Lowie Bomans (Mathias Vergels)
- Crackers
- Poster rang 5

Re: Lowie Bomans (Mathias Vergels)
Ik drink zelf geen whiskey maar ik denk dat zo'n fles niet echt goedkoop is om die zomaar tegen de grond te keilen.
Nog gezwegen over wie het zal moeten opkuisen. Al die splintertjes glas en de whiskey die overal rond gespetterd is, tot op de muren toe. En hij zal het niet doen want meneer loopt weg als het hem niet bevalt.
Wie weinig respect heeft voor andermans spullen heeft meestal ook weinig respect voor andere mensen.
Nog gezwegen over wie het zal moeten opkuisen. Al die splintertjes glas en de whiskey die overal rond gespetterd is, tot op de muren toe. En hij zal het niet doen want meneer loopt weg als het hem niet bevalt.
Wie weinig respect heeft voor andermans spullen heeft meestal ook weinig respect voor andere mensen.
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
- Crackers
- Poster rang 5

De laatste tijd gaat het veel over het al dan niet aan trekken van een jas als de personages in Thuis naar buiten gaan. Vandaag viel mij op dat Lowie zelfs zijn (nepleren) jas aanhoudt als hij aan het studeren is met Jana.
(toegegeven, ik krijg soms ook koude rillingen van Jana)
(toegegeven, ik krijg soms ook koude rillingen van Jana)
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
-
Lazylady
- x 435
Het was gisteren weer eens duidelijk... Lowie heeft dringend een nieuw lief nodig!
0 x
- Kwast
- Poster rang 5

Zou Zolando ook aan liefjes doen?Lazylady schreef:Het was gisteren weer eens duidelijk... Lowie heeft dringend een nieuw lief nodig!
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
-
Lazylady
- x 435
-
Lazylady
- x 435
Ik had die verhaallijn van Lowie die terug (of nog steeds) verliefd is op Jana "spannender" gevonden als hij voordien nog niets met haar zou gehad hebben.
0 x
-
Lazylady
- x 435
Ik vond het wel mooi van Lowie dat hij tegen Paulien verklaarde niet tussen Bram en Jana te willen komen, maar zal het blijven duren? Ik zou anders niet weten waar ze heen willen met deze verhaallijn...
0 x
- doken18
- Poster rang 2

Dat was wel een laffe streek van Lowie vond ik 
0 x
Fanpagina Myriam Bronzwaar: https://www.facebook.com/MyriamBronzwaarFansite
Fanpagina Joy Anna Thielemans: https://www.facebook.com/pages/De-Joyer ... ef=tn_tnmn
Fanpagina Joy Anna Thielemans: https://www.facebook.com/pages/De-Joyer ... ef=tn_tnmn
-
Omega
- x 435
Een beetje gestoord gedrag vond ik. De appel valt niet ver van de boom.
0 x
- jorah69
- Poster rang 1

- x 1
- x 3
Lowie is net in mijn top 10 van favoriete personages van 2 naar 8 gezakt! 
0 x
- Sans
- Poster rang 1

Ik denk dat hij gewoon wou duidelijk maken (en niet op de beste manier) dat hij ook komedie kan spelen, zoals Luc, en dat hij dus niks gelooft van z'n spijtbetuigingen..
0 x
-
Lazylady
- x 435
Hopelijk wel, en hopelijk is het geen psycho in wording...Sans schreef:Ik denk dat hij gewoon wou duidelijk maken (en niet op de beste manier) dat hij ook komedie kan spelen, zoals Luc, en dat hij dus niks gelooft van z'n spijtbetuigingen..
0 x
- Nickos
- Poster rang 2

- x 1
- x 7
Ik vond het best grappig, komaan, Luc verdient toch niet beter? Ja, hij heeft veel spijt nu maar spijt komt altijd te laat. Lowie zal hopelijk uiteindelijk wel een band met zijn vader kweken, maar dat zal niet voor meteen zijn. Luc zou dat beter eens beseffen.
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1667
- x 2572
Het personage Lowie is zeker niet mijn favoriet.
Maar laten we even wel wezen: die jongen is 17, heeft nog niet lang geleden zijn moeder verloren, woont in een totaal ander land dan waar hij opgegroeid is, zijn vader blijkt een *gecensureerd*
man eerste klas te zijn, zijn relatie is stuk gelopen, maar hij ziet dat meiske nog heel graag, hij woont nu bij een stiefmoeder die hij eigenlijk amper kent... (ook al vlot dat best)
Dus ja, die jongen roeit met de riemen die hij heeft...
En ik denk wel dat dit veel harder aankwam bij Luc dan de zoveelste scheld-en-verwijt-partij...
Hij wou zijn vader kwetsen, wou dat Luc zich voelde zoals Jana zich voelt en daar is hij wel in gelukt denk ik.
Maar laten we even wel wezen: die jongen is 17, heeft nog niet lang geleden zijn moeder verloren, woont in een totaal ander land dan waar hij opgegroeid is, zijn vader blijkt een *gecensureerd*
Dus ja, die jongen roeit met de riemen die hij heeft...
En ik denk wel dat dit veel harder aankwam bij Luc dan de zoveelste scheld-en-verwijt-partij...
Hij wou zijn vader kwetsen, wou dat Luc zich voelde zoals Jana zich voelt en daar is hij wel in gelukt denk ik.
0 x