Ik begrijp het ook nog altijd niet goed.Lazylady schreef:En wat was hier nu de bedoeling van?!
Lowie Bomans (Mathias Vergels)
- Crackers
- Poster rang 5

Re: Lowie Bomans (Mathias Vergels)
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
-
ranske
- Poster rang 4

Als Lowie vlakaf tegen Luc zegt uit zijn buurt te blijven helpt dat niet. Dit zal helpen.
0 x
-
ikke
- x 435
Waarschijnlijk wel, maar het toont ook heel goed dat hij de zoon is van zijn vader. Beuh!ranske schreef:Als Lowie vlakaf tegen Luc zegt uit zijn buurt te blijven helpt dat niet. Dit zal helpen.
0 x
- Sans
- Poster rang 1

Nee, inderdaad. Dat zullen we later wel zien.. maar ik zie ook veel goede dingen in Lowie.. dus.. met de juiste mensen rond hem komt dat denk ik wel goed. Hij wou Luc is flink laten schrikken, want gewoon met woorden, zoals andere al hebben aangehaald, zou het waarschijnlijk niet gelukt zijn.. Luc z'n gezicht sprak boekdelen. Het heeft z'n effect niet gemist. Natuurlijk het was wel een gemene streek.. maar ja nu weet Luc ook wat het is om zoiets te ondervinden.Lazylady schreef:Hopelijk wel, en hopelijk is het geen psycho in wording...Sans schreef:Ik denk dat hij gewoon wou duidelijk maken (en niet op de beste manier) dat hij ook komedie kan spelen, zoals Luc, en dat hij dus niks gelooft van z'n spijtbetuigingen..
0 x
-
ikke
- x 435
En met de foute mensen rondom hem, wordt ie een misdadiger..."Thuis" is een soap, dus dit zou wel eens spannende verhaallijnen kunnen opleveren. Laat ons hopen dat Lowie op het rechte pad blijft, ook al zou dit saai zijn/worden....Sans schreef:Nee, inderdaad. Dat zullen we later wel zien.. maar ik zie ook veel goede dingen in Lowie.. dus.. met de juiste mensen rond hem komt dat denk ik wel goed. .Lazylady schreef:Hopelijk wel, en hopelijk is het geen psycho in wording...Sans schreef:Ik denk dat hij gewoon wou duidelijk maken (en niet op de beste manier) dat hij ook komedie kan spelen, zoals Luc, en dat hij dus niks gelooft van z'n spijtbetuigingen..
0 x
-
nounake
- Poster rang 5

- x 2250
- x 189
Ik kon al niet geloven dat Louis opeens zo lief tegen Luc zou gaan doen ! Pas op , straks krijgt Julia nog compassie ....
0 x
-
Lazylady
- x 435
Ja, dat zie ik ook nog gebeuren!nounake schreef:Pas op , straks krijgt Julia nog compassie ....
0 x
- johan1969
- Poster rang 5

- x 26
- x 276
Ik was eerst ook niet mee, maar blijkbaar lachte Lowie, Luc uit ?
0 x
- Kwast
- Poster rang 5

Wat een joke! Ik geloofde heel eventjes dat Lowie het meende. Luc geloofde het in elk geval. De sukkelaar.
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
- Sans
- Poster rang 1

Ja Luc was er echt met open ogen ingetrapt. Niet echt slim van hem.. Lowie was te begripvol, te vriendelijk.. en zo ineens. Redelijk verdacht. Maarja, hij had het waarschijnlijk dan ook helemaal niet verwacht dat z'n eigen zoon hem zo zou bespelen. 
0 x
-
nounake
- Poster rang 5

- x 2250
- x 189
Hoe gemeen deze streek ook is , Luc kreeg een koekje van eigen deeg ( in de figuurlijke en letterlijke zin van 't woord vermits het zijn eigen zoon was die hem dit lapte) .
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

Hij gaat er alleszins niet mee scoren bij Jana. 
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- johan1969
- Poster rang 5

- x 26
- x 276
t Kleinste kind kan zien dat het iets wordt tussen Lowie en Paulien, ze hebben allebei ldvd, al noemt hij haar wel 'zus' (wat ze natuurlijk niet is).
Laatst gewijzigd door johan1969 op vr 17 jan 2014, 16:14, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
-
ranske
- Poster rang 4

Tussen Lowie en Paulien. Werd daarom al die tijd besteed aan 'n ijsje, dvdfilmke, op en af die plank en 'n blikje ?
0 x
-
ikke
- x 435
Dat zal wel blijken als we blijven kijken.ranske schreef:Tussen Lowie en Paulien. Werd daarom al die tijd besteed aan 'n ijsje, dvdfilmke, op en af die plank en 'n blikje ?
0 x