hoe hebben jullie het Thuis-forum ontdekt ?

martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1002
x 585

hoe hebben jullie het Thuis-forum ontdekt ?

Bericht door martha »

Ik heb het Thuis-forum ontdekt doordat ik in de Humo in een intervieuw met Jef Hoogmartens las dat er veel gemengde en vooral negatieve reacties waren op het Thuis forum over het feit dat hij de rol van Frankietje had overgenomen van zijn voorganger. Ikke wist niet dat er een Thuis-forum, gegoogeld en kijk, ik ben er nog en blijf het een plezierig forum vinden :thumbup:

Ondanks het feit dat er wel eens een of andere zeveraar de boel wil verpesten :silent:

In het begin vond ik het een serieus forum doch in de twee jaren dat ik hier nu ben, is er toch wel ruimte gekomen om lekker ironisch te doen en niet alles in Thuis au-serieux te nemen.
0 x
Lazylady
x 435

Re: hoe hebben jullie het Thuis-forum ontdekt ?

Bericht door Lazylady »

Google *verbazing alom* 8)

Om het nog eventjes over die negatieve kritiek te hebben (die heb ik toen net gemist, gelukkig): echt zielig van mensen om zich met zoiets bezig te houden en ik heb het niet alleen over dit forum.
0 x
Mona'ke
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Mona'ke »

Goh... geen idee eigenlijk. Is ook al lang geleden. ;)
0 x
exsencon
x 435

Bericht door exsencon »

Ik ben op het forum terechtgekomen omdat ik nooit geziene episodes van Thuis wou ophalen, jammer genoeg niet mogelijk because of VRT. Maar ik ben wel blijven "plakken". :mrgreen:
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 697
x 532

Bericht door jessie V. »

Ik weet het ook niet meer. Ook al lang geleden. Een paar dagen voor jou Mona' ke
0 x
Matthi
Administrator
Administrator
x 3
x 2

Bericht door Matthi »

Ik ben er volgens mij ook via Google lang geleden voor het eerst opgekomen...
0 x
Houd de thuisfansite in de gaten voor alle nieuwtjes rondom 'thuis'. | Volg ons via facebook om steeds op de hoogte te blijven van het recentste ‘thuisnieuws’.
Poolaapje
Poster rang 3
Poster rang 3

Bericht door Poolaapje »

Ook via google, ik zocht een manier om Thuis ook op kot te kunnen volgen via laptop en zo hier verzeilt geraakt en niet meer vertrokken. Lang enkel maar gelezen en uiteindelijk toch beginnen posten.
0 x
Afbeelding
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

goh, lang lang geleden eens ontdekt dat je kon discussiëren over Thuis op de TV1-website (je weet wel, vroeger heette één nog TV1 met een logo met een zonnetje). Een redelijk wanordelijk forum waar vooral op elkaar gescholden werd en geen te stichtende praat verkocht werd. Op de duur begon je daar op dezelfde manier te schelden, alleen maar om eens uit te testen hoe erop gereageerd zou worden (alles was toch anoniem). :)

En toen verkondigde iemand dat ze een eigen Thuisforum gestart was. Voorzichtig daar toch eens gaan kijken en me bijna direct er ook ingeschreven. In het begin met praktisch geen volk, maar dat veranderde toen TV1 hun eigen fora opdoekte. En vanaf dan eigenlijk alle evoluties van het forum meegemaakt oa zelfs met een noodforum toen het Thuisforum even plat lag terwijl de Administratrice op reis was en een aantal forummeetings.
En plots zijn we bijna 9 jaar later. :)
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
qlql
Nog geen rang

Bericht door qlql »

Ik zocht een manier om thuis op kot te kunnen kijken en toen vond ik dit op google!
0 x
Kimmeke
Poster rang 4
Poster rang 4
x 1

Bericht door Kimmeke »

Simpel google en thuis forum gezocht in het geval moest dit bestaan en jawel het bestond :)
Ik was hier vroeger ook al lid (andere nickname) rond 2007 maar ineens kwam ik hier niet meer (geen idee waarom) tot over 2 jaar heb ik mij terug lid gemaakt :thumbup:
0 x
HSH
Nog geen rang

Bericht door HSH »

Vreemd genoeg zag ik op Facebook eerst iets staan over de nieuwe 'Familie'-fansite, maar ik fan wel ben van beide soaps.
Ik dacht: als 'Familie' zo'n forum heeft, moet 'Thuis' er ook zeker een hebben en dus ben ik via Google hier terecht gekomen.
0 x
Het huis
x 435

Bericht door Het huis »

Het is al een tijd geleden. Maar ik ben via google naar Thuisforum gaan zoeken. Toen eerst gewoon een tijd meegelezen en daarna zelf aangemeld.
0 x
Sanneke
Poster rang 1
Poster rang 1
x 7
x 6

Bericht door Sanneke »

Als ik me niet vergis, was dat via het forum van Wel jong, niet hetero.
In de tijd dat Ann en Manon net samen waren, werd daar veel gepost over Thuis. Op een bepaald moment heeft iemand daar verwezen naar dit forum. En zo ben ik dan naar hier gekomen.

Na een tijdje te zijn weggeweest van het forum, ben ik hier teruggekomen op zoek naar spoilers. Op de website waar ik die meestal las, werden ze niet meer gepost (of pas op het laatste moment) en hier staan ze wel altijd.
0 x
Sanne
ikke
x 435

Bericht door ikke »

per ongeluk, ik was aan het googelen en had in de zoekopdracht iets geschreven van thuis.
0 x
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

Op facebook volgen almaar meer mensen de Thuis-pagina terwijl het bezoekersaantal op het forum achteruit lijkt te gaan. Hoe komt dit?
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
Gesloten