Wat er niet klopt in Thuis

Plaats hier je berichtje over de soap Thuis in het algemeen.
Forumregels
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Re: Wat er niet klopt in Thuis

Bericht door Crackers »

Ik krijg er nochtans ook hoge cholesterol van, hoe kan zoiets nu? Peter Janssens heeft volkomen gelijk, ik begrijp het probleem niet. Je kan die tegels wel schuin snijden, misschien was dat ook nodig. Het kan zijn dat de lengte van de kamer aan de ene kant bijvoorbeeld 3 meter 30 is en aan de andere kant 3 meter 95. Een kamer is niet altijd perfect vierkant of rechthoekig. Maar dan is het toch maar een kwestie van meten en de tegels op die maat te versnijden? Hoe kun je er dan een heleboel verkeerd versnijden? En inderdaad, er zijn ook de volledige tegels die je legt, waarom moesten die dan allemaal weer uitgebroken worden? Of misschien omdat de tekening op de tegels niet juist lag, bijvoorbeeld als je met de tekening op de tegels een ruit of zo wil vormen, maar dan nog. Ik begrijp het probleem niet.

Maar denk aan je hoge bloeddruk Crackers! :mad:
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
jorah69
Poster rang 1
Poster rang 1
x 1
x 3

Bericht door jorah69 »

Crackers schreef:Maar denk aan je hoge bloeddruk Crackers! :mad:
:lol: :lol: :lol:
0 x
ranske
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door ranske »

Hoe meer reakties er komen, hoe duidelijker het me wordt dat dit echt niet klopt. Wel dat er vergissingen zijn en 'n deel opnieuw moet maar een hele vloer kan toch niet scheef liggen ? Ik ben geen vloerder en zou automatisch eerst de volledige tegels mooi recht leggen, dan de rest snijden een voor een naar gelang ik opmat en nodig had.

Het klopt dus langs geen kanten dat beroeps die 'n vloer dan twee keer scheef leggen.

En wat als Frank nu ook tegen Sam zegt " het was maar om te lachen ? "?
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

ranske schreef:Hoe meer reakties er komen, hoe duidelijker het me wordt dat dit echt niet klopt. Wel dat er vergissingen zijn en 'n deel opnieuw moet maar een hele vloer kan toch niet scheef liggen ? Ik ben geen vloerder en zou automatisch eerst de volledige tegels mooi recht leggen, dan de rest snijden een voor een naar gelang ik opmat en nodig had.

Het klopt dus langs geen kanten dat beroeps die 'n vloer dan twee keer scheef leggen.

En wat als Frank nu ook tegen Sam zegt " het was maar om te lachen ? "?
Tenzij er natuurlijk één werknemer is die er niet voor terugdeinst om zijn collega te saboteren. :whistle: Wat er dus het meeste van al niet klopt aan het hele tegelverhaal is dat Sam (weeral) de schuld enkel en alleen bij Frank legt. :roll:
0 x
Bomanza
Nog geen rang

Bericht door Bomanza »

Crackers schreef:Ik krijg er nochtans ook hoge cholesterol van, hoe kan zoiets nu? Peter Janssens heeft volkomen gelijk, ik begrijp het probleem niet. Je kan die tegels wel schuin snijden, misschien was dat ook nodig. Het kan zijn dat de lengte van de kamer aan de ene kant bijvoorbeeld 3 meter 30 is en aan de andere kant 3 meter 95. Een kamer is niet altijd perfect vierkant of rechthoekig. Maar dan is het toch maar een kwestie van meten en de tegels op die maat te versnijden? Hoe kun je er dan een heleboel verkeerd versnijden? En inderdaad, er zijn ook de volledige tegels die je legt, waarom moesten die dan allemaal weer uitgebroken worden? Of misschien omdat de tekening op de tegels niet juist lag, bijvoorbeeld als je met de tekening op de tegels een ruit of zo wil vormen, maar dan nog. Ik begrijp het probleem niet.

Maar denk aan je hoge bloeddruk Crackers! :mad:
Maar dit alles verklaart nog niet waarom men vloeren zou gaan uitbreken omdat een paar wandtegels fout versneden zijn.
0 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1034

Bericht door Tiboko »

Frank die toegaf aan Sam dat hij eigenlijk nog maar één keer boven geweest is (en toen een planneke tekende), zat daar de hele week tegels te snijden voor die kamer boven. Hoe gek kan je het maken ?

Als bijvoorbeeld de vloer wat scheef ligt, het ene stuk muur wat langer is dan het andere, moet je daar toch tijdens het werk rekening mee houden, maar dus niet Frank, die snijdt zijn tegelkes zonder te checken of het allemaal wel klopt, want zijn eerder getekende planneke klopt... :lol:
0 x
Devilex
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Devilex »

Kurt die plots blijkbaar passagiersvluchten moet doen omdat de eindejaarsperiode de drukte is van het jaar. Ik dacht dat Kurt enkel nog cargovluchten deed?
0 x
Peter Jansens
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Peter Jansens »

Devilex schreef:Kurt die plots blijkbaar passagiersvluchten moet doen omdat de eindejaarsperiode de drukte is van het jaar. Ik dacht dat Kurt enkel nog cargovluchten deed?
Neen neen, het zijn cargovluchten met kerstballen. :lol:
0 x
Niet pikken, wel nitpicken.
Kimmeke
Poster rang 4
Poster rang 4
x 1

Bericht door Kimmeke »

Niet een fout maar de foto in Toon zijn kastje dat meisje doet mij denken aan Ashley of Mary-Kate Olsen http://images4.fanpop.com/image/photos/ ... 80-854.jpg de rechtse maar soit zal wel iemand zijn die er op lijkt
0 x
Peter Jansens
Poster rang 2
Poster rang 2

De werfkast. Ik ben geen elektricien, maar...
1. Waarom heb je die nodig, er is toch elektriciteit genoeg in de hoeve, zou ik zo denken. Leg gewoon een verlengkabel van 30 meter.
2. Hoe kan je een werfkast zo 'saboteren' dat die kortsluit in de handen van de monteur door twee pinnetjes tegen elkaar te houden (en waar men de pinnetjes met de handen vasthoudt loopt geen stroom door, vanzelfsprekend).
3. In geval van sabotage zal men snel zien dat iemand met de kast geknoeid heeft, door bv. de wattage of amperage te verhogen, als dit al mogelijk is met zo een kast.
4. Staan er geen zekeringen en overbelastingsschakelaar in een dergelijke kast?
0 x
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

Heel dat verhaal van die Kabouters is te gek voor woorden ! Nu is Adill ook nog verliefd op zijn bazin .....:boo: :boo: :boo:
0 x
ranske
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door ranske »

Heel die Kabouterstory hangt met haken en ogen aaneen.
0 x
annekeHU
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door annekeHU »

je zou bijna denken dat er een compleet nieuwe ploeg soapscenarioschrijvers begonnen is, terwijl er toch mensen bij zullen zitten die al aardig wat jaartjes ervaring hebben, in dat scenarioschrijven???
0 x
Peter Jansens
Poster rang 2
Poster rang 2

Uit goede bron heb ik vernomen dat het vroegere Sandrientje, die nu niet meer meespeelt, gepromoveerd werd tot chef-scenarioschrijfster.
0 x
Jonathan
Nog geen rang

Bericht door Jonathan »

Hopelijk loopt het met "De Kabouters" zoals met "Klus & co". Af. Dan kunnen ze Toon & Adil nog altijd inzetten als redders in de Fit & Fun. Ik meen mij te herinneren dat Ann die zaak nooit heeft verkocht, en aangezien deze eigendom toch buiten beeld blijft is die oplossing nog idealer! :razz:
0 x
Plaats reactie