Fifieke schreef:Voor iedereen die de pesterijen van toon overdreven vindt: Google eens op mactac en pesten op het werk. Dan is toon nog n softieke
Ik heb dat geval van Wallonië ook al aangegeven hoor, en ik vind Toon geen softie. Je kunt mensen echt serieus op de zenuwen werken/kwetsen met zo'n gedrag.
Zucht, als ik nog een keer hoor "'t is maar om te lachen hee Frankie (of bompa)" dan ben ik bang dat mijn tv gaat sneuvelen. Gadverdarrie wat een rotkerel - en wat doet Bill het blijkbaar goed (TE goed misschien???? )
0 x
Bíonn dhá insint ar scéal agus dhá leagan déag ar amhrán There are two sides to every story & (at least) twelve versions of every song
Ik kan er niets aan doen, maar heb het idee dat er iets serieus ergs gebeurd is. Dit klopt niet, want Toon gaat zich toch niet opeens laten doen door Frank en toch ook niet vanwege die platte banden zeker?
Misschien is er wel uit een onderzoek gekomen dat hij een ernstige ziekte heeft, of zo? Of ligt er een familielid (bv. een ouder) op sterven? (Misschien waren één van deze dingen die dringende afspraak?)
Laatst gewijzigd door Lazylady op ma 09 dec 2013, 20:49, 2 keer totaal gewijzigd.
Lazylady schreef:Ik kan er niets aan doen, maar heb het idee dat er iets serieus ergs gebeurd is. Dit klopt niet, want Toon gaat zich toch niet opeens laten doen door Frank.
Misschien is er uit een onderzoek gekomen dat hij een ernstige ziekte heeft, of zo? (Misschien was dat dus die dringende afspraak?)
Ik denk eerder dat er een dierbare van hem overleden is of dat zijn vriendin het uitgemaakt heeft met hem of zo...
Ja ik denk ook dat er iets met familie fzo moet gebeurd zijn.. Anders zou Toon zich zeker niet zo laten doen door Frank nadat hijzelf wekenlang Frank het bloed van onder de nagels heeft gepest.. Maja, hij zal zich nu een poos gedeisd houden, door de moeilijke situatie, wat het ook moge zijn, en daarna zal hij wel wraak nemen op Frank voor die streek met de banden..
Ik heb nu net pas de scene met het naar de dokter brengen gezien - jakkes, wat een sadist inderdaad. Ik moest me inhouden om niet door te spoelen want ik vond het echt walgelijk. Net als dat Simonne maar niet wil luisteren naar haar man. Nee laat Toon dat maar doen!
Dat huwelijk stelt dus ook helemaal niks voor, want ondanks de koosnaampjes en geslijm blijken ze allebei de ander niet echt te steunen. Opdoeken dan maar. Toon, ga voor Simonne hoor, want ze verdient je!
0 x
Bíonn dhá insint ar scéal agus dhá leagan déag ar amhrán There are two sides to every story & (at least) twelve versions of every song