Dit personage krijgt van mij een pluim
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
-
Lazylady
- x 435
Re: Dit personage krijgt van mij een pluim
Inderdaad Waldek!
Hij houdt Rosa met beide voeten op de grond en nu probeert hij ook nog met Mayra te praten.
Hij houdt Rosa met beide voeten op de grond en nu probeert hij ook nog met Mayra te praten.
0 x
-
ranske
- Poster rang 4

Eddy, met zijn lepe charmes tegenover die verpleegster bij Frank.
0 x
- martha
- Poster rang 5

- x 1003
- x 585
- Kimmeke
- Poster rang 4

- x 1
- Ikweetnix
- Poster rang 1

Momenteel zijn dat (dus volgende maand heb ik er mss een hekel aan):
Toon: hij is grappig en hij luistert ook echt naar de mensen. Aangename personage geworden.
Geert: soms denk ik van hoe kan hij het daar toch uithouden. Maar vind dat hij de affaire An-Marianne toch op goede manier aanpakt. Lijkt mss dat hij Marianne in de steek laat door te verhuizen en haar ervan te overtuigen te verhuizen, maar denk dat hij beseft dat dat de beste manier is om een definitieve breuk te voorkomen tussen Marianne en An.
Tom: Zelfde als Geert eigenlijk en vind ook dat hij ook met Peter en Judith goed bezig is.
Lowie: In het begin had ik hem niet graag, maar is wel gegroeid. Vind zijn relatie met Julia leuk (spijtig dat dat wss binnenkort niet meer zo zal zijn
). Ook goed hoe hij zich niet laat verleiden door Paulien. Hij weet ook wel dat dat niet de juiste manier is.
Toon: hij is grappig en hij luistert ook echt naar de mensen. Aangename personage geworden.
Geert: soms denk ik van hoe kan hij het daar toch uithouden. Maar vind dat hij de affaire An-Marianne toch op goede manier aanpakt. Lijkt mss dat hij Marianne in de steek laat door te verhuizen en haar ervan te overtuigen te verhuizen, maar denk dat hij beseft dat dat de beste manier is om een definitieve breuk te voorkomen tussen Marianne en An.
Tom: Zelfde als Geert eigenlijk en vind ook dat hij ook met Peter en Judith goed bezig is.
Lowie: In het begin had ik hem niet graag, maar is wel gegroeid. Vind zijn relatie met Julia leuk (spijtig dat dat wss binnenkort niet meer zo zal zijn
0 x
"You can call me Root"
-
ranske
- Poster rang 4

Frank en Bram die zwartwerk weigeren aan Waldek omdat ze in hun situatie dat risico niet nemen.
0 x
-
ranske
- Poster rang 4

De loyaliteit van Tom ten opzichte van Peter en zijn werk overneemt.
0 x
- jorah69
- Poster rang 1

- x 1
- x 3
Zeker en vast Rosa. Hoe ze te keer ging tegen Peter was echt wel geweldig. Ook al was het misschien wat overdreven, zo een spannende en tegelijkertijd hilarische scene heb ik al lang niet meer in Thuis gezien! 
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Ook van mij krijgt Tom een pluim. Hij is heel vriendelijk en begripvol tegenover Peter, en dus een echte vriend, terwijl Peter in het verleden nogal eens bewezen heeft dat hij dit andersom heel wat minder kan zijn, al is het maar in zijn commentaar altijd...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- hannanaske
- Poster rang 5

- x 10
- x 77
Waldec, om hoe hij begaan is met zijn Roza en Peggy, maar ook hoe hij Peter niet veroordeelt. Hij blijft rustig en snapt wel hoe moeilijk de situatie is, maar hij probeert het vanuit een ander perspectief te zien; een moeilijke en lastige periode waar ze uit zullen klimmen, niet zoals Rosa die alles dramatiseert en het eigenlijk nog ingewikkelder maakt dan het al is.
0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
-
nounake
- Poster rang 5

- x 2250
- x 189
Ik zou het nooit gedacht hebben maar mijn pluim gaat naar Eddy ! Zo schattig zoals hij met Lucas en Femke begaan is !!!
0 x
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 697
- x 532
Ik geef een pluim aan Waldeck, omdat hij in dat gekkenhuis zijn hoofd nog enigszins koel kan houden. Een ander mens zou al lang gillend weggelopen zijn.
0 x
-
Frazer
- Nog geen rang
Waldek zonder twijfel, hoe empathisch en relativerend die de laatste tijd is, chapeau. Hij is op weg om Geert op te volgen hierin als de alles begrijpende en zalvende man! Doe het maar in dat zottenkot waarin hij momenteel woont ...
0 x
-
Evaaa
- x 435
Nancy!
Ik vind het top hoe ze moed in spreekt bij Femke! En ook een beetje grappig hoe ze Eddy altijd op z'n donder geeft als hij weer iets uitspookt 
0 x