Tom De Decker (Wim Stevens)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Plaats reactie
exsencon
x 435

Re: Tom De Decker (Wim Stevens)

Bericht door exsencon »

Eddy ipv van Lynn, ja zeg!!! Jullie willen dat advocatenkantoor echt naar de haaien helpen!
Ik zie eerder een nieuwe mysterieuze blonde. :whistle: :whistle: :whistle:
0 x
Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Kwast »

Afbeelding

Goed idee van die blonde
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"

You can have it all, my empire of dirt
Poolaapje
Poster rang 3
Poster rang 3

Bericht door Poolaapje »

Een studentenjobke voor Jana misschien?
0 x
Afbeelding
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1034

Bericht door Tiboko »

Femke die eindelijk haar diploma heeft gehaald en even naar de jobbegeleiding is geweest?

Dat wicht kan toch niet eeuwig bij Simonne blijven kuisen.

Trouwens, Tom is me dunkt een van de weinige mannen in Thuis die ze nog niet heeft gehad :lol:
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

exsencon schreef:Eddy ipv van Lynn, ja zeg!!! Jullie willen dat advocatenkantoor echt naar de haaien helpen!
Ik zie eerder een nieuwe mysterieuze blonde. :whistle: :whistle: :whistle:
Of ze kunnen één van de vroegere assistentes recycleren. Aisha, Saskia, Barbara, Nina,... Kortom: keuze genoeg!
0 x
exsencon
x 435

Bericht door exsencon »

Ik houd het bij mijn blonde met een zwaar verleden, 2-3 seizoenen.
0 x
Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Kwast »

We hebben hier in Nederland nog een bimbo voorradig genaamd Britt. Een vreselijk debiel achterlijk snolletje met een afgrijselijk accent. Lijkt mij wel kek als nieuw delletje voor Tom. Zoiets afgrijselijk, dat kan nog voor vonken gaan zorgen. Overigens zie ik Femke niet voor mij als assistente van Tom. Femke ook niet, zij heeft immers een strafblad dus kan sowieso niet voor Tom werken, o nee grapje... in Thuis kan alles.
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"

You can have it all, my empire of dirt
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Wie is Barbara ?
0 x
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

Ooit de secretaresse van Tom en Peter geweest.

Afbeelding
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
Flannery
Nog geen rang

Bericht door Flannery »

Tom zou de kinderen van Judith in een elatie er wel bijnemen... 'k vind anders dat hij aan Sandrine praktisch geen aandacht meer besteedt, dat was vroeger toch een beetje anders... :think:
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

johan1969 schreef:Wie is Barbara ?
Momenteel doet ze in de middagafleveringen mee...
0 x
Flannery
Nog geen rang

Bericht door Flannery »

Het zal alleszins een medewerkster moeten zijn met de nodige kwalificaties, ik geloof dat je daar iets van rechtspraktijk voor gestudeerd moet hebben, niet enkel secretariaatswerk, en zo loopt er niemand rond in THUIS... :problem:
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Goed zo Tom, alweer eens heel slim geweest.
0 x
exsencon
x 435

Bericht door exsencon »

Eindelijk nog eens een klein goed puntje voor Tom. Hij vertelt Peter van het gesjoemel van Luc en van de geldenveloppe. Peter zit daar uiteraard verveeld mee. Wat moet hij nu doen? Van de andere kant heeft Tom zich weer eens in de nesten gewerkt waar hij nog maar net uit was. Wat als lieve Judith dit verneemt? We weten allemaal dat beroepsgeheim niet bestaat in Thuis.
0 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1034

Bericht door Tiboko »

exsencon schreef:Eindelijk nog eens een klein goed puntje voor Tom. Hij vertelt Peter van het gesjoemel van Luc en van de geldenveloppe. Peter zit daar uiteraard verveeld mee. Wat moet hij nu doen? Van de andere kant heeft Tom zich weer eens in de nesten gewerkt waar hij nog maar net uit was. Wat als lieve Judith dit verneemt? We weten allemaal dat beroepsgeheim niet bestaat in Thuis.

Alweer een zware beroepsfout, terwijl hij nog maar net geleden geschorst is geweest :D

Als je als klant vertrouwelijke info aan je advocaat geeft en hij dat aanvaardt, hij bovendien ook nog goede raad geeft hoe je je sjoemelende werknemers moet aanpakken (Tom: Luc, maak foto's van hen, zodat je bewijs hebt!!!!!), daarna diezelfde Luc adviseert om de namaakspullen stilletjes te laten verdwijnen voor de politie komt, zijn bewijsmateriaal in bewaring neemt (usb stick) - mag je dan achteraf diezelfde "bezwarende" informatie aan de tegenpartij cadeau doen? Waar is zijn zwijgplicht???

Als Luc straks Courtois als advocaat neemt en deze versie van de feiten geeft, dan hangt snuggere Tom alsnog, bye bye carrière. Of wacht: een gunstige wind zal die usb stick anoniem op het poliiekantoor laten arriveren, want Tom (die écht wel zijn leven gebeterd heeft, zegt men) heeft er écht niks mee te maken hoor.

De hypocriet :thumbdown:
0 x
Plaats reactie