Paulien Snackaert (Tina Maerevoet)
- Carina
- Nog geen rang
Re: Paulien Snackaert (Tina Maerevoet)
Paulien brengt weer wat meer leven in de brouwerij , blij dat ze terug is .
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 47
- x 1034
Kan ik me bij aansluiten, tenminste toch iemand die tegen Louis durft zeggen dat hij soms eens een beetje moet dimmen.
Die gast loopt er altijd bij alsof hij net weer een overdosis adrenaline geslikt heeft. Zoals hij van de week in de bibliotheek die boeken tegen de rekken gooide, niet normaal toch.
Maar Paulien dus, ze is zoals ze vroeger was. Moeit zich met alles en iedereen, maar doet het wel met goeie bedoelingen. Ze heeft Tim trouwens zover gekregen dat hij eindelijk eens de knoop doorhakte wat prison girl betreft en dat werd stilaan tijd...
Die gast loopt er altijd bij alsof hij net weer een overdosis adrenaline geslikt heeft. Zoals hij van de week in de bibliotheek die boeken tegen de rekken gooide, niet normaal toch.
Maar Paulien dus, ze is zoals ze vroeger was. Moeit zich met alles en iedereen, maar doet het wel met goeie bedoelingen. Ze heeft Tim trouwens zover gekregen dat hij eindelijk eens de knoop doorhakte wat prison girl betreft en dat werd stilaan tijd...
0 x
-
- x 435
Op Gluren bij de Buren stond dit: "Paulien kijkt naar Lowie – ze geeft hem een knipoog, en verdwijnt naar haar kamer. Lowie er achteraan. DAT had ik niet aan zien komen
"
Heb ik soms iets gemist vrijdag?!
Ik wist dat Pauline Lowie had gevraagd om de tafel te dekken. Eerst zei hij niks, dan wou hij met een excuus afkomen, maar dan ging zij ergens anders heen? (Nu weet ik het weer, maar ik dacht eerst dat het Lowie was die wegging...)
Het was dus naar haar kamer, maar Lowie kwam er dus achter aan? Ik weet nog dat ik het niet zo goed snapte allemaal, maar was het al snel vergeten tot ik dit stukje tegenkwam.
Nu zou ik dat stukje toch graag nog eens opnieuw bekijken; maar ja, helaas...
Dan zal ik het maar met de samenvatting moeten doen maandag.

Heb ik soms iets gemist vrijdag?!
Ik wist dat Pauline Lowie had gevraagd om de tafel te dekken. Eerst zei hij niks, dan wou hij met een excuus afkomen, maar dan ging zij ergens anders heen? (Nu weet ik het weer, maar ik dacht eerst dat het Lowie was die wegging...)
Het was dus naar haar kamer, maar Lowie kwam er dus achter aan? Ik weet nog dat ik het niet zo goed snapte allemaal, maar was het al snel vergeten tot ik dit stukje tegenkwam.
Nu zou ik dat stukje toch graag nog eens opnieuw bekijken; maar ja, helaas...

0 x
- Peter Jansens
- Poster rang 2
Gluren voegt wel meer van dit soort grapjes in hun overzichten...Lazylady schreef:Op Gluren bij de Buren stond dit: "Paulien kijkt naar Lowie – ze geeft hem een knipoog, en verdwijnt naar haar kamer. Lowie er achteraan. DAT had ik niet aan zien komen"

0 x
Niet pikken, wel nitpicken.
-
- x 435
Dus het is niet waar? Wat is er dan wél gebeurd?Peter Jansens schreef:Gluren voegt wel meer van dit soort grapjes in hun overzichten...
Wel verwarrend hoor, als je Thuis dan echt niet gezien hebt...
0 x
- Carina
- Nog geen rang
ja je bent in de war zene.
Paulin zei dat hij niet normaal was en dat hij er iets aan moest doen aan zijn uitbarstingen toen is hij kwaad weg gelopen naar school toe.
Toen hij van school kwam zei hij dat ze= Paulien gelijk had dat hij steeds zo van stapel loopt als hij Luc zijn naam hoort (ook Jana had hem erop gewezen op zijn agressie)
dus nee het is niet waar , hij ging toch de tafel dekken omdat hij dacht aan de woorden van Paulin.
Volgens mij gaat Paulin met iemand anders een relatie beginnen. Wie Tim of Jens ??
Paulin zei dat hij niet normaal was en dat hij er iets aan moest doen aan zijn uitbarstingen toen is hij kwaad weg gelopen naar school toe.
Toen hij van school kwam zei hij dat ze= Paulien gelijk had dat hij steeds zo van stapel loopt als hij Luc zijn naam hoort (ook Jana had hem erop gewezen op zijn agressie)
dus nee het is niet waar , hij ging toch de tafel dekken omdat hij dacht aan de woorden van Paulin.
Volgens mij gaat Paulin met iemand anders een relatie beginnen. Wie Tim of Jens ??

0 x
-
- x 435
Dankzij die blog, ja.Carina schreef:ja je bent in de war zene.
0 x
-
- Poster rang 5
Ze wil Lowie een beetje temmen en slaagde daar vrijdag wel in. 
Ik zie Pailien nog terug iets beginnen met Bram eigenlijk.

Ik zie Pailien nog terug iets beginnen met Bram eigenlijk.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
-
- x 435
Ik net niet omdat ze toch redelijk afstandelijk naar elkaar doen en er zal daarvoor al véél moeten gebeuren tussen Jana en hij, denk ik...lord F. schreef:Ik zie Paulien nog terug iets beginnen met Bram eigenlijk.
0 x
-
- Poster rang 5
Maar Jana en Lowietje zijn ook nog steeds close dus ...Lazylady schreef:Ik net niet omdat ze toch redelijk afstandelijk naar elkaar doen en er zal daarvoor al véél moeten gebeuren tussen Jana en hij, denk ik...lord F. schreef:Ik zie Paulien nog terug iets beginnen met Bram eigenlijk.
Denk dat het een ander verhaal zou geweest zijn moest Jack het overleefd hebben.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- Carina
- Nog geen rang
ja en we kunnen alleen maar gissen , zo blijft het spannend he.
0 x
-
- Nog geen rang
- x 2
volgens mij zullen Jana en Lowie terug een koppel worden.
en Paulien en Bram,daar heb ik ook al aan gedacht!
en Paulien en Bram,daar heb ik ook al aan gedacht!
0 x
- Amiche
- Poster rang 2
Ik denk dat Paulien eigenlijk haar OGEN op Tim heeft. Ze doet wel of het allemaal vriendschap is, maar ze is wel erg fanatiek om hem van Fem af te helpen en loopt maar binnen op elk tijdstip. Zij hebben tenslotte ook een lange geschiedenis samen - langer dan met Bram b.v.
Maar Jens zou ook nog kunnen, want ook daar heeft ze zich weer binnengedrongen.
0 x
Bíonn dhá insint ar scéal agus dhá leagan déag ar amhrán
There are two sides to every story & (at least) twelve versions of every song
There are two sides to every story & (at least) twelve versions of every song
-
- x 435
Tim was toch ooit een koppel met haar zus Katrien, niet met Paulien????Amiche schreef:Ik denk dat Paulien eigenlijk haar OGEN op Tim heeft. Ze doet wel of het allemaal vriendschap is, maar ze is wel erg fanatiek om hem van Fem af te helpen en loopt maar binnen op elk tijdstip. Zij hebben tenslotte ook een lange geschiedenis samen - langer dan met Bram b.v.
0 x
-
- x 435
Bij mij zouden ze toch niet zomaar moeten binnenkomen, "om te zien of klaar ben *voor om het even wat*"... 

0 x