Wat er niet klopt in Thuis

Plaats hier je berichtje over de soap Thuis in het algemeen.
Forumregels
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Re: Wat er niet klopt in Thuis

Bericht door johan1969 »

Franky en Tibo hadden relatieproblemen maar besluiten wel om langer in de VS te blijven.
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Want op een paar weken/maanden tijd kunnen die tijdelijke relatieproblemen niet opgelost zijn? :whistle:
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Dat ze met 6 in n klein arbeidershuisje wonen. Zal nogal n strijd zijn in de badkamer s morgens.
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Dat ze elkaar misschien de badkamer uit vechten 's morgens, wil toch nog niet zeggen dat het niet klopt dat ze daar met 6 man wonen? :-?
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Trouwens, 6 :?:
Eddy, Nancy, Femke, Britney en het zoontje van Femke is toch maar 5?

Verder zie ik ook niet wat er niet aan klopt...
0 x
Sanneke
Poster rang 1
Poster rang 1
x 7
x 6

Bericht door Sanneke »

Het ging misschien over Frank, Simonne, Yvette, Bram, Jana en Lowie. Maar zo klein is dat huis nu ook weer niet.
0 x
Sanne
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Ja dat zou inderdaad ook kunnen - maar dan nog is het niet iets dat niet klopt. :mrgreen:
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Sanneke schreef:Het ging misschien over Frank, Simonne, Yvette, Bram, Jana en Lowie. Maar zo klein is dat huis nu ook weer niet.
Daar ging t ook over. En 3 vrouwen in de badkamer dan nog !
0 x
Thuisforum
Administrator
Administrator
x 9
x 63

Bericht door Thuisforum »

johan1969 schreef:
Sanneke schreef:Het ging misschien over Frank, Simonne, Yvette, Bram, Jana en Lowie. Maar zo klein is dat huis nu ook weer niet.
Daar ging t ook over. En 3 vrouwen in de badkamer dan nog !
Het is niet omdat dat volgens jou niet mogelijk is, dat het niet klopt. :naughty:
0 x
Sanneke
Poster rang 1
Poster rang 1
x 7
x 6

Bericht door Sanneke »

Volgens mij zijn er in Thuis al opmerkingen geweest dat de een niet in de badkamer kon, omdat de ander er in zat. Dus de schrijvers hebben er over nagedacht. En het is inderdaad niet iets dat niet klopt, ze moeten dat alleen een beetje plannen.
0 x
Sanne
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Ik denk dat de meesten toch gewoon tijdens daguren werken of naar school gaan, dus van 8-16 of zo (buiten Yvette), dus moeten ze er toch allemaal tegelijk zijn ? Ik denk dat Simonne toch wel veel werk heeft met haar haar.
Moderator bericht:
Kunnen we ontopic blijven?
Dit is zoeken naar spijkers op laag water!
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

johan1969 schreef:Ik denk dat de meesten toch gewoon tijdens daguren werken of naar school gaan, dus van 8-16 of zo (buiten Yvette), dus moeten ze er toch allemaal tegelijk zijn ? Ik denk dat Simonne toch wel veel werk heeft met haar haar.
Amai, ben jij thuis ook zo: niet van ophouden weten? :shock:
Dit is niet iets wat niet klopt, primo: Simonneke zal wat vroeger opstaan dan de rest, en secundo, ze heeft ook al heel wat meer routine dan Yana, dus zal ze niet zoveel tijd nodig hebben om haar kapsel te fatsoeneren dan jij denkt.
0 x
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

johan1969 schreef:Ik denk dat de meesten toch gewoon tijdens daguren werken of naar school gaan, dus van 8-16 of zo (buiten Yvette), dus moeten ze er toch allemaal tegelijk zijn ? Ik denk dat Simonne toch wel veel werk heeft met haar haar.
Soms denk ik, dat ze te weinig tijd had want dan staat haar "toren" totaal scheef ... :lol: :lol: :lol:
0 x
Jonathan
Nog geen rang

Bericht door Jonathan »

Zoals hierboven al werd aangehaald, goede afspraken maken moet 's ochtends in vele huishoudens gebeuren. Niet elk gezin heeft namelijk een luxe villa met 2 badkamers. Bovendien hebben ze daar altijd met 5 of 6 mensen gewoond. Florke, Rogerke, Angèle en Franky hebben daar ook gewoond samen met Yvette, Simonne en Frank. Oeps, dat zijn er 7. Effe mailen naar de redactie! :razz:
0 x
jamesbond
Nog geen rang

Bericht door jamesbond »

1) Rosa haalt onverbeten uit tegen Peter. Een geroep en een geschreeuw in de gang van de kraamafdeling.
Raar, geen kat te zien, niemand die komt gluren wat er aan de hand is, niemand die komt melden dat het wat kalmer moet. Pas wanneer Rosa onderuit gaat komt de wroedman opdagen. Bangelijk stil voor een kraamafdeling.
2) Peter komt zijn boel ophalen bij Peggy. Wat een huishouden. Een gewone draagtas en daar kunnen al zijn kleren in, laat staan zijn andere persoonlijke gerief. Wat meer realiteitszin had dit wel iets leuker kunnen maken.

Euh, even ter zijde. Indien Peggy wil kan ze deze situatie handig uit spelen.
Peter pleegt onttucht (ze zijn getrouwd) en als ze nu nog wettelijk kan laten vaststellen dat hij bij een ander slaapt, kan ze hem leuk gaan uitmelken. Maar de verhaallijnen kennede zal dit wel niet het geval zijn.
0 x
Plaats reactie