Dat is West-Vlaams, Johan. Volgens mij zijn er geen of heel weinig W-Vlamingen in Thuis; daarom valt het nogal op. Dat hij niet kan acteren ben ik wel mee eens...johan1969 schreef:Die agent met zijn baard die t onderzoek leidt. Hij heeft n rare stem, n raar accent, kan niet acteren en toen hij riep dat iedereen naar de Zus en zo moest, dat kwam heel ongeloofwaardig over.
Personage waar ik mij het meest aan erger
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
-
Lazylady
- x 435
Re: Personage waar ik mij het meest aan erger
0 x
-
MOORTGAT
- Nog geen rang
Deze acteur komt uit het Waasland en werd vorig jaar genommineerd in de categorie "Beste Acteur Comedy" op het Internationale Televisiefestival van Monte Carlo.
0 x
-
Lazylady
- x 435
Tiens, ik vond nochtans dat hij West-Vlaams klonk.MOORTGAT schreef:Deze acteur komt uit het Waasland en werd vorig jaar genommineerd in de categorie "Beste Acteur Comedy" op het Internationale Televisiefestival van Monte Carlo.
0 x
-
Lazylady
- x 435
-
Luc_Bomans
- Poster rang 1

Inderdaad, ik zou door die niet graag ondervraagt willen worden. Zoals hij daar zat tijdens sommige ondervragingen en met zijn javanaiske in zijn hand en met een gezicht tot op zijn tenen, ik zou al snel

0 x
Luckie Luc Bomans de puzzelaar
-
Het huis
- x 435
Ik heb ook al een hekel aan die inspecteur. En zou dus ook niet ondervraagd willen worden door hem.
0 x
-
Het huis
- x 435
Ik denk dat het Witse nummero 2 is geworden. Heb wel bij veel andere tv-series betere ondervragingen gezien. Hij kwam zo houterig over.
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

Goh, ik vind die inspecteur nu net nog plezant gezien hij er zo arrogant uitziet. 
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
-
Lazylady
- x 435
Als hij wat beter acteerde misschien... Iedereen vergelijkt hem hier met Witse, maar ik vind die toch een pak beter.lord F. schreef:Goh, ik vind die inspecteur nu net nog plezant gezien hij er zo arrogant uitziet.
0 x
-
Luc_Bomans
- Poster rang 1

Zijn lang gezicht heeft er in elk geval iets van weg. 
0 x
- martha
- Poster rang 5

- x 976
- x 579
Die inspecteur Stoop heeft al eens meegedaan; ik denk dat het wijlen Rieka was die opmerkte dat hij de verlamde echtgenoot speelde in "Red Sonja".
En Lazylady, ik ben ook van de west-vlaanders dus heb nog eens goed geluisterd en ik hoor toch helemaal geen westvlaamse klanken.
En Lazylady, ik ben ook van de west-vlaanders dus heb nog eens goed geluisterd en ik hoor toch helemaal geen westvlaamse klanken.
0 x
-
Lazylady
- x 435
Maar het is toch ook geen Antwerps of iets in die richting?martha schreef:En Lazylady, ik ben ook van de west-vlaanders dus heb nog eens goed geluisterd en ik hoor toch helemaal geen westvlaamse klanken.
0 x
-
Luc_Bomans
- Poster rang 1

Dat vind ik er zo 'arrogant' aan, dat je er nooit een intonatie of gevoel aan kunt verbinden.
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

Hij speelde een plant in Red Sonja.martha schreef:Die inspecteur Stoop heeft al eens meegedaan; ik denk dat het wijlen Rieka was die opmerkte dat hij de verlamde echtgenoot speelde in "Red Sonja".
In Thuis vind ik hem niet zo slecht spelen, toch niet slechter dan de rest van de cast.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- Thuisforum
- Administrator

- x 9
- x 63
Het topic van Inspecteur Stoop is terug van onder het stof gehaald, het staat * hier *
Edit: hij is zelfs 'Hoofd'inspecteur...
Edit: hij is zelfs 'Hoofd'inspecteur...
0 x