Gaat Jens nu ook uit de kast komen ?

Maar het gaat toch allemaal erg snel in Thuis dit seizoen. Tijdens hun tweede 'toevallige' ontmoeting is het al koekenbak... De moordenaar is na amper 2 weken gekend.... Wat een sneltrein!
Gaat Jens nu ook uit de kast komen ?
Weer wat gemist, me dunkt, alhoewel...LeWallon schreef:Hij stond te kussen met Thomas. En volgens mij zal het niet enkel bij kussen blijven aangezien ze aan elkaars broek bezig waren. Bovendien heeft hij ook de afspraak met Tibo gemist.Lazylady schreef:Hoezo? En ik heb dat deel met die Thomas trouwens een beetje gemist denk ik, over dat Franky zei dat hij hetero was.LeWallon schreef:Franky heeft zichzelf serieus in de nesten gewerkt nu.
Tibo belde net toen hij met Thomas naar Jens zijn kamer trok. Waarschijnlijk om te zeggen dat Jana vrij was en hij Franky geweldig graag ziet. (van dat eerste ben ik zeker, dat twee is een gokKwast schreef:Gemist? Tibo kwam niet opdagen
Tweede ontmoeting die wij zien, maar ze hebben samen in de instelling gezeten dus kennen elkaar wel goed (en al langer dan Franky Tibo kent).elsje schreef: Maar het gaat toch allemaal erg snel in Thuis dit seizoen. Tijdens hun tweede 'toevallige' ontmoeting is het al koekenbak... De moordenaar is na amper 2 weken gekend.... Wat een sneltrein!
Ze werden daar Tom en Jerry genoemd, omdat Thomas (Tom) altijd achter Franky (Jerry) aanliep.Peter Jansens schreef:Misschien hebben ze vroeger wel samen de zeep helpen oprapen.
Eerst eens zien of het een éénmalig slippertje wasLazylady schreef:^ Verdorie zeg, ik geloof dat ik echt veel gemist heb... Ze zullen het maandag wel opnieuw tonen zeker?
Moet Thomas trouwens nog geen apart topic krijgen, of is dat nog te vroeg?