Jef Hoogmartens en Maxime De Winne nemen afscheid

Peter Jansens
Poster rang 2
Poster rang 2

Re: Jef Hoogmartens en Maxime De Winne nemen afscheid

Bericht door Peter Jansens »

Ik heb alleen angst dat het inderdaad maar voor 6 maanden is... ...en dat ze daarna terugkomen... ...al dan niet in de vorm van nieuwe acteurs... :lol:
0 x
Niet pikken, wel nitpicken.
annekeHU
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door annekeHU »

Ik zou dat niet erg vinden, dat ze terug komen, in de vorm van nieuwe acteurs.. het lijkt me eerlijk logischer dat ze terugkomen, Franky omdat hij mede-zaakvoerder is, en Tibo omdat hij in de soap een -op dit moment nog steeds minderjarige- dochter heeft rondlopen, naar wie de mama ook alleen maar eventjes omkijkt rap rap tussen 2 zakenreizen door.
0 x
Poolaapje
Poster rang 3
Poster rang 3

Bericht door Poolaapje »

Ik ga gokken dat Franky terugkomt, maar alleen omdat hij onderweg ergens kletterende ruzie gehad heeft met Tibo, die in Amerika wil blijven.
0 x
Afbeelding
Taliver67
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Taliver67 »

Ik denk ook dat op het einde van het seizoen Franky en Tibo blij en vrolijk gaan terugkomen, onherkenbaar voor de kijker, maar iedereen hen in de armen gaat vallen, niet ziende hoe ze veranderd zijn :lol: :eek:
0 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1034

Bericht door Tiboko »

annekeHU schreef:en Tibo omdat hij in de soap een -op dit moment nog steeds minderjarige- dochter heeft rondlopen, naar wie de mama ook alleen maar eventjes omkijkt...
Ik denk dat dàt er voor de scenaristen weinig toe doet, zie Tom die ook nooit meer naar zijn twee nakomelingen omkijkt.
Geen haan die er naar kraait 8)
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Ik denk ook dat ze erge ruzie krijgen onderweg en dan uit elkaar gaan. Als je al zoveel moeilijkheden en strubbelingen als stel hebt gehad, is een half jaar op elkaars lip zitten niet zo'n verstandig besluit.
0 x
Luc
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Luc »

Ik denk dat Jef als acteur misschien nog kan terugkeren als hij zelf wil, hoewel hij al aangaf dat Franky best door iemand anders mocht gespeeld worden. Maxime De Winne hoeft helemaal niet terug te keren.
0 x
Omega
x 435

Bericht door Omega »

Franky is een oerpersonage. Die gaan ze er niet zomaar uitschrijven. Ik vermoed dus ook dat het nog maar eens door een ander personage zal gespeeld worden. Misschien kunnen ze die Josip Koninckx nog eens terugvragen. Die is inmiddels toch meerderjarig.
0 x
Luc
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Luc »

Dat is de slechtste Franky-acteur die ze ooit gehad hebben, vind ik. Daarbij, hij liet zich in de pers niet zo positief uit over zijn (gedwongen) vertrek. Denk dat ze bij de VRT dat ook niet vergeten zijn.
0 x
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

Ik heb ergens gelezen dat de vorige, Braam Verreth, terug zou keren maar wat er van waar is dat weet ik niet. Ik denk niet dat ze er Franky al minstens 6 maanden eruit gaan schrijven als Braam al klaar staat om terug te komen.
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Omega schreef:Franky is een oerpersonage. Die gaan ze er niet zomaar uitschrijven. Ik vermoed dus ook dat het nog maar eens door een ander personage zal gespeeld worden. Misschien kunnen ze die Josip Koninckx nog eens terugvragen. Die is inmiddels toch meerderjarig.
Dat zie ik ook wel zitten. :thumbup: :thumbup: :thumbup:
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Crackers schreef:Ik heb ergens gelezen dat de vorige, Braam Verreth, terug zou keren maar wat er van waar is dat weet ik niet. Ik denk niet dat ze er Franky al minstens 6 maanden eruit gaan schrijven als Braam al klaar staat om terug te komen.
O Nee!!! :scared-eek: :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown:
Laatst gewijzigd door tvx1 op zo 20 okt 2013, 15:11, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
Luc
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Luc »

Crackers schreef:Ik heb ergens gelezen dat de vorige, Braam Verreth, terug zou keren maar wat er van waar is dat weet ik niet. Ik denk niet dat ze er Franky al minstens 6 maanden eruit gaan schrijven als Braam al klaar staat om terug te komen.
Die Braam was toch vertrokken omdat hij de media-aandacht niet aankon ? Nu plots wel ? We hebben hem ook nergens meer zien spelen. Ik veronderstel dat dit een kwakkel is. Ik denk ook wel dat Franky ooit terugkeert al is het maar om Frank en Simonne wat verhaal te geven, maar veel kans dat het weer een andere acteur wordt.
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Luc schreef:
Die Braam was toch vertrokken omdat hij de media-aandacht niet aankon ? Nu plots wel ? We hebben hem ook nergens meer zien spelen. Ik veronderstel dat dit een kwakkel is. Ik denk ook wel dat Franky ooit terugkeert al is het maar om Frank en Simonne wat verhaal te geven, maar veel kans dat het weer een andere acteur wordt.
Braam Verreth wou meer andere dingen doen dan Thuis. En dat lijkt me nu ook niet zo vreemd dat men eens wil veranderen van job. :) En ja, in een theatergezelschap krijg je minder media-aandacht dan als je in een tv-serie meespeelt, maar is wellicht dankbaarder werk. En je bent zeker geen minder acteur omdat je met theater bezig bent, integendeel. :)
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
Gesloten