Luc Bomans (Mark Willems)
- Crackers
- Poster rang 5

Re: Luc Bomans (Mark Willems)
Volgens mij is het duidelijk: je zag een boom en een auto en daartussen lag Luc. Luc is gewoon van de weg gemaaid.
Het was een grijze Peugeot!
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
-
exsencon
- x 435
Met dat verschil dat in het geval van Mike de kijker al wist wie het was, de personages niet (behalve de dader).
Wie rijdt er met een grijze Peugeot in Thuis?
Wie rijdt er met een grijze Peugeot in Thuis?
0 x
-
Jana_tje
- Nog geen rang
- x 18
- x 1
-
thuisfan4life99
- Nog geen rang
-
exsencon
- x 435
Toch wel je zag Eric een mes in de Mike zijn rug planten terwijl Femke op de grond lag te kuchen.
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

nee, dat zagen we later in de flash-backs.exsencon schreef:Toch wel je zag Eric een mes in de Mike zijn rug planten terwijl Femke op de grond lag te kuchen.
Ok, als je toen wat rekenwerk maakte kwam je wel gauw uit bij Eric, maar voor sommigen was dat toch verrassend.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- hannanaske
- Poster rang 5

- x 10
- x 77
Kom kom! 't Is toch duidelijk wie de dader is?
De vader van Emma en Stan! Hij heeft al es bewezen hoe hij mensen vlak voor een wagen ineen kan slaan.
En die kleine Sandrine vertrouw ik ook niet! Zeker zijn handlanger
De vader van Emma en Stan! Hij heeft al es bewezen hoe hij mensen vlak voor een wagen ineen kan slaan.
En die kleine Sandrine vertrouw ik ook niet! Zeker zijn handlanger
0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
-
Poolaapje
- Poster rang 3

Vergeet de Witte Rus niet die Frank heeft leren kennen in de gevangenis in het lijstje van mogelijk daders. 
0 x

- Crackers
- Poster rang 5

En die Voordeckers.Poolaapje schreef:Vergeet de Witte Rus niet die Frank heeft leren kennen in de gevangenis in het lijstje van mogelijk daders.
En die kandidaat-koper van het huis (naam vergeten). Misschien was die kwaad omdat in het zoekertje stond "dubbel glas" en toen hij er aan kwam... zag hij zonder glas
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5

- x 47
- x 1039
Crackers schreef:En die Voordeckers.Poolaapje schreef:Vergeet de Witte Rus niet die Frank heeft leren kennen in de gevangenis in het lijstje van mogelijk daders.
En die kandidaat-koper van het huis (naam vergeten). Misschien was die kwaad omdat in het zoekertje stond "dubbel glas" en toen hij er aan kwam... zag hij zonder glas
Allez, de dader is Yvette en ze deed het voor de ogen van Tim, zodoende zal ze vanaf september in de prison zitten en dat is niks te vroeg. Leo had gelijk om het gekke mens te dumpen, anders was hij wellicht het slachtoffer geweest
0 x
- Crackers
- Poster rang 5

Het kan niet voor de ogen van Tim zijn geweest want die was op zijn appartement aan het razen over de gevonden predictor.
Er is gewoon een zware tak op de kop van Luc gevallen
Er is gewoon een zware tak op de kop van Luc gevallen
0 x
-
Jolanda_tje
- x 435
Ze zullen wel met zen allen een mep hebben gegeven
Hahaha toen luc daar met schrik naast dat raam ging staan heel goed geacteerd!
Hahaha toen luc daar met schrik naast dat raam ging staan heel goed geacteerd!
0 x
-
tvx1
- x 435
In dat geval gok ik op Tim of Kurt !Crackers schreef:Volgens mij is het duidelijk: je zag een boom en een auto en daartussen lag Luc. Luc is gewoon van de weg gemaaid.
0 x
-
Lazylady
- x 435
Of misschien een item voor "Wat niet klopt in Thuis".annekeHU schreef:Bram had wel een andere trui aan, toen hij na de mis toekwam... Bij het begin van de aflevering een rode, op het einde een grijze... Was de rode vuil geworden bij het vechten met Luc?
0 x
-
Jolanda_tje
- x 435
Luc werd eerst in elkaar geklopt door tibo of bram of jana of lowie want franky zei dat tibo bij bram was dus die waren allemaal samen. Toen wou luc vluchten met zijn auto maar kwam hij iemand tegen frank? Eddy?
Mijn persoonlijke visie
Mijn persoonlijke visie
0 x