Inhoud laatste afleveringen - thuisdag 2013
-
pauldeboeck
- Nog geen rang
Re: Inhoud laatste afleveringen - thuisdag 2013
mag ik ook een pm, bedankt. sorry niet meer nodig, bedankt in ieder geval.
0 x
-
renee from ze café
- Nog geen rang
Voor volgend seizoen weten we al enkele dingen zeker:
1) Peggy komt er zeker achter dat Peter haar bedrogen heeft. Vraag is of ze hem kan vergeven.
2) Peter komt er zeker achter dat Femke zwanger is. Gezien zijn grote kinderwens denk ik dat hij zeker niet zal willen dat Femke arbortus pleegt. Echter, thuis kennende zal er wel een abortus of miskraam aan te pas komen (zekerheid nr 3), ook al omdat Vanya Wellens, hoewel ze echt zwanger is, niet zwanger ging zijn in de serie. Hoe zal de reactie van Tim en Peggy zijn?
Zal het volgende seizoen ook zo voorspelbaar zijn al het voorgaande?
1) Peggy komt er zeker achter dat Peter haar bedrogen heeft. Vraag is of ze hem kan vergeven.
2) Peter komt er zeker achter dat Femke zwanger is. Gezien zijn grote kinderwens denk ik dat hij zeker niet zal willen dat Femke arbortus pleegt. Echter, thuis kennende zal er wel een abortus of miskraam aan te pas komen (zekerheid nr 3), ook al omdat Vanya Wellens, hoewel ze echt zwanger is, niet zwanger ging zijn in de serie. Hoe zal de reactie van Tim en Peggy zijn?
Zal het volgende seizoen ook zo voorspelbaar zijn al het voorgaande?
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1678
- x 2598
Een abortus is snel gebeurd hoor - en Femke hoeft aan niemand toestemming te vragen.
Dus, als Tim die zwangerschapstest NIET zou vinden, hoeft niemand dit ooit te weten, ook P&P niet.
Dus, als Tim die zwangerschapstest NIET zou vinden, hoeft niemand dit ooit te weten, ook P&P niet.
0 x
-
maartenB
- Poster rang 1

Is ze wel zwanger? De test zegt van wel maar die kan fout zijn natuurlijk. Al is de kans klein, trouwens ze kan ook al enige tijd ver zijn. Zoals jana, waardoor het wel van Tim zal zijn.
0 x
oost west Thuis aan't zwembad het best.
-
Lazylady
- x 435
Beetje flauw dit toch oh-zo-fameuze topic. Op de eerste pagina's stond blijkbaar niets dan geheimzinnigheid. Heb ik dit topic daarom een hele week genegeerd?
Ach ja.
Ach ja.
0 x
-
FlowerPower89
- Nog geen rang
Volgens mij is Yvette de dader! Zij was de enige die zowel in de kerk als rond die auto nergens te zien was!
0 x
-
osssver
- Nog geen rang
-
robmolle
- Nog geen rang
Ja, ik heb Yvette toch ook in de kerk gezien.
Ik denk dat Jana Luc is gaan aanvallen, maar dat Luc zich wou verdedigen en Jana nogal hardhandig vast had. Op dat moment is Tibo gekomen. Die heeft Luc van Jana weg getrokken en dan is er een gevecht ontstaan waarbij Tibo Luc nogal hardhandig heeft aangepakt.
Maar het zou sowieso ook helemaal anders gegaan kunnen zijn.
Franky denk ik niet, hoe kwaad hij ook op Luc is. Hij zei toch tegen Bram dat je een moord niet oplost met een andere moord.
Tenzij een ultieme confrontatie tussen Franky en Luc zwaar uit de hand is gelopen en Franky Luc nogal hardhandig heeft aangepakt. Bram heeft dit gezie en neemt in het volgende seizoen de schuld op zich. Zo krijgen we een beetje het gene wat er gebeurd is toen Bram Frank heeft neergestoken en Franky de schuld op zich nam. Maar dit keer dus Bram die opdraait voor iets wat Franky heeft gedaan.
Ik denk dat Jana Luc is gaan aanvallen, maar dat Luc zich wou verdedigen en Jana nogal hardhandig vast had. Op dat moment is Tibo gekomen. Die heeft Luc van Jana weg getrokken en dan is er een gevecht ontstaan waarbij Tibo Luc nogal hardhandig heeft aangepakt.
Maar het zou sowieso ook helemaal anders gegaan kunnen zijn.
Franky denk ik niet, hoe kwaad hij ook op Luc is. Hij zei toch tegen Bram dat je een moord niet oplost met een andere moord.
Tenzij een ultieme confrontatie tussen Franky en Luc zwaar uit de hand is gelopen en Franky Luc nogal hardhandig heeft aangepakt. Bram heeft dit gezie en neemt in het volgende seizoen de schuld op zich. Zo krijgen we een beetje het gene wat er gebeurd is toen Bram Frank heeft neergestoken en Franky de schuld op zich nam. Maar dit keer dus Bram die opdraait voor iets wat Franky heeft gedaan.
0 x
-
robmolle
- Nog geen rang
Of er zijn verschillende mensen die eens goed op Luc hebben gebeukt en ze houden allemaal samen hun mond.
Ik herinner me zo een aflevering van Flikken waarin bijna een hele wijk een lastige buurtbewoner in elkaar timmerde, omdat die in een dronken toestand ook nog een klein jongetje uit de buurt had omver gereden. Waarna de hele buurt angstvallig zijn mond hield.
Ik herinner me zo een aflevering van Flikken waarin bijna een hele wijk een lastige buurtbewoner in elkaar timmerde, omdat die in een dronken toestand ook nog een klein jongetje uit de buurt had omver gereden. Waarna de hele buurt angstvallig zijn mond hield.
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5

- x 47
- x 1041
Het maakt allemaal toch niks uit, in september zijn het weer allemaal goede vriendjes en begint het gesjoemel en geknoei weer van vooraf aan. De acteurs worden wel ouder, maar ze verliezen hun streken nooit 
0 x
- Seraph
- Poster rang 1

Volgens mij gaan de verdachten elkaar indekken of de schuld voor zich opnemen, waardoor we een tijdje niet echt gaan weten wat er juist wel of niet is gebeurd ^^
0 x
In a time of war it isn't about who's right, it's about who's left.
- Seraph
- Poster rang 1

En ik verwacht van seizoen 19 en 20 de beste!Spoed schreef:Volgens mij gaan de verdachten elkaar indekken of de schuld voor zich opnemen, waardoor we een tijdje niet echt gaan weten wat er juist wel of niet is gebeurd ^^
0 x
In a time of war it isn't about who's right, it's about who's left.
-
phhome
- Nog geen rang
Op 2 september zal blijken dat Luc nog een beetje ademt. De ambulance wordt er bij gehaald. Djoelia zit aan het ziekenhuisbed. Luc geneest, maar zal zich moeten verantwoorden voor de boiler. De "schuldige" wordt nooit gevonden.
0 x
-
Nele_
- Nog geen rang
Mijn broer heeft onlangs gefigureerd in een scène voor volgend seizoen en hij wist mij te vertellen of Luc al dan niet nog leeft 
0 x
-
dan123
- Nog geen rang
En mag/wil je dat ook verklappen?Nele_ schreef:Mijn broer heeft onlangs gefigureerd in een scène voor volgend seizoen en hij wist mij te vertellen of Luc al dan niet nog leeft
0 x