Maar ik vind wel dat het scenario realistisch is dat Bram en Jana GEEN pubers meer zijn. Je voorbereiden op een gezinnetje, dan samen dat drama doormaken zorgt wel voor een heel ander perspektief dan de laatste hits volgen en uitgaan en mode als voornaamste interesses. Ze zijn gaan samenwonen toen ze zich voorbereidden op de geboorte (mede door de huiselijke omstandigheden van ouders/geen ouders) en dan kun je niet ineens terug. Of je nu 30 bent of 17, eenmaal thuis weg en op jezelf gaat thuis wonen echt niet meer.Summer85 schreef:Ze zijn gewoon te jong om al zo serieus te zijn. Ik hoop dat ze snel wat meer tiener worden. En dan moet nog niet perse casual zijn (want tieners denken altijd dat ze een zéér serieuze relatie hebben waar de hele wereld van afhangt) maar ze hoeven niet perse te gaan samenwonen. Laat Jana gewoon terug thuis gaan wonen, ik blijf het onverstaanbaar vinden waarom dat ineens geen optie meer was. Ze heeft 16 jaar lang gewoon bij de (soms strenge) mama gewoond en nu ineens bestaat dat huis niet meer ofzo?
Ze kunnen dan wel jong zijn voor zoveel serieuziteit, maar ze kunnen de zwangerschap en de dood niet meer terugdraaien en hebben daar mee te 'dealen'. Dit was nu eens een goed voorbeeld van karakterontwikkeling binnen Thuis. Ik vond het goed gedaan.