Slimste mens ter wereld

Vanaf nu discussies, bedenkingen, informatie over andere tv-programma's en langlopende series
Forumregels
Hier kan je praten over allerlei andere tv-programma's.
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Re: Slimste mens ter wereld

Bericht door Crackers »

Wat een kwal die Jan Decock. De evenaar loopt door zijn gat en hij heeft het nog graag ook.
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
exsencon
x 435

Bericht door exsencon »

Arrogant zijn is op zich geen misdaad (alhoewel in onze maatschappij, je weet wel: geen grassprietje hoger dan het andere hé), je moet het natuurlijk ook nog altijd waar maken.
Nu ik ken Jan Decock helemaal niet, dus kan ik er ook niks over zeggen.
0 x
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1003
x 585

Bericht door martha »

alma schreef:irritante mens, die Jan De Cock...

'k heb vandaag toevallig zijn interview in de Humo gelezen en daar kwam hij al als een arrogante kwal over, wat hij nu in De slimste mens ook bewezen heeft :violence-hammer:
juust ook dat artikel in de humo gelezen, :puke-front: Zelfs de zon verdween achter de wolken.

Maar die Johannes is niet veel beter :angry-screaming:
0 x
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1003
x 585

Bericht door martha »

En wat hebben wij bijgeleerd ? Dat een konijn geen knaagdier is maar wel een haasachtige. :denk:
0 x
exsencon
x 435

Bericht door exsencon »

martha schreef:Dat een konijn geen knaagdier is maar wel een haasachtige. :denk:
Neemt niet weg dat het wel een uitzonderlijk "actief" diertje is. :lol:
0 x
alma
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door alma »

martha schreef:Maar die Johannes is niet veel beter :angry-screaming:
goh, daar kan ik nog mee leven, 't is een lelijke mens met een groot gedacht van zijn eigen, maar hij komt toch een tikkeltje sympathieker over vind ik :)
0 x
I think this line is mostly filler
hannanaske
Poster rang 5
Poster rang 5
x 10
x 77

Bericht door hannanaske »

Die Jan De Cock kende de spelregels gewoon niet :lol: Je leest/hoort toch vaak dat men de kandidaten wat pusht om mee te doen aan het spelletje. Sommige bv's doen direct mee, andere moet je 't eerst een paar keer vragen. Die Jan zullen ze waarschijnlijk ook een paar keer gesmeekt hebben. Ik had niet echt het gevoel dat hij echt arrogant wou zijn maar dat het meer gespeeld was allemaal. Het stoorde mij alleszins niet.
Ben trouwens een grote fan van zijn bekende broer: Gerrit de Cock.: zalige drummer! :lol:

Johannes vond ik juist leuk in't spelletje. Beetje kort van antwoorden soms, maar totaaaaaaaaaaal niet arrogant, integendeel zelfs, vond ik.
En lelijkaard, lelijkaard,.... :lol: Johannes is gewoon een artistieke jongen met een alternatievere kledingstijl (wat ik trouwens echt mooi vind passen bij hem :lol: ) Hij heeft wel een bepaalde charisma hoor.

Ik mis hem in't spelletje!

Ben eerder blij dat Gwendolyne eruit ligt. Geen slecht mens, maar gewoon een beetje een grijs persoon, maar ze komt toch terug!
0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
Poolaapje
Poster rang 3
Poster rang 3

Bericht door Poolaapje »

Gert Verhulst heeft van de week de reden gezegd waarom hij niet deelneemt aan de slimste mens. En hij heeft wel gelijk in mijn ogen. Ze kunnen veel te hard manipuleren door oa de foto- en videoronde meteen toe te wijzen aan een kandidaat ipv de kandidaat te laten kiezen.
0 x
Afbeelding
alma
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door alma »

hannanaske schreef:Johannes vond ik juist leuk in't spelletje. Beetje kort van antwoorden soms, maar totaaaaaaaaaaal niet arrogant, integendeel zelfs, vond ik.
En lelijkaard, lelijkaard,.... :lol: Johannes is gewoon een artistieke jongen met een alternatievere kledingstijl (wat ik trouwens echt mooi vind passen bij hem :lol: ) Hij heeft wel een bepaalde charisma hoor.

Ik mis hem in't spelletje!

Ben eerder blij dat Gwendolyne eruit ligt. Geen slecht mens, maar gewoon een beetje een grijs persoon, maar ze komt toch terug!
'k had het dan ook niet over zijn kledingstijl ;)
zijn ogen liggen wat te diep naar mijn zin en er scheelt ook nog iets anders aan zijn gezicht dat ik niet direct kan benoemen...
maar ik vond hem wel sympathiek, helemaal niet arrogant hoor!

Gwendolyn heeft me net heel positief verrast, nooit gedacht dat ze zoveel humor had :)
0 x
I think this line is mostly filler
exsencon
x 435

Bericht door exsencon »

Ja, de slimste mens is gewoon een grote show geworden zonder inhoud.
0 x
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1003
x 585

Bericht door martha »

En die Prem gaat dus door :angry-screaming: Maandag tegen Guy van sande, nog zo'n gezelligaard :roll:
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 697
x 532

Bericht door jessie V. »

Met Guy zal Prem ook wel ruzie maken. Die twee samen gaat nooit goed.
0 x
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1003
x 585

Bericht door martha »

Ik heb gedroomd deze nacht dat VTM een reality reeks kwam maken in mijn huis en dat "Prem" de hoofdvedette was en hier constant aan het brullen en aan het bulderlachen was :lol: Ze hadden gans de straat afgezet met hun straalwagens en er stond overal politie en o.o. hadden zij mijn trap van achter naar voren geplaatst en leek die dus op de trap van bij de bomansen :mrgreen: En ik had plots een supergrote living :lol:
0 x
exsencon
x 435

Bericht door exsencon »

Martha, met Prem, dat moet een nachtmerrie geweest zijn! :lol:
0 x
hannanaske
Poster rang 5
Poster rang 5
x 10
x 77

Bericht door hannanaske »

't Zal wel aan mij liggen maar ik vind Prem nog wel :dance:

Toen hij gisteren in zijn fotoronde over pastagerechten maar 1/10 had en maar brullen en jolig doen, terwijl hij er voor nog zo aan't zeveren was dat hij écht goed kon koken!

Zalig vond ik dat! :lol:
0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
Plaats reactie