Middag afleveringen
Forumregels
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
-
GodAnubis10
- Nog geen rang
Re: Middag afleveringen
De afgelopen 2 afleveringen terug gekeken. En ik blijf me voorlopig concentreren op Peter-Nina-Femke en Bram-Franky-Simonne-Frank. Want dat zijn en vindt ik toch tot nu toe een beetje leukere verhaallijnen in de middag. Heel die adoptiezever ben ik ondertussen weer uitgekeken. Maar dat was destijds toen ook.
0 x
Nergens beter dan Thuis
-
exsencon
- x 435
-
lord F.
- Poster rang 5

een eitje te pellen?exsencon schreef: Nee, wat mij interesseert in de middagafleveringen is de ondergang van Peter want met hem heb ik nog altijd een eitje te pellen!
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
-
exsencon
- x 435
Ja, ik vind dat hij lang niet genoeg geboet heeft voor wat hij vroeger gedaan heeft.lord F. schreef:een eitje te pellen?
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

Een notariaat kwijtspelen en publiekelijk aan de schandpaal genageld worden vind ik anders niet mis qua straf.exsencon schreef:Ja, ik vind dat hij lang niet genoeg geboet heeft voor wat hij vroeger gedaan heeft.lord F. schreef:een eitje te pellen?
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
-
GodAnubis10
- Nog geen rang
En daar geef ik je gelijk in. Lord F.lord F. schreef:Een notariaat kwijtspelen en publiekelijk aan de schandpaal genageld worden vind ik anders niet mis qua straf.exsencon schreef:Ja, ik vind dat hij lang niet genoeg geboet heeft voor wat hij vroeger gedaan heeft.lord F. schreef:een eitje te pellen?
0 x
Nergens beter dan Thuis
-
exsencon
- x 435
Wel, dat is het hem juist. Ik heb dat destijds nooit gezien en het is daarom dat ik daar met ingehouden vreugde op vooruitblik. Juist omdat hij nu eens iets aan de levende lijve (juist een uitdrukking hé) gaat ondervinden. Voor mij is dit nieuw alhoewel ik de grote lijnen uiteraard wel ken. Maar het ZIEN gebeuren,man!lord F. schreef:Een notariaat kwijtspelen en publiekelijk aan de schandpaal genageld worden vind ik anders niet mis qua straf.
0 x
- martha
- Poster rang 5

- x 1003
- x 585
Gisterenavond toch eventjes een *slik* momentje gehad. Ik bekeek de opgenomen middagaflevering van donderdag, die waarin Herman doodgaat. Het deed me denken aan het overlijden van mijn moeder, nu 3 maanden geleden. Toen Herman tegen Bram begon over de rouwmaaltijd en vooraleer hij stierf omhoog keek en een ooiveaar ? een reiger ? zag voorbijvliegen moest ik met tranen in de ogen denken aan die vrijdagnamiddag in het ziekenhuis toen mijn moeder haar laatste woorden waren : hoe de rouwmaaltijd eruit moest zien, waar die gehouden moest worden, en in welke bloes zij begraven wilden worden
en toen mijn broers, zus en ik apart zaten om alles te bespreken zagen wij de mooiste regenboog die wij ooit gezien hebben. Niemand zei iets, iedereen keek. Een paar uur later was mijn moeder er niet meer : 
0 x
-
exsencon
- x 435
Heb zonet gezien dat rosse Nina haar eerste lontje heeft aangestoken. Het is wat ze noemen een "long fuse" maar het brandt wel hé. 
0 x
- Luc
- Poster rang 4

Oh neen, dan zal het niet lang meer duren eer haar bitchmoeder gespeeld door omroepster Andrea zal ten tonele komen.
0 x
-
exsencon
- x 435
- Luc
- Poster rang 4

Wees gerust, ik heb die verhaallijn al totaal uit mijn geheugen gewistexsencon schreef:Andrea? Echt? Die heb ik wel graag. Niks verklappen hé.
0 x
- Crackers
- Poster rang 5

Ik verklap niets maar begin je er al maar aan te ergeren. Het zal je misschien niet verbazen dat Andrea Cronenberghs niet kan acteren, wel ik kan je zeggen dat Thuis nooit een slechtere actrice in huis heeft gehad dan Andrea.exsencon schreef:Andrea? Echt? Die heb ik wel graag. Niks verklappen hé.
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
-
Luc_Bomans
- Poster rang 1

Zo moeder zo dochter, wat de personages betreft. 
0 x
Luckie Luc Bomans de puzzelaar
-
exsencon
- x 435
Kan mss wel zijn (alhoewel) maar ik vind haar wel een zeer "pittig" vrouwtje!Crackers schreef:Ik verklap niets maar begin je er al maar aan te ergeren. Het zal je misschien niet verbazen dat Andrea Cronenberghs niet kan acteren, wel ik kan je zeggen dat Thuis nooit een slechtere actrice in huis heeft gehad dan Andrea.
0 x