Jana Blomaert (Joy Anna Thielemans)
-
Lazylady
- x 435
Re: Jana Blomaert (Joy Anna Thielemans)
Nogal typisch dat je nu weer niemand meer hoort over het feit dat Jana al een pak minder huilt.
0 x
- annekeHU
- Poster rang 4

Inderdaad, het negatieve wordt in dikke stift geschreven, en voor het positieve hebben we slechts een klein licht kleurpotloodje!
0 x
- Kimmeke
- Poster rang 4

- x 1
Jana is niet altijd mijn favoriete personage geweest maar de laatste tijd vind ik haar reuze meevallen als het goed is mag het ook gezegd worden 
0 x
-
Lazylady
- x 435
Ik heb nooit iets tegen Jana gehad en er altijd bij gebleven dat ze wel een puber moest spelen en het dus normaal was dat er veel traantjes en gezeur bij kwamen kijken.
0 x
- Crackers
- Poster rang 5

Een heel gelukkige verjaardag Jana 
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
- hannanaske
- Poster rang 5

- x 10
- x 77
Lazylady schreef:Ik heb nooit iets tegen Jana gehad en er altijd bij gebleven dat ze wel een puber moest spelen en het dus normaal was dat er veel traantjes en gezeur bij kwamen kijken.
Feit! En ze heeft ook véél meegemaakt. Maar ipv een verjaardagsfeestje voor een 17jarige leek het eerder een party voor de middle-age! Ze wordt wel gepest op school maar heeft ze dan echt niemand van haar eigen leeftijd? *behalve louis dan*
0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
- Tiboko
- Poster rang 5

- x 47
- x 1034
hannanaske schreef:
Ze wordt wel gepest op school maar heeft ze dan echt niemand van haar eigen leeftijd? *behalve louis dan*
Heb toch niet de indruk dat ze de laatste tijd nog gepest werd op school. Wel genegeerd, maar dat is dan weer iets anders...
0 x
-
OFWGKTA
- x 435
Maar ze begint wel weer met het op één na beste wat ze kan en dat is zagen. Eerlijk dat gemekker tov Bram. Had ze toch zo moeten weten dat ze elkaar nog amper gingen zien nu hij in de horeca werkt. Dat ze maar snel terug met Lowie begint.Lazylady schreef:Nogal typisch dat je nu weer niemand meer hoort over het feit dat Jana al een pak minder huilt.
0 x
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 692
- x 532
Jana is inderdaad ongelofelijk aan het zeuren. Laat ze blij zijn dat hij werk heeft. 
0 x
-
Summer85
- Poster rang 1

En wat had ze nu verwacht? Ze is 17 jaar en wil perse met Bram al gaan samenwonen alsof ze al 2 volwassenen samen zijn.
Zij moet volledige dagen naar school (want dat doet de gemiddelde 17 jarige nu eenmaal) en Bram moet nu eenmaal werken. Dit vind ik zo'n typisch geval van 'al groot willen zijn' op te jonge leeftijd. Want ook al heeft ze al teveel meegemaakt dat goed is voor een 17 jarige, ze is en blijft nu nog een beetje een puber.
Ik vind het toch bizar dat ze niet gewoon in het huis van haar mama zouden kunnen gaan wonen, dat is er toch nog steeds? Ook al is de mama er nog amper? Als Bram er echt niet wil wonen mét de mama kan hij toch altijd in de Z&Z of bij Jens gaan logeren als de mama weer eens een nachtje thuis is?
Zij moet volledige dagen naar school (want dat doet de gemiddelde 17 jarige nu eenmaal) en Bram moet nu eenmaal werken. Dit vind ik zo'n typisch geval van 'al groot willen zijn' op te jonge leeftijd. Want ook al heeft ze al teveel meegemaakt dat goed is voor een 17 jarige, ze is en blijft nu nog een beetje een puber.
Ik vind het toch bizar dat ze niet gewoon in het huis van haar mama zouden kunnen gaan wonen, dat is er toch nog steeds? Ook al is de mama er nog amper? Als Bram er echt niet wil wonen mét de mama kan hij toch altijd in de Z&Z of bij Jens gaan logeren als de mama weer eens een nachtje thuis is?
0 x
-
nounake
- Poster rang 5

- x 2250
- x 189
Heb toch niet de indruk dat ze de laatste tijd nog gepest werd op school. Wel genegeerd, maar dat is dan weer iets anders...[/quote]
Ze wordt niet genegeerd maar houdt zichzelf totaal afzijdig ! Enkel Louis, nog zo'n associaal geval, komt in haar buurt . Ik versta dat de anderen geen toenadering zoeken met zo'n triestige plant !
Ze wordt niet genegeerd maar houdt zichzelf totaal afzijdig ! Enkel Louis, nog zo'n associaal geval, komt in haar buurt . Ik versta dat de anderen geen toenadering zoeken met zo'n triestige plant !
0 x
-
Sanneke
- Poster rang 1

- x 7
- x 6
Dat huis is al helemaal vergeten, vermoed ik. Want de laatste keer dat Ellen er was, logeerde zij zelfs in de Zus & Zo (of was ze uiteindelijk dezelfde dag alweer weg?)...Summer85 schreef: Ik vind het toch bizar dat ze niet gewoon in het huis van haar mama zouden kunnen gaan wonen, dat is er toch nog steeds? Ook al is de mama er nog amper? Als Bram er echt niet wil wonen mét de mama kan hij toch altijd in de Z&Z of bij Jens gaan logeren als de mama weer eens een nachtje thuis is?
0 x
Sanne
- Amiche
- Poster rang 2

Ik heb de indruk dat de schrijvers die hele mama vergeten, m.u.v. eentje dan, die haar af en toe laat noemen. Alleen al het feit dat ze er tijdens de affaire Jack amper was. Dit is wel degene die Jana 16 jaar heeft opgevoed en begeleidt (en net als Mayra perse wilde hebben zonder man, he - er zelfs voor betaald heeft) en ook nog eens een mede-vrouw. Daar kan geen Tibo ooit aan tippen. Daarbij komt dat ma oorspronkelijk niks van Tibo moest hebben en zelfs jaloers was op de aandacht die hij kreeg.
Ik snap echt niks van dat scenario. Hadden ze dan maar besloten om Ellen te laten overlijden ofzo, dan was het fixeren van Jana op 'papa' en boyfriend logischer geweest, toch?
Ik snap echt niks van dat scenario. Hadden ze dan maar besloten om Ellen te laten overlijden ofzo, dan was het fixeren van Jana op 'papa' en boyfriend logischer geweest, toch?
0 x
Bíonn dhá insint ar scéal agus dhá leagan déag ar amhrán
There are two sides to every story & (at least) twelve versions of every song
There are two sides to every story & (at least) twelve versions of every song
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Daar sluit ik me helemaal bij aan. Ik vind het ook allemaal vrij onlogisch om heel eerlijk te zijn.Amiche schreef:Ik snap echt niks van dat scenario. Hadden ze dan maar besloten om Ellen te laten overlijden ofzo, dan was het fixeren van Jana op 'papa' en boyfriend logischer geweest, toch?
Maar goed, het wordt nu wel steeds duidelijker dat er een behoorlijk leeftijdsverschil zit tussen Jana en Bram. Ze passen hoe langer hoe minder bij elkaar, nu de schrijvers er werk van maken hen steeds meer naar hun leeftijd te laten gedragen...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- satine
- Poster rang 5

- x 1663
- x 2568
Haar overdreven 'kijk-eens-hoe-vrolijk-en-vlot-ik-nu-ben' is niet veel beter dan al die tranen.OFWGKTA schreef:Maar ze begint wel weer met het op één na beste wat ze kan en dat is zagen. Eerlijk dat gemekker tov Bram. Had ze toch zo moeten weten dat ze elkaar nog amper gingen zien nu hij in de horeca werkt. Dat ze maar snel terug met Lowie begint.Lazylady schreef:Nogal typisch dat je nu weer niemand meer hoort over het feit dat Jana al een pak minder huilt.
Ik vind haar altijd zo geforceerd.
0 x