Toon Vrancken (Bill Barberis)
- Sans
- Poster rang 1
Re: Toon Vrancken (Bill Barberis)
Ik wil echt wel weten wat dat is met Toon.. en die foto van dat meisje.. Ik denk dat er met die persoon iets gebeurd is ofzo.. het is misschien niet z'n vriendin maar familie? een zus die overleden is? 

0 x
- Nickos
- Poster rang 2
- x 1
- x 7
Typisch voor dat soort mensen wel, hij mag zeggen wat hij wil, over Frank zijn zoon, Frank zijn dochter (gelukkig weet hij niet dat er ook nog Bianca is anders zou hij daar ook nog smerige opmerkingen over kunnen maken) maar oh wee als Frank zoiets zegt, dan begint hij bijna te vechten... Frank zou ook overduidelijk nooit zoiets gezegd hebben moest Toon niet eerst twee van zijn kinderen beledigd hebben.
0 x
-
- x 435
Mag ik wat meer info hierover, a.u.b.?Sans schreef:Ik wil echt wel weten wat dat is met Toon.. en die foto van dat meisje.. Ik denk dat er met die persoon iets gebeurd is ofzo.. het is misschien niet z'n vriendin maar familie? een zus die overleden is?
0 x
- Sans
- Poster rang 1
Ja Toon heeft in z'n locker op het kantoor van de Kabouters een foto hangen van een meisje.. Was vandaag weer te zien.. Hij werd echt kwaad toen Frank een opmerking maakte over haar.. Ik vermoed een overleden familielid of vriendin.Lazylady schreef:Mag ik wat meer info hierover, a.u.b.?Sans schreef:Ik wil echt wel weten wat dat is met Toon.. en die foto van dat meisje.. Ik denk dat er met die persoon iets gebeurd is ofzo.. het is misschien niet z'n vriendin maar familie? een zus die overleden is?
0 x
-
- x 435
Ok bedankt.Sans schreef:Ja Toon heeft in z'n locker op het kantoor van de Kabouters een foto hangen van een meisje.. Was vandaag weer te zien.. Hij werd echt kwaad toen Frank een opmerking maakte over haar.. Ik vermoed een overleden familielid of vriendin.
Waarom zegt hij dan gewoon niet wat er aan de hand is?
0 x
-
- Poster rang 4
Die Toon doet ook al zijn mond niet open. Zoals met alles, de zaken mogen niet te rap opgelost.
0 x
-
- x 435
-
- x 435
Frank heeft zijn zwakke plek gevonden, maar toch zal dit niets oplossen hoor.
"Frank is te ver gegaan"
En Toon zelf dan niet met dat idee om z'n kleren weg te nemen?!
"Frank is te ver gegaan"
En Toon zelf dan niet met dat idee om z'n kleren weg te nemen?!
0 x
- Kwast
- Poster rang 5
Toontje komt om zijn loontje! Wat een galbak is het eigenlijk! Hij doet niets anders dan Frank jennen en op de kast jagen en als Frank dan reageert dan gaat Frank opeens te ver? Ik weet niet wat er met het lief van Toon aan de hand is maar Frank weet dat ook niet dus reageert hij op deze manier. Toontje mag wel een toontje lager gaan zingen maar hem inschattende komt het tot een mierzoete wraakactie.

0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
- Sans
- Poster rang 1
Ja waarschijnlijk staat er Frank nog heel wat te wachten.. In plaats van het gewoon ff uit te leggen zoals Adil voorstelde.. Hij kan inderdaad maar weinig verdragen terwijl Frank al weken z'n getreiter moet ondergaan..Kwast schreef:Toontje komt om zijn loontje! Wat een galbak is het eigenlijk! Hij doet niets anders dan Frank jennen en op de kast jagen en als Frank dan reageert dan gaat Frank opeens te ver? Ik weet niet wat er met het lief van Toon aan de hand is maar Frank weet dat ook niet dus reageert hij op deze manier. Toontje mag wel een toontje lager gaan zingen maar hem inschattende komt het tot een mierzoete wraakactie.![]()

0 x
-
- x 435
-
- x 435
Alleen zie ik in de problemen van Toon nog altijd geen reden om Frank te pesten.OFWGKTA schreef:En nu weten we direct wat er aan de hand is.

0 x
-
- x 435
Zoals Frank nu doet heeft hij wel een reden. Al keur ik pesten wel voor de volle 100% af hoor. Maar in het begin uiteraard niet.ikke schreef:Alleen zie ik in de problemen van Toon nog altijd geen reden om Frank te pesten.OFWGKTA schreef:En nu weten we direct wat er aan de hand is.
0 x
- Sans
- Poster rang 1
Frank doet nu vooral zo omdat hij al veel heeft moeten slikken van Toon.. en ja Frank is ook niet verlegen om een grap of wat getreiter.. maar Toon is al hele tijd zo bezig.. ik snap ook niet goed waarom?
0 x