Wauters vs. Waes
Forumregels
Hier kan je praten over allerlei andere tv-programma's.
Hier kan je praten over allerlei andere tv-programma's.
- Sans
- Poster rang 1

-
Lazylady
- x 435
Re: Wauters vs. Waes
Ik had precies hetzelfde idee!Sans schreef:<knip> gevaarlijk met die rotsen beneden <knip>
0 x
-
exsencon
- x 435
Ik heb alleen de eerste episode bekeken (Bordeaux-Parijs) en ik moet zeggen ik had toch ook een beetje mijn twijfels. Tja.
0 x
-
ikke
- x 435
Neem de uitdaging van Koen en Tom dan maar aan!exsencon schreef:Ik heb alleen de eerste episode bekeken (Bordeaux-Parijs) en ik moet zeggen ik had toch ook een beetje mijn twijfels. Tja.
0 x
-
exsencon
- x 435
Hé zeg ik ben wel op leeftijd hé. Ik zeg ook niet dat het fake is, ik zeg gewoon dat ik mijn twijfels heb zoals bij vele TV programmas. That's all. Voor de rest vond ik het echt niet de moeite om naar te kijken.ikke schreef:Neem de uitdaging van Koen en Tom dan maar aan!
0 x
-
ikke
- x 435
Tut, tut, als je durft te schrijven dat je'r aan twijfelt moet je je verantwoordelijkheid durven nemen! Of zwijgen.exsencon schreef:Hé zeg ik ben wel op leeftijd hé. Ik zeg ook niet dat het fake is, ik zeg gewoon dat ik mijn twijfels heb zoals bij vele TV programmas. That's all. Voor de rest vond ik het echt niet de moeite om naar te kijken.ikke schreef:Neem de uitdaging van Koen en Tom dan maar aan!
0 x
- Mona'ke
- Poster rang 2

Ik vind het wel knap dat Koen Wauters, ondanks zijn "watervrees", toch is begonnen aan de opdracht.
Ik zou al geweigerd hebben, de 3 meter-plank is voor mij toch het hoogste haalbare en al een overwinning op zich. Voor de rest heb ik gewoon hoogtevrees. Ik had het al moeilijk toen Tom daar op de rand van de 10 meter-plank stond (maar dan niet om te springen, gewoon te kijken).
Ik zou al geweigerd hebben, de 3 meter-plank is voor mij toch het hoogste haalbare en al een overwinning op zich. Voor de rest heb ik gewoon hoogtevrees. Ik had het al moeilijk toen Tom daar op de rand van de 10 meter-plank stond (maar dan niet om te springen, gewoon te kijken).
0 x
-
Lazylady
- x 435
Ik zou het wel leuk vinden als ik het zelf zou kunnen. Lijkt me erg "sjiek"!
0 x
-
exsencon
- x 435
Pfff, 20 jaar geleden heb ik benji gedaan, dat is pas sport! Weliswaar maar een keer hé en toen waren er tenminste geen vervelende reglementen maar het is wel een vreselijke ervaring vooral op het punt dat je elastiek teneinde is en je terug omhoog getrokken wordt, je voelt zo alles naar boven komen. Beter niet eten op voorhand. 
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1678
- x 2598
Maar met een benji-sprong kom je niet in het water met een snelheid van 85 km per uur...
Van een hoogte van 20 meter duiken is op zich niet zo moeilijk, naar beneden ga je toch
Het neerkomen is een andere zaak.
Van een hoogte van 20 meter duiken is op zich niet zo moeilijk, naar beneden ga je toch
0 x
- annekeHU
- Poster rang 4

Na 5 afleveringen heb ik er nog maar 1 uitdaging gezien, die ik zelf eens graag zou meedoen.. en dat is dat Groot Dictee: Niet dat ik geen fouten schrijf, maar ik hoop om qua foutenlast toch een klein beetje beter te doen dan de scores van Koen en Tom Als ik me goed herinner zaten hun scores iets onder het gemiddelde.
0 x
-
exsencon
- x 435
Dat is waar natuurlijk en maar goed ook want het rivierke daaronder was niet erg diep. De sprong was ongeveer 95 meter en je eindsnelheid ligt dicht bij de 100km/u in ongeveer 5 à 6 seconden. Je moet ook weten dat in die tijd er 2 soorten elastieken waren: de harde en dat waren de brutale remmers (2 à 3 keer op en neer) en de zachtere (6 à 7 keer op en neer). Op het moment dat het ding teneinde is heb je tussen 2,5 à 3G te verwerken en ik kan je verzekeren dat is niet mis.satine schreef:Maar met een benji-sprong kom je niet in het water met een snelheid van 85 km per uur...
Van een hoogte van 20 meter duiken is op zich niet zo moeilijk, naar beneden ga je toch![]()
Het beste was complete stilstand zonder over te geven!
Nog even terzijde: alhoewel de sprong op zich me niks gekost heeft heb ik toch zeker 10 dagen alleen met beeld en zonder klank geleefd en het heeft me wel wat gekost om het terug goed te maken.
0 x
-
Lazylady
- x 435
Amai zeg, het is weer nogal wat!
Al vond ik wel dat ze er in het begin van de aflevering nogal een show van maakten met die blinddoeken en zo. Dat vond ik minder.
0 x
- martha
- Poster rang 5

- x 1003
- x 585