Nature versus nurture waarschijnlijk...Crackers schreef:Wat bedoel je precies?johan1969 schreef:Culture vs nature
Je genen, aangeboren dingen versus je opvoeding.
Johan gebruikte gewoon de verkeerde termen...

Nature versus nurture waarschijnlijk...Crackers schreef:Wat bedoel je precies?johan1969 schreef:Culture vs nature
Maar ze heeft dan ook geen 'normale' moeders - deze vrouwen doen niet aan opvoeding, maar gebruiken haar als gereedschap; zie ook eens hoe vaak ze wordt uitbesteed?nounake schreef:Maar dit kindje speelt toch heel goed haar rolletje ! wat ik raar vind is dat er tegen Sandrine nog steeds gepraat en gehandeld wordt alsof ze een baby is .Ze is 5 jaar en op die leeftijd worden kinderen vandaag wel "normaal" aangesproken .
exsencon schreef:Tja,wat wil je? Dat kind heeft daar 3 moeders en nog een rondhuppelende vader. Normaal is dat niet echt te noemen.
En dan vergeet je nog stiefmama Judith op te noemen.exsencon schreef:Tja,wat wil je? Dat kind heeft daar 3 moeders en nog een rondhuppelende vader. Normaal is dat niet echt te noemen.
Veel stiefmama is daar niet aan. Ze is meer een tante eigenlijk.martha schreef:En dan vergeet je nog stiefmama Judith op te noemen.exsencon schreef:Tja,wat wil je? Dat kind heeft daar 3 moeders en nog een rondhuppelende vader. Normaal is dat niet echt te noemen.
En Marianne wilde dat het voor Sandrine haar broertje/zusje precies hetzelfde...exsencon schreef:Sorry, Martha was ik vergeten. Maar je hebt er mij wel aan doen denken dat Tom EN de vader EN de oom EN de peter is, dat is toch ook niet mis hé.