Middag afleveringen

Plaats hier je berichtje over de soap Thuis in het algemeen.
Forumregels
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
Plaats reactie
Poolaapje
Poster rang 3
Poster rang 3

Re: Middag afleveringen

Bericht door Poolaapje »

Was vergeten dat Bram en Jens nog gevochten hebben...
0 x
Afbeelding
exsencon
x 435

Bericht door exsencon »

Juist naar de middagaflevering gekeken. Wat is die Marianne toch een kreng zeg. Een mooie familiefoto laten bijknippen zodat Peggy (vooral) en de Mo er niet meer opstaan! Wat een smerig wijf. Maar wel een heerlijk Marianne-moment.
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

exsencon schreef:Juist naar de middagaflevering gekeken. Wat is die Marianne toch een kreng zeg. Een mooie familiefoto laten bijknippen zodat Peggy (vooral) en de Mo er niet meer opstaan! Wat een smerig wijf. Maar wel een heerlijk Marianne-moment.
Je hebt overschot van gelijk! :thumbup: :thumbup:
0 x
exsencon
x 435

Bericht door exsencon »

Amai, de Peter zeg. Ik moet eerlijk bekennen zo'n sjiek restaurant om de Rosse te vragen, dat heeft hij goed gedaan (en het kost me moeite om het te zeggen). Ik zou die locatie wel willen kennen. Maar natuurlijk komen we nog wat dichter bij de ontknoping en daar zit ik nu al maanden op te wachten.
Bij de eerste heeft hij het verknoeid, de tweede had moeten lukken, maar ja; maar de derde heeft nu wel ongeveer de pin uit de granaat getrokken zeker! :lol: :lol: :lol:
0 x
exsencon
x 435

Bericht door exsencon »

Ik moet er nog aan toevoegen dat de Rosse wel echt straalde. Wel een pittig dingske. :whistle:
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Ha, eindelijk Dominic/Andrea. IK zal direct eerlijk zeggen dat ik Andrea toch wel een pittig vrouwke vind. :whistle:
0 x
Potentia Principatum
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1003
x 585

Bericht door martha »

Ik wou eerst schrijven "jammer dat exsencon van het forum verdwenen is omdat hij zo zat uit te kijken naar Andrea" maar ik denk dat hij de truuk gebruikt die al vorige forummers gebruikt hebben die hier van het forum verdwenen en terugkeren onder een andere gedaante :whistle:
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 697
x 532

Bericht door jessie V. »

Daar zou je weleens gelijk in kunnen hebben.
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Zeg, dat wil niet zeggen dat ik jullie geen pittige vrouwtjes vind hé, alleen krijg ik jullie niet te zien! :whistle:
0 x
Potentia Principatum
Thuisforum
Administrator
Administrator
x 9
x 63

Bericht door Thuisforum »

martha schreef:Ik wou eerst schrijven "jammer dat exsencon van het forum verdwenen is omdat hij zo zat uit te kijken naar Andrea" maar ik denk dat hij de truuk gebruikt die al vorige forummers gebruikt hebben die hier van het forum verdwenen en terugkeren onder een andere gedaante :whistle:
Dat hebben wij( de moddies) ook al opgemerkt, maar wij hebben via pb laten weten dat hij welkom is.

Dit topic is normaal gezien voorbehouden voor de namiddagafleveringen, bij ons weten speelt Exsencon noch een andere forummer daarin mee. ;)
Gelieve on-topic te blijven aub.
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Ja, jammer hé ik zie me wel een rolleke met Andrea spelen.
Ik wil alleen maar zeggen dat ik het WEL een goede actrice vind en dat ik kontent ben om ze in Thuis te zien. Maar ze zal hier wel een "duister" personage spelen denk ik.
0 x
Potentia Principatum
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Verdorie, Andrea/Dominic die vind ik toch iets hebben! Ik ga zeker blijven volgen. Enne, een gevaarlijke vrouw, dat is pas leven!
0 x
Potentia Principatum
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Ik had even schrik dat Andrea alweer verdwenen was maar ze is terug. Het spel gaat nu toch wel ongeveer beginnen zeker? Temeer daar die psychopaat van een Rafael ook op komst is.
0 x
Potentia Principatum
annekeHU
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door annekeHU »

Even een vraagje: in welk seizoen zitten ze met de middagafleveringen? Ik ben beginnen kijken 's avonds vanaf het begin van seizoen 17 .. en dit is duidelijk van daarvoor , maar is het nog seizoen 15 , of al begin seizoen 16 of eerder het midden? Ter smissen ziet er nog goed uit, dus 't is van voor de grote brand, die seizoen 16 afsloot!
Vanmiddag nog eens even de middagaflevering gezien ( normaal gezien geen tijd op dat uur, maar vandaag wel) en voor een goed begrip van een aantal dingen zou ik het handig vinden te weten waar ze nu ongeveer zitten.
0 x
Poolaapje
Poster rang 3
Poster rang 3

Bericht door Poolaapje »

Seizoen 16, ergens rond aflevering 2930-40, finale zal de brand in Ter Smissen zijn (aflevering 3000).
0 x
Afbeelding
Plaats reactie