Julia Van Capelle (Myriam Bronzwaar)
-
ranske
- Poster rang 4

Re: Julia Van Capelle (Myriam Bronzwaar)
De inhoud van die brief was nieuw voor mij vanwege een tijd niet gekeken.
Nu ben ik bang dat Luc een gevaar is voor Julia, tot alles instaat om Lowie terug te krijgen.
Wie weet liet hij al een dubbel maken van die sleutels ?
Nu ben ik bang dat Luc een gevaar is voor Julia, tot alles instaat om Lowie terug te krijgen.
0 x
-
Jolanda_tje
- x 435
- Tiboko
- Poster rang 5

- x 47
- x 1034
Ik denk niet dat Julia zal proberen om Luc bij Lowie weg te houden, ze zei zelf tegen Lowie dat hij misschien toch eens de versie van Luc moest aanhoren, quote "het is en blijft toch uw vader"...ranske schreef:De inhoud van die brief was nieuw voor mij vanwege een tijd niet gekeken.
0 x
-
Poolaapje
- Poster rang 3

Julia, Julia, Julia toch, die mens komt 1 keer met u praten en ge zijt al aan het bijdraaien. Ze hadden u beter nog wat meer schrik aangejaagd.
0 x

-
Devilex
- Poster rang 1

Ik hoop maar dat Lowie zich niet laat ompraten, trouwens Luc nogmaals met alles laten wegkomen zou bij de kijker niet goed overkomen.
0 x
- Sans
- Poster rang 1

Niet te geloven dat Julia al dreigt bij te draaien wat Luc betreft.. En dan zegt ze nog zoiets als: wat maakt het eigenlijk nog uit wat de waarheid is, of wie de waarheid spreekt? Julia is echt wanhopig en zielig zo. 
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

Toch begrijpbaar? Ze is smoorverliefd geweest op hem. Na de eerste schok van die brief weet ze nog niet wie die Leontien eigenlijk was.Sans schreef:Niet te geloven dat Julia al dreigt bij te draaien wat Luc betreft.. En dan zegt ze nog zoiets als: wat maakt het eigenlijk nog uit wat de waarheid is, of wie de waarheid spreekt? Julia is echt wanhopig en zielig zo.
(niet dat ik Luc verdedig, laat dat duidelijk zijn
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- Sans
- Poster rang 1

Ja das waar. Zo verliefd dat ze lang niks wou geloven van wat iedereen haar vertelde over Luc.lord F. schreef:Toch begrijpbaar? Ze is smoorverliefd geweest op hem. Na de eerste schok van die brief weet ze nog niet wie die Leontien eigenlijk was.Sans schreef:Niet te geloven dat Julia al dreigt bij te draaien wat Luc betreft.. En dan zegt ze nog zoiets als: wat maakt het eigenlijk nog uit wat de waarheid is, of wie de waarheid spreekt? Julia is echt wanhopig en zielig zo.
(niet dat ik Luc verdedig, laat dat duidelijk zijn)
Maar toch.. Zoiets zeggen in het bijzijn van Lowie. Ze suggereerde min of meer dat Leontien mogelijk gelogen heeft in haar brief. Simonne heeft haar gezegd dat het allemaal waar was.. Zij is toch haar beste vriendin. Die gaat toch niet alles uit haar duim zuigen é. Waar rook is is vuur. Julia kwam mij veel te vergevingsgezind over. Als ze nu al moest bijdraaien..
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

Maar ja, Simonne is wel samen met de grootste vijand van Luc ... 
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- Crackers
- Poster rang 5

Kort geleden werd Julia dom of naief genoemd en toen zei ik nog dat dit helemaal niet waar is. Ik moet mijn mening nu wel helemaal herzien. Ik heb nog nooit iemand zo dom gezien, enfin nog één iemand dommer maar dat is in mijn privésfeer.
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
- Tiboko
- Poster rang 5

- x 47
- x 1034
Moet natuurlijk wel zeggen dat zij de enige in Thuis is die geen negatieve ervaringen heeft met Luc. Hij is altijd poeslief geweest voor haar en dus is het logisch dat ze maar niet wil geloven dat hij écht zo slecht is als iedereen wel zegt.
0 x
- martha
- Poster rang 5

- x 975
- x 579
Ach Julia, ze heeft enkel Luc gekend die zorgzaam voor haar was, die haar de nare ervaring met Guy heeft doen vergeten en getroost. Ze is nog maar 1 jaar samen met Luc dus er zit nog niet de spreekwoordelijke sleet op. Ze had er 7 jaar al mee moeten leven, hij zou dan gevlogen zijn denk ik. Julia is ook zo'n type die niet alleen kan zijn. Haar dochters zijn het huis uit, Lowieke die zal ook wel verhuizen naar Frank & Simonne en dan wacht haar de grote eenzaamheid thuis.
Ik ken ook zo'n onnozele : die moet en zal een vent hebben, wat hij ook uitspookt, ze blijft achter zijn gat lopen. Relatieverslaafd noem ik dat.
0 x
-
exsencon
- x 435
Ja en de mannen in Thuis die ze nog kan hebben lopen ook niet meer zo dik hé. Mss tijd voor een nieuw personage?
0 x