Wat er niet klopt in Thuis

Plaats hier je berichtje over de soap Thuis in het algemeen.
Forumregels
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
exsencon
x 435

Re: Wat er niet klopt in Thuis

Bericht door exsencon »

Ik wil wel nog even terugkomen op de al of niet vallende bladeren van de bomen want dit lijkt me echt een zeer interessant onderwerp. Voor zover ik weet hebben we toch in de voorbije seizoenen regelmatig bladeren op de grond zien liggen. Ik herinner me zelfs dat de pesters van Kasper in de tijd die moesten opruimen, wat wil zeggen dat ze wel degelijk van een ternatse boomsoort kwamen die in de herfst zijn bladeren verliest, om zo te zeggen een doodgewone eik of beuk. Ik hield eraan dit te melden om alle verdere controverse over dit toch wel zeer interessant onderwerp af te sluiten. :whistle:
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Exsenson: :lol: da's verdorie taaie biefstuk hoor, van al die oude koeien... ;)

Zolang er in april geen dennenappels op de hoofden van de personages vallen en hen alzo knock-out slaan, klopt alles in Thuis. ;)
0 x
jamesbond
Nog geen rang

Bericht door jamesbond »

Toon werd voor een paar dagen, weken aanvaard, fulltime door Luc.
Zijn enige taak is ervoor te zorgen dat de vergaderzaal voorzien wordt door hoogtechnologische items om een vergaderlokaal mee aan te kleden ...
Raar, fulltime .... en enkel die taak ?
Vandaag kreeg hij 2 offertes terwijl hij gewoon in een tijdschrift rond struint naar info ?
Wel raar dat die reeds waren bezorgd op een adres ? welk adres want Toon had geen bureau nog werkplaats ... Oh ja, den Eddy zal daar wel voor gezorgd hebben ... Trouwens, ik ken geen enkele job waar je zomaar per toeval langs je huis voorbij kan komen om er snel even ne pot te nemen en dat dan nog eens kan doen in een café ...
En ons Sandrine heeft vanacht precies groeihormoon gekregen ...
En de reiskoffer die Juiia mee had naar het restaurant ....
Zou wel eens willen zien hoe je daar al die kledingstukken, ongerimpeld in kreeg ...
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

jamesbond schreef:Toon werd voor een paar dagen, weken aanvaard, fulltime door Luc.
Zijn enige taak is ervoor te zorgen dat de vergaderzaal voorzien wordt door hoogtechnologische items om een vergaderlokaal mee aan te kleden ...
Raar, fulltime .... en enkel die taak ?
Vandaag kreeg hij 2 offertes terwijl hij gewoon in een tijdschrift rond struint naar info ?
Wel raar dat die reeds waren bezorgd op een adres ? welk adres want Toon had geen bureau nog werkplaats ... Oh ja, den Eddy zal daar wel voor gezorgd hebben ... Trouwens, ik ken geen enkele job waar je zomaar per toeval langs je huis voorbij kan komen om er snel even ne pot te nemen en dat dan nog eens kan doen in een café ...
En ons Sandrine heeft vanacht precies groeihormoon gekregen ...
En de reiskoffer die Juiia mee had naar het restaurant ....
Zou wel eens willen zien hoe je daar al die kledingstukken, ongerimpeld in kreeg ...
Ik denk dat Toon die offertes waarschijnlijk per mail zal gekregen hebben. Hij gebruikt toch een computer. En ik dacht dat ze bij Taxi Leo wel een printer hebben. En wat Sandrine betreft, we zien het huidige meisje toch al een paar weken aan het werk? En als je postbode in je eigen gemeente bent bestaat de kans de je ook je eigen straat moet bedelen en dus hoeft zijn langskomen niet zo toevallig te zijn.
0 x
jamesbond
Nog geen rang

Bericht door jamesbond »

Ik dacht dat postbodes helemaal geen tijd meer hebben om even binnen en buiten te stappen.
Ik dacht dat ook het bedelen aan eigen huis en dergelijke zo veel als mogelijk wordt vermeden dit om privacy-redenen ....

Wat het werk bij Taxi Leo betreft ....
Ik heb daar buiten een laptop nog niet veel informatica-materiaal zien staan. Trouwens, nu je mij er even op duidt ...
Twee bazen in Taxi Leo en slechts twee, drie chauffeurs is ook wel hard van de toren blazen ....
Moesten die drie chauffeurs nu fulltime werken ... maar helaas, te pas en te onpas is er ene die geen zin heeft ...
Trouwens het aantal telefoontjes dat binnen komt is laag.
Hetzelfde geldt voor de dokterspraktijk. Om drie artsen werk te geven (nu slechts nog twee full-time) heb je meer nodig dan een wachtkamer waar meer lucht in zit dan zieken en rinkelt de telefoon wel veelvuldig, daar dit nu helemaal niet het geval is ...
Ik heb nog nooit de telefoon horen rinkelen, laat staan dat ze bezig waren met bellen als de duiventil open staat.
B&B is ook al niet veel beter .... Van 1 koppel dat er soms te zien is, is de bezettingsgraad laag voor een B&B waar je 4 mensen nodig hebt om die te runnen. Daar komen ook maar nooit telefoons toe om te vragen of er nog plaats is, laat staan om te boeken ...
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

jamesbond schreef:Ik dacht dat postbodes helemaal geen tijd meer hebben om even binnen en buiten te stappen.
Ik dacht dat ook het bedelen aan eigen huis en dergelijke zo veel als mogelijk wordt vermeden dit om privacy-redenen ....

Wat het werk bij Taxi Leo betreft ....
Ik heb daar buiten een laptop nog niet veel informatica-materiaal zien staan. Trouwens, nu je mij er even op duidt ...
Twee bazen in Taxi Leo en slechts twee, drie chauffeurs is ook wel hard van de toren blazen ....
Moesten die drie chauffeurs nu fulltime werken ... maar helaas, te pas en te onpas is er ene die geen zin heeft ...
Trouwens het aantal telefoontjes dat binnen komt is laag.
Hetzelfde geldt voor de dokterspraktijk. Om drie artsen werk te geven (nu slechts nog twee full-time) heb je meer nodig dan een wachtkamer waar meer lucht in zit dan zieken en rinkelt de telefoon wel veelvuldig, daar dit nu helemaal niet het geval is ...
Ik heb nog nooit de telefoon horen rinkelen, laat staan dat ze bezig waren met bellen als de duiventil open staat.
B&B is ook al niet veel beter .... Van 1 koppel dat er soms te zien is, is de bezettingsgraad laag voor een B&B waar je 4 mensen nodig hebt om die te runnen. Daar komen ook maar nooit telefoons toe om te vragen of er nog plaats is, laat staan om te boeken ...
*zucht* :thumbdown:
0 x
jorah69
Poster rang 1
Poster rang 1
x 1
x 3

Bericht door jorah69 »

Het is fictie. Een fantasiewereld, met fantasiegebeurtenissen en fantasiepersonages.

We gaan hier toch ook niet beginnen over het feit dat de Krokante krab maar twee werknemers in dienst heeft? Juist ja, want het is niet de echte wereld...
0 x
Nickos
Poster rang 2
Poster rang 2
x 1
x 7

Bericht door Nickos »

Ik begin mij meer en meer af te vragen waarom dit topic nog bestaat.
0 x
annekeHU
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door annekeHU »

Het probleem met dit topic is gewoonweg dat een aantal mensen de titel van dit topic anders blijven interpreteren dan het in oorsprong bedoeld was... en ik geef eerlijk toe, het is verleidelijk( ik bezondig me er zelf ook aan) om onder andere de dingen die je zelf , je buurman, of je achterneef , je verre vriend , en je baas enz... niet zo doen, te omschrijven als " wat niet klopt in Thuis"

vb. Julia gisteren in haar jurk zonder mouwen ... mij niet gezien, het is veel te koud, maar als dat voor haar een outfit is, die wel klopt voor een etentje met Luc... oke dan, dus geen onderwerp voor hier.

Maar ik vrees dus dat er geen oplossing is, er zullen altijd tegengestelde meningen zijn , wat betreft : " Wat niet klopt in Thuis". Ergeren doe ik me er al lang niet meer aan!
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

Wat deed Bram in de huiskamer van Marianne??? :shock:
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

ikke schreef:Wat deed Bram in de huiskamer van Marianne??? :shock:
Ik dacht inderdaad ook dat ik een glimp van de blauwe jas had gezien! (Ik was net te laat om het duidelijk te zien.)
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Lazylady schreef:
Ik dacht inderdaad ook dat ik een glimp van de blauwe jas had gezien! (Ik was net te laat om het duidelijk te zien.)
Hij was onderweg naar Mayra's atelier om een ring uit te zoeken voor Jana. Normaal kwamen die mensen direct haar atelier binnen via de zijdeur, omdat Marianne ze niet graag te pas en te onpas in haar huiskamer wilde hebben, maar vermits Mayra koste wat kost een statement wil maken dat Marianne daar niks meer te zeggen heeft, zal ze Bram daarom weer via de huiskamer hebben laten binnenkomen... ;)
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
ikke
x 435

Bericht door ikke »

Christel schreef:
Lazylady schreef:
Hij was onderweg naar Mayra's atelier om een ring uit te zoeken voor Jana. Normaal kwamen die mensen direct haar atelier binnen via de zijdeur, omdat Marianne ze niet graag te pas en te onpas in haar huiskamer wilde hebben, maar vermits Mayra koste wat kost een statement wil maken dat Marianne daar niks meer te zeggen heeft, zal ze Bram daarom weer via de huiskamer hebben laten binnenkomen... ;)
't Was toch heel raar in beeld gebracht, hé?!
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Ja, precies of Bram had iets mispeuterd. Hij zei ook niks, heel on-Bram.
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Christel schreef:
Lazylady schreef:
Dat weet ik toch zo niet hoor. Volgens mij kwam Kurt ook steeds binnen langs de deur die op de woonkamer uitgeeft. Vergeet niet dat het atelier drie deuren heeft. Één die in de keuken uitkomt, een zijdeur die op de woonkamer uitgeeft en een achterdeur die (vermoedelijk) op de Dreef uitgeeft.
0 x
Plaats reactie