Wauters vs. Waes
Forumregels
Hier kan je praten over allerlei andere tv-programma's.
Hier kan je praten over allerlei andere tv-programma's.
-
Evaaa
- x 435
Re: Wauters vs. Waes
Ik kan me voorstellen dat psychologen hier hun hartje aan ophalen. Koen was tijdens de mentale folteringen met licht en geluid een ideaal onderzoeksobject. Alle mensen reageren anders, de een is sensitiever dan de andere. Ik was waarschijnlijk gaan schreeuwen en had me heel klein gemaakt, aangezien zwaar geluid en hevig licht me meteen ineen doet krimpen. Maar hieraan zie je wel hoe Koen mentaal Tom overtreft, terwijl als het om fysieke proeven gaat Tom bijna altijd de bovenhand neemt.
Ik vond dit persoonlijk de beste aflevering van de reeks tot nog toe. Maar opnieuw, ik vind menselijk gedrag iets heel intrigerend; ook al ben ik verre van een psychologe.
Ik vond dit persoonlijk de beste aflevering van de reeks tot nog toe. Maar opnieuw, ik vind menselijk gedrag iets heel intrigerend; ook al ben ik verre van een psychologe.
0 x
- Crackers
- Poster rang 5

Wedden dat het 4-4 wordt vanavond?
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
-
Lazylady
- x 435
Ik heb er ook al aan zitten denken, want anders kijkt niemand nog naar de laatste aflevering.Crackers schreef:Wedden dat het 4-4 wordt vanavond?
0 x
- Crackers
- Poster rang 5

Als het 5-3 wordt is de lol er inderdaad af. Maar ik denk dat Wauters uiteindelijk toch de reeks gaat winnen.
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
- Mona'ke
- Poster rang 2

Hier thuis denken we dat het gewoon 4-4 wordt. Of anders 5-4 of 4-5, maar vanavond wint Waes. 
0 x
- annekeHU
- Poster rang 4

Nieuwsgierig vraagje: Op welke zender kijken jullie naar "Wauters vs Waes"?
Wordt er overgeschakeld op VTM zodra de eindtune van Thuis klinkt, of wachten jullie tot voorbij half elf om toch op Eén te kijken?
Wordt er overgeschakeld op VTM zodra de eindtune van Thuis klinkt, of wachten jullie tot voorbij half elf om toch op Eén te kijken?
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

Vind jij dat hoogverraad mss om naar VTM te kijken?annekeHU schreef:Nieuwsgierig vraagje: Op welke zender kijken jullie naar "Wauters vs Waes"?
Normaal gezien kijk ik direct na thuis naar Wouters vs. Wales op VTM en daarna naar extra time op canvas, maar gisteren ook nog naar cordon gekeken.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
-
Poolaapje
- Poster rang 3

- annekeHU
- Poster rang 4

Ik vind het helemaal geen hoogverraad.. ik was gewoon nieuwsgierig hoe anderen het doen! Ik heb hier schoolgaande kinderen( en bijgevolg is half elf te laat) dus we schakelen over.lord F. schreef:Vind jij dat hoogverraad mss om naar VTM te kijken?annekeHU schreef:Nieuwsgierig vraagje: Op welke zender kijken jullie naar "Wauters vs Waes"?
Normaal gezien kijk ik direct na thuis naar Wouters vs. Wales op VTM en daarna naar extra time op canvas, maar gisteren ook nog naar cordon gekeken.
Gewoonlijk wordt er hier wel weinig naar VTM gekeken.
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

Da's idd het mindere. Tijdens de reclame ga ik meestal mails gaan beantwoorden op m'n pc en het is al een paar keer voorgekomen dat ik daardoor het laatste deel gemist heb.Poolaapje schreef:Ik kijk/neem op op VRT, ik haat reclame.
0 x
-
Lazylady
- x 435
Ik vind de reclame nuttig (plaspauze enz.). Gisteren was ik het toch wel vergeten zeker, dus ben ik nog speciaal tot 23u40 opgebleven. :')
Ik weet niet zo goed wat ik ervan moet denken. Enerzijds denk ik niet dat Koen Wauters de persoon is om zaken in scène te zetten (die val dus), maar anderzijds is het wel héél toevallig dat het hierdoor gelijkstand blijft...
Ik weet niet zo goed wat ik ervan moet denken. Enerzijds denk ik niet dat Koen Wauters de persoon is om zaken in scène te zetten (die val dus), maar anderzijds is het wel héél toevallig dat het hierdoor gelijkstand blijft...
0 x
- annekeHU
- Poster rang 4

Ik heb ergens gelezen (maar weet helaas niet meer waar,
)dat alles dus al lang op voorhand opgenomen is, en dat de volgorde waarin wij de afleveringen te zien krijgen, helemaal niet de volgorde is zoals de feiten zich voordeden. Maw dat de makers de boel manipuleren om het spannend te houden voor de kijkers.
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

Zou me ook verbazen moest er niks in scène gezet zijn (zeker van de volgorde van de afleveringen).annekeHU schreef:Ik heb ergens gelezen (maar weet helaas niet meer waar,)dat alles dus al lang op voorhand opgenomen is, en dat de volgorde waarin wij de afleveringen te zien krijgen, helemaal niet de volgorde is zoals de feiten zich voordeden. Maw dat de makers de boel manipuleren om het spannend te houden voor de kijkers.
Het zijn ook 2 acteurs hè.
0 x
- Mona'ke
- Poster rang 2

Ik denk dat al vanaf het begin. Het moet spannend blijven voor de kijker. Als ze eerst Bordeaux-Parijs, 3 jobs en dictee der Nederlandse taal hadden uitgezonden, zou het 0-3 geweest zijn. Dan zouden er geen 2 miljoen kijkers meer geweest zijn.annekeHU schreef:Ik heb ergens gelezen (maar weet helaas niet meer waar,)dat alles dus al lang op voorhand opgenomen is, en dat de volgorde waarin wij de afleveringen te zien krijgen, helemaal niet de volgorde is zoals de feiten zich voordeden. Maw dat de makers de boel manipuleren om het spannend te houden voor de kijkers.
0 x