Wie heeft het gedaan?
-
Devilex
- Poster rang 1

Re: Wie heeft het gedaan?
Luc lag aan de kant van het plein waar de auto's weg rijden van de werk, want ik neem aan dat het aan beide kanten van dat plein eenrichtingsverkeer is. Als hij al omver gereden is dan is dat door iemand die weg reed uit de kerk. Enfin Femke kan het dus al niet meer zijn want die zal dus op een andere manier de doos indraaien.
Tibo is het ook niet, ligt te veel voor de hand. Wie weet is het Ellen wel niet die Luc heeft geslagen met dat stuk ijzer?
Tibo is het ook niet, ligt te veel voor de hand. Wie weet is het Ellen wel niet die Luc heeft geslagen met dat stuk ijzer?
0 x
- johan1969
- Poster rang 5

- x 26
- x 276
-
Sanneke
- Poster rang 1

- x 7
- x 6
Ze hebben nu iedereen ondervraagd die in de kerk was, wat logisch is, want dat zijn de mensen die Luc gevonden hebben. Maar als deze mensen echt allemaal in de kerk waren (wij weten dat er een paar laatkomers waren) en als het dan ook echt tijdens de mis gebeurd is, dan moet het dus wel iemand anders geweest zijn... Misschien moeten ze maar eens met de omwonenden gaan praten.
Was Yvette niet thuis? Dan heeft die misschien wel door het raam gekeken en alles zien gebeuren.
Was Yvette niet thuis? Dan heeft die misschien wel door het raam gekeken en alles zien gebeuren.
0 x
Sanne
-
Taliver67
- Poster rang 1

Waar ik het ergens niet meer snap is, dat ze een buis vinden (wapen waarmee er geslagen werd ??) BINNEN in de ruimte waar Luc verbleef, maar dat Luc zelf op straat lag. Waar is het dan gebeurd ? Is hij misschien nog zelf om hulp gaan zoeken, en uiteindelijk neergevallen ? Maar dan is de straat niet de "plaats delict". (men zei dan de enkelband van Eddy gedetecteerd werd op de plaats delict,maar waar is dat dan, binnen of buiten op straat ?) Is Luc de dader nog gevolgd terwijl die naar de kerk vluchtte ??? Lijkt mij straf, met een schedelfractuur..
0 x
-
Luc_Bomans
- Poster rang 1

Voorlopig de straat, waar hij gevonden is. Er is nu gisteren ook een ketinkje gevonden in Sanitechniek met de assen van Jack, dus is Bram of Jana daar ook geweest en Jana was bij Lowie gaan vragen waar Luc was, dus...
0 x
Luckie Luc Bomans de puzzelaar
-
Poolaapje
- Poster rang 3

Ik denk dat er meerdere daders zijn.
Bijvoorbeeld dat er wel een gevecht is geweest tussen Tibo en Luc, maar dat Tibo hem wel levend heeft achtergelaten. En dat er nadat Tibo wegging iemand heel hard met die loden pijp (Cluedo ftw!) op zijn achterhoofd geslagen heeft. Daar moet je niet zo sterk voor zijn, dus dat kan evengoed Jana geweest zijn. Maar dat vind ik te voorspelbaar omdat het Jana's ketting was die gevonden is gisteren, Bram had de zijne nog aan op het feest. Denk wel dat Jana erbij was toen Tibo en Luc gevochten hebben.
Mijn gok: Julia met de loden pijp terwijl Lowie toekijkt.
Bijvoorbeeld dat er wel een gevecht is geweest tussen Tibo en Luc, maar dat Tibo hem wel levend heeft achtergelaten. En dat er nadat Tibo wegging iemand heel hard met die loden pijp (Cluedo ftw!) op zijn achterhoofd geslagen heeft. Daar moet je niet zo sterk voor zijn, dus dat kan evengoed Jana geweest zijn. Maar dat vind ik te voorspelbaar omdat het Jana's ketting was die gevonden is gisteren, Bram had de zijne nog aan op het feest. Denk wel dat Jana erbij was toen Tibo en Luc gevochten hebben.
Mijn gok: Julia met de loden pijp terwijl Lowie toekijkt.
0 x

-
Luc_Bomans
- Poster rang 1

Dat Jana haar ketting gevonden is bewijst alleen dat ze in Sanitechniek is geweest, maar daarom misschien nog niet op straat, tenzij ze Luc achtervolgd heeft. Mijn opinie: Tibo heeft Luc toch geslagen en Jana was erbij. Ze kwamen samen de kerk binnen terwijl ze op verschillend tijdstip uit Zus en Zo vertrokken waren
en Jana vloog Bram meteen in de armen toen ze hem zag.
Moderator bericht:
Spoilertag mag enkel en alleen gebruikt worden in het Subforum 'Andere TV-programma's'.
Alle spoilers over Thuis enkel in het Spoiler-subforum.
Alle spoilers over Thuis enkel in het Spoiler-subforum.
0 x
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 697
- x 532
-
Devilex
- Poster rang 1

Ze zullen toch wel zoeken naar vingerafdrukken op dat stuk buis zeker? Van Bram zullen ze daar wel genoeg afdrukken vinden want hij heeft Luc geholpen met heel de verhuis.
0 x
-
Lazylady
- x 435
Ik dacht even dat hij Jana probeerde te beschermen, want zij trok ook zo'n "gezicht"...
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

Ik dacht eerst nog aan Franky omdat het minst waarschijnlijk zou zijn, maar nu denk ik toch dat het Lowietje is door z'n gedrag.
Julia zie ik er toch niet toe in staat.
Julia zie ik er toch niet toe in staat.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- martha
- Poster rang 5

- x 1003
- x 585
Inspecteur Stoop zal nog veel PV's mogen typen als hij de ganse cast van Thuis zal moeten ondervragen 
0 x
-
Luc_Bomans
- Poster rang 1

- Crackers
- Poster rang 5

Heel dat gedoe met vingerafdrukken is er bij de haren bij gesleurd. Bram werkte in Sanitechniek, Tibo en Franky woonden er, Jana heeft er ook lang gewoond en kwam er vaak haar vader opzoeken, voor Frank en Eddy was Sanitechniek ook als een duiventil. Lowie en in mindere mate Julia kwamen er ook geregeld over de vloer. Logisch dus dat er dan overal vingerafdrukken van al die personages te vinden zijn in Sanitechniek.Devilex schreef:Ze zullen toch wel zoeken naar vingerafdrukken op dat stuk buis zeker? Van Bram zullen ze daar wel genoeg afdrukken vinden want hij heeft Luc geholpen met heel de verhuis.
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
-
Luc_Bomans
- Poster rang 1

Daar gaan ze niet veel bewijzen, denk ik. 
0 x