Bram Schepers (Bert Verbeke)
- martha
- Poster rang 5
- x 972
- x 577
Re: Bram Schepers (Bert Verbeke)
Ipv van dit jaar op het trouwfeest een tjoef op zijn muile te krijgen denk ik dat het Bram zal zijn die iemand een tjoef op diens muile zal geven 

0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Dan zal alles toch snel moeten veranderen, want tot nu toe vindt hij Luc de max, blijkbaar. 

0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Inderdaad... Hij vindt hem zelfs zo geweldig dat hij het maar normaal vindt om de sloten van de deur te veranderen, zodat zijn beste vriend niet eens zijn huis meer binnen kan, zonder daar 1 moment zijn vragen bij te hebben.satine schreef:Dan zal alles toch snel moeten veranderen, want tot nu toe vindt hij Luc de max, blijkbaar.

Ik begrijp dat Bram het moeilijk heeft, en ik snap ook nog wel dat hij niet meteen gelooft dat Luc de hoofdschuldige is in heel dat boilerverhaal. Maar dat hij niet eens naar Franky wil luisteren en Luc zowat als reddende engel beschouwt, dat gaat er bij mij niet in eigenlijk.

0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
- x 435
Ik vind Bram echt als een klein kind reageren. Eigenlijk vind ik hem altijd wel een soort klein kind, maar ja; nu krijg ik vast al z'n fans tegen mij!
Franky deed redelijk, maar nu gaat hij hem ook nog eens een schuldgevoel geven. Proficiat.
Franky deed redelijk, maar nu gaat hij hem ook nog eens een schuldgevoel geven. Proficiat.
0 x
-
- Poster rang 1
Vanwaar trouwens die plotse haat tegenover Franky? Als ik me niet vergis was Franky er ook bij in het ziekenhuis enzo, dus eigenlijk hoeft die haat jegens Franky niet.
0 x
- Sans
- Poster rang 1
Ik hoop dat Bram snel inziet dat Luc hem rond z'n vinger heeft gedraaid & dat hij zijn beste vriend beter wat meer krediet had gegeven. Ik kan er ook niet bij hoe Bram totaal niet luistert naar Franky. Luc is idd zowat een heilige in Bram z'n ogen. 

0 x
-
- x 435
- Sans
- Poster rang 1
- Ganja
- Poster rang 3
Wel dat vraag ik me ook de hele tijd af. En waarom zegt Bram gij waart er niet voor mij terwijl inderdaad Franky wel veel in het ziekenhuis zat toen Jana daar lag. Raar verhaalDevilex schreef:Vanwaar trouwens die plotse haat tegenover Franky? Als ik me niet vergis was Franky er ook bij in het ziekenhuis enzo, dus eigenlijk hoeft die haat jegens Franky niet.

0 x
-
- x 435
-
- Poster rang 4
Waar is nu dat inzicht van Jana die zogezegd nadenkt en Bram zijn oogkleppen weg zou nemen.
Raar (in Thuis natuurlijk niet ) dat die geen contact met Tibo hebben sinds die de waarheid kent ?
Raar (in Thuis natuurlijk niet ) dat die geen contact met Tibo hebben sinds die de waarheid kent ?
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 47
- x 1034
Dat is omdat ze van de directie van Thuis pas in de laatste aflevering op Luc zijn gezicht mogen slaan, anders valt de hele finale in duigenranske schreef:Waar is nu dat inzicht van Jana die zogezegd nadenkt en Bram zijn oogkleppen weg zou nemen.

Soit, het zal wel meegevallen zijn, want op de Thuisdag leek hij volgens de foto's toch wel springlevend.
Oeps, het is waarschijnlijk maar alsof

0 x
- Sans
- Poster rang 1
Ja maar Franky & Tibo zijn naar de Zus&Zo geweest om het hen te vertellen maar ze waren er toen niet geloof ik en toen heeft Waldek hen overtuigd van ermee te wachten... Vandaar dat Jana ook nog steeds denkt dat Luc er niks mee te maken heeft. En als Franky het toch probeert te vertellen aan Bram dan luistert die gewoonweg niet.ranske schreef:Waar is nu dat inzicht van Jana die zogezegd nadenkt en Bram zijn oogkleppen weg zou nemen.
0 x
-
- x 435
Eeeergh wat een onnozel klein kind is dat toch eigenlijk zeg...
En ik vind het ook heel slecht gespeeld.
En ik vind het ook heel slecht gespeeld.

0 x