laatst geziene film
Forumregels
Hier worden discussies over allerlei films gehouden.
Hier worden discussies over allerlei films gehouden.
- Sarita Therror
- Poster rang 3

Re: laatst geziene film
Inside Lliwyn Davis... volgens wat ik op voorhand las had ik een parel mogen verwachten van de Coen gebroeders.
Wel, het viel toch lichtelijk tegen. Degelijke film, jawel, maar ik had meer verwacht. Dan vond ik 'burn after reading' een stuk beter, en kwam Inside Lliwyn Davis nog niet aan de enkels van Fargo of No country for Old Man. (nee sorry, the Big Lebowski is goed, maar behoort niet tot m'n favorieten van de gebroeders Coen)
Eigenlijk viel Les Garcons et Guillame a table, de dag voordien, me een heel stuk beter mee. Ik zou het geen aanrader noemen, maar het deed nadenken en verveelde niet.
Wel, het viel toch lichtelijk tegen. Degelijke film, jawel, maar ik had meer verwacht. Dan vond ik 'burn after reading' een stuk beter, en kwam Inside Lliwyn Davis nog niet aan de enkels van Fargo of No country for Old Man. (nee sorry, the Big Lebowski is goed, maar behoort niet tot m'n favorieten van de gebroeders Coen)
Eigenlijk viel Les Garcons et Guillame a table, de dag voordien, me een heel stuk beter mee. Ik zou het geen aanrader noemen, maar het deed nadenken en verveelde niet.
0 x
Je suis la!
-
lord F.
- Poster rang 5

- x 1
Hij zal nog genoeg herhaald worden.martha schreef:Wat de kampioenen film betreft : ik ga die wel eens bekijken, als ze hem op één gaan uitzendenBen indertijd ook afgehaakt toen DDT verdween.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
-
lord F.
- Poster rang 5

- x 1
Moet hun laatste ook nog zien. En ik mis nochtans zelden een film van hen dus zal voor binnenkort zijn.Sarita Therror schreef:Inside Lliwyn Davis... volgens wat ik op voorhand las had ik een parel mogen verwachten van de Coen gebroeders.
Van hun 16 films heb ik verder eigenlijk enkel Raizing Arizona, The Hudsucker Proxy, Intolerable Cruelty en The Ladykillers niet gezien.
Zit daar één tussen die ik zeker nog moet zien?
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

- x 1
Gisteren trouwens American Beauty op tv gezien. Zo 15 jaar nadat ik hem in de cinema gezien heb was het toch even akelig om vast te stellen dat het hoofdpersonage in de film 42 jaar blijkt te zijn. 
0 x
- martha
- Poster rang 5

- x 1037
- x 588
Hij is opgenomen. Ik heb die enige jaren geleden gezien en ik vond het toen een heel mooie film en denk niet dat het anno 2014 zal tegenvallen.lord F. schreef:Gisteren trouwens American Beauty op tv gezien. Zo 15 jaar nadat ik hem in de cinema gezien heb was het toch even akelig om vast te stellen dat het hoofdpersonage in de film 42 jaar blijkt te zijn.
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

- x 1
Wou zeggen "akelig" omdat ik ook met rasse schreden die leeftijd nader.martha schreef:Hij is opgenomen. Ik heb die enige jaren geleden gezien en ik vond het toen een heel mooie film en denk niet dat het anno 2014 zal tegenvallen.lord F. schreef:Gisteren trouwens American Beauty op tv gezien. Zo 15 jaar nadat ik hem in de cinema gezien heb was het toch even akelig om vast te stellen dat het hoofdpersonage in de film 42 jaar blijkt te zijn.
0 x
- doken18
- Poster rang 2

Verliefd op ibiza, nogmaals. Maar nu was het op tv te zien. 
0 x
Fanpagina Myriam Bronzwaar: https://www.facebook.com/MyriamBronzwaarFansite
Fanpagina Joy Anna Thielemans: https://www.facebook.com/pages/De-Joyer ... ef=tn_tnmn
Fanpagina Joy Anna Thielemans: https://www.facebook.com/pages/De-Joyer ... ef=tn_tnmn
- Sarita Therror
- Poster rang 3

Dju toch, dacht het nog, maar kans gemist door het niet te vermelden... 'fin, ik kreeg dus gelijk. 50 is óók nog jong hé...lord F. schreef:Wou zeggen "akelig" omdat ik ook met rasse schreden die leeftijd nader.martha schreef:Hij is opgenomen. Ik heb die enige jaren geleden gezien en ik vond het toen een heel mooie film en denk niet dat het anno 2014 zal tegenvallen.lord F. schreef:Gisteren trouwens American Beauty op tv gezien. Zo 15 jaar nadat ik hem in de cinema gezien heb was het toch even akelig om vast te stellen dat het hoofdpersonage in de film 42 jaar blijkt te zijn.
Anders ontopic... A touch of Sin. Interessante film over het moderne China. Hoe een aantal personages worstelen met het Chinese leven. Nogal patchworkachtig, maar wel 's goed om te zien.
0 x
Je suis la!
- Mona'ke
- Poster rang 2

Hier heb ik een deel van gezien, maar het kon me niet boeien. Ik ben na het tweede reclameblok gestopt met kijken.doken18 schreef:Verliefd op ibiza, nogmaals. Maar nu was het op tv te zien.
0 x
- Sans
- Poster rang 1

Ben eindelijk is naar FC. De Kampioenen gaan kijken.. Al bij al nog niet zo slecht. Zaten wel goeie stukjes in.
0 x
- hannanaske
- Poster rang 5

- x 10
- x 77
Daarnet nog gekeken naar Amélie
Blijft toch een zalige film én met de aller Allermooiste soundtrack ever! 
0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
- Sarita Therror
- Poster rang 3

ja..! maar of het de allermooiste soundtrack ever is durf ik te betwijfelen. Amadeus lijkt me dat tikkeltje indrukwekkender.hannanaske schreef:Daarnet nog gekeken naar AmélieBlijft toch een zalige film én met de aller Allermooiste soundtrack ever!
0 x
Je suis la!
- martha
- Poster rang 5

- x 1037
- x 588
Lord F, gisterenavond american beauty bekeken en nu weet ik wat je bedoelde met je 42 jaarlord F. schreef:Gisteren trouwens American Beauty op tv gezien. Zo 15 jaar nadat ik hem in de cinema gezien heb was het toch even akelig om vast te stellen dat het hoofdpersonage in de film 42 jaar blijkt te zijn.
En ik blijf het een mooie zalige film vinden
0 x
- Sarita Therror
- Poster rang 3

the big blue (even te lui de originele titel op te zoeken) van Besson.
Het gaat hier om een wedstrijd diepduiken. Vrienden uit de kindertijd nemen de strijd tegen elkaar op. De ene wil gewoon bewijzen dat hij de allerbeste is, maar de ander is eigenlijk een duiker met een dolfijnkantje.
Niet verveeld, maar uiteindelijk geen aanrader.
Het gaat hier om een wedstrijd diepduiken. Vrienden uit de kindertijd nemen de strijd tegen elkaar op. De ene wil gewoon bewijzen dat hij de allerbeste is, maar de ander is eigenlijk een duiker met een dolfijnkantje.
Niet verveeld, maar uiteindelijk geen aanrader.
0 x
Je suis la!
- hannanaske
- Poster rang 5

- x 10
- x 77
lord F. schreef: Hij is opgenomen. Ik heb die enige jaren geleden gezien en ik vond het toen een heel mooie film en denk niet dat het anno 2014 zal tegenvallen
Wou zeggen "akelig" omdat ik ook met rasse schreden die leeftijd nader.
Ach zie, betrapt!
Mijn laatste film was in de cinema= "halfweg" met Koen De Graeve! Geen film om in een top tien te plaatsen, maar kheb toch wel een paar keer ferm goe gelachen.
Ik zou zondag (ze praten van slecht weer) es naar de LEGO movie willen gaan zien. Schijnt echt ne mooie film te zijn. Iemand die hem al toevallig heeft gezien?
0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.