samen met een gast die zeven jaar jonger is dan haar, en volgens wat ik van hem hoor, zijn er vrienden van hem die 't ook maar raar vinden. Blijkbaar is dat toch iets wat veel mensen niet begrijpen. Mannen voornamelijk dan, die willen toch liever nog een jong blaadje!

0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
- hannanaske
- Poster rang 5
- x 10
- x 77
jawel, toen Peggy nog voor de eerste keer blind was en Toon bij haar op de bank kwam zitten. Peggy vroeg toen hoe Toon er eigenlijk uit zag. Toon zei dat hij 27 of 28 (ik weet het niet meer precies) jaar is. Peggy antwoordde wel iets in de trend van : "nog zo jong!"satine schreef:Schelen zij dan zoveel in leeftijd, beide personages?
Op liefde staat geen leeftijd maar in veel gevallen is het dan wel de man die tien jaar ouder is dan de vrouw, niet omgekeerd. Ik heb toch een vriend die meer dan een jaar een relatie had met iemand die acht jaar ouder was en er was veel geroddel over. Ook een goeie vriendin van mij is samen met een gast die zeven jaar jonger is dan haar, en volgens wat ik van hem hoor, zijn er vrienden van hem die 't ook maar raar vinden. Blijkbaar is dat toch iets wat veel mensen niet begrijpen. Mannen voornamelijk dan, die willen toch liever nog een jong blaadje!

0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Maar klopt dat wel, zijn leeftijd?
Hij had toen over zijn uiterlijk ook niet meteen de waarheid verteld he...
Ik zou het alleszins geen probleem vinden, moest hij effectief jonger zijn.
Hij had toen over zijn uiterlijk ook niet meteen de waarheid verteld he...

Ik zou het alleszins geen probleem vinden, moest hij effectief jonger zijn.
0 x
-
- Poster rang 5
Een toyboy? 
Enfin, het is nog geen koppel hé.
De voorbeelden die ik ken van vrouwen die 7 jaar ouder zijn zijn alleszins allemaal slecht afgelopen.

Enfin, het is nog geen koppel hé.
De voorbeelden die ik ken van vrouwen die 7 jaar ouder zijn zijn alleszins allemaal slecht afgelopen.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
-
- Poster rang 2
Ik ken een koppel waarvan de man negen jaar jonger is en niemand zegt er wat over omdat de vrouw er jonger uitziet en de man wat rijper.
Het is niet zo dat mocht je Toon en Peggy op straat als koppel zou zien dat het echt zou opvallen.
Het is niet zo dat mocht je Toon en Peggy op straat als koppel zou zien dat het echt zou opvallen.
0 x
- zanacht
- Poster rang 2
Dit hebben we inderdaad al gehad bv Ann en Jean-Pierre, Marie en Luc... maar het gaat hier over Toon natuurlijk.hannanaske schreef:Ik kijk nog niet zo héél lang naar thuis, dus vraag ik met het volgende af:
Hebben we al es een verhaal gehad waarin een vrouw een relatie begint met een man die minstens tien jaar jonger is?![]()
Eigenlijk vinden véél mensen dat ook een probleem hé, misschien dat ze daarom het ook in een script gaan steken
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Maar daar was het twee keer een oudere man met een jongere vrouw.zanacht schreef:Dit hebben we inderdaad al gehad bv Ann en Jean-Pierre, Marie en Luc... maar het gaat hier over Toon natuurlijk.
Simonne zal ook wel een stukje jonger zijn dan Frank, schat ik.
Maar het gaat hier inderdaad over Toon.

0 x
-
- Poster rang 2
In het echte leven verschillen de acteurs tien jaar. Peggy was in het begin van de soap 18, dus moet ze nu 36 zijn. Toon zei onlangs dat zijn personage 28 was. Spreken we hier echt al van een leeftijdsverschil? Ik vind Toon er niet zoveel jonger uitzien dan Peggy. Zoals ik al zei, ziet Sally Jane er pakken jonger uit dan haar leeftijd ( 43 ).
Mocht Toon iets beginnen met Peggy vraag ik me af of er echt een verhaallijn rond leeftijdsverschil zou zijn.
Mocht Yvette nu iets beginnen met Bram, ja dat zou anders zijn. Maar in dit geval vind ik het niet zo opvallen.
Mocht Toon iets beginnen met Peggy vraag ik me af of er echt een verhaallijn rond leeftijdsverschil zou zijn.
Mocht Yvette nu iets beginnen met Bram, ja dat zou anders zijn. Maar in dit geval vind ik het niet zo opvallen.
0 x
- hannanaske
- Poster rang 5
- x 10
- x 77
Oei, ik vind dat het toch duidelijk opvalt dat Toon eind de twintig is (acteur is er 30) en dat Peggy toch al rond de 40 is. Moest het een onbekend koppeltje zijn, zou ik toch merken dat de vrouw een stukje ouder is dan de man. Ik zou het zelf niet erg vinden, maar je merkt toch dat er wel nog een taboe over hangt. Twee jaar leeftijdsverschil kan voor de meesten nog wel maar een vrouw met iemand die tien jaar jonger is?
Infin.... van mij mogen ze een koppeltje zijn hoor. Toon ziet er wel een zorgzaam persoon uit en hij heeft dat al laten blijken door het verhaal met zijn overleden vriendin. Maar misschien moet het ook nog allemaal niet te snel. Laat Peggy eerst maar haar breuk met Peter verwerken!
Infin.... van mij mogen ze een koppeltje zijn hoor. Toon ziet er wel een zorgzaam persoon uit en hij heeft dat al laten blijken door het verhaal met zijn overleden vriendin. Maar misschien moet het ook nog allemaal niet te snel. Laat Peggy eerst maar haar breuk met Peter verwerken!

0 x
-
- Poster rang 2
Toon was 32 toen hij bij de cast van thuis kwam oktober vorig jaar, dus moet nu ofwel nog 32 of al 33 zijn ( de acteur dus). Uiteindelijk is tien jaar nu ook niet zo heel veel.
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Dat weten we ook alleen maar van zijn verhalen... Niet dat ik er aan twijfel of het waar is, maar we weten niet of hij echt wel altijd zo zorgzaam was.hannanaske schreef:Toon ziet er wel een zorgzaam persoon uit en hij heeft dat al laten blijken door het verhaal met zijn overleden vriendin.
Ik hoop van wel - hoewel ik denk dat Toon niet veel nodig heeft om een heel onaangenaam persoon te worden.
Ik zou hem in ieder geval niet graag tegen hebben.
Maar goed, momenteel is hij best genietbaar - ik hoop toch ook wel dat ze samen 'het geluk vinden'.
0 x
- Kimmeke
- Poster rang 4
- x 1
Bill is 32 maar dacht dat Toon eens gezegd heeft (denk tegen Peggy) dat hij 28jaar isDjenner schreef:Toon was 32 toen hij bij de cast van thuis kwam oktober vorig jaar, dus moet nu ofwel nog 32 of al 33 zijn ( de acteur dus). Uiteindelijk is tien jaar nu ook niet zo heel veel.
0 x