Ik zie eerder een nieuwe mysterieuze blonde.
Tom De Decker (Wim Stevens)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
-
exsencon
- x 435
Re: Tom De Decker (Wim Stevens)
Eddy ipv van Lynn, ja zeg!!! Jullie willen dat advocatenkantoor echt naar de haaien helpen!

0 x
- Kwast
- Poster rang 5

Goed idee van die blonde
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
-
Poolaapje
- Poster rang 3

- Tiboko
- Poster rang 5

- x 47
- x 1034
Femke die eindelijk haar diploma heeft gehaald en even naar de jobbegeleiding is geweest?
Dat wicht kan toch niet eeuwig bij Simonne blijven kuisen.
Trouwens, Tom is me dunkt een van de weinige mannen in Thuis die ze nog niet heeft gehad
Dat wicht kan toch niet eeuwig bij Simonne blijven kuisen.
Trouwens, Tom is me dunkt een van de weinige mannen in Thuis die ze nog niet heeft gehad
0 x
-
tvx1
- x 435
Of ze kunnen één van de vroegere assistentes recycleren. Aisha, Saskia, Barbara, Nina,... Kortom: keuze genoeg!exsencon schreef:Eddy ipv van Lynn, ja zeg!!! Jullie willen dat advocatenkantoor echt naar de haaien helpen!
Ik zie eerder een nieuwe mysterieuze blonde.![]()
![]()
0 x
-
exsencon
- x 435
Ik houd het bij mijn blonde met een zwaar verleden, 2-3 seizoenen.
0 x
- Kwast
- Poster rang 5

We hebben hier in Nederland nog een bimbo voorradig genaamd Britt. Een vreselijk debiel achterlijk snolletje met een afgrijselijk accent. Lijkt mij wel kek als nieuw delletje voor Tom. Zoiets afgrijselijk, dat kan nog voor vonken gaan zorgen. Overigens zie ik Femke niet voor mij als assistente van Tom. Femke ook niet, zij heeft immers een strafblad dus kan sowieso niet voor Tom werken, o nee grapje... in Thuis kan alles.
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
- johan1969
- Poster rang 5

- x 26
- x 276
- Crackers
- Poster rang 5

Ooit de secretaresse van Tom en Peter geweest.

0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
- Flannery
- Nog geen rang
Tom zou de kinderen van Judith in een elatie er wel bijnemen... 'k vind anders dat hij aan Sandrine praktisch geen aandacht meer besteedt, dat was vroeger toch een beetje anders... 
0 x
-
tvx1
- x 435
Momenteel doet ze in de middagafleveringen mee...johan1969 schreef:Wie is Barbara ?
0 x
- Flannery
- Nog geen rang
Het zal alleszins een medewerkster moeten zijn met de nodige kwalificaties, ik geloof dat je daar iets van rechtspraktijk voor gestudeerd moet hebben, niet enkel secretariaatswerk, en zo loopt er niemand rond in THUIS... 
0 x
-
Lazylady
- x 435
-
exsencon
- x 435
Eindelijk nog eens een klein goed puntje voor Tom. Hij vertelt Peter van het gesjoemel van Luc en van de geldenveloppe. Peter zit daar uiteraard verveeld mee. Wat moet hij nu doen? Van de andere kant heeft Tom zich weer eens in de nesten gewerkt waar hij nog maar net uit was. Wat als lieve Judith dit verneemt? We weten allemaal dat beroepsgeheim niet bestaat in Thuis.
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5

- x 47
- x 1034
exsencon schreef:Eindelijk nog eens een klein goed puntje voor Tom. Hij vertelt Peter van het gesjoemel van Luc en van de geldenveloppe. Peter zit daar uiteraard verveeld mee. Wat moet hij nu doen? Van de andere kant heeft Tom zich weer eens in de nesten gewerkt waar hij nog maar net uit was. Wat als lieve Judith dit verneemt? We weten allemaal dat beroepsgeheim niet bestaat in Thuis.
Alweer een zware beroepsfout, terwijl hij nog maar net geleden geschorst is geweest
Als je als klant vertrouwelijke info aan je advocaat geeft en hij dat aanvaardt, hij bovendien ook nog goede raad geeft hoe je je sjoemelende werknemers moet aanpakken (Tom: Luc, maak foto's van hen, zodat je bewijs hebt!!!!!), daarna diezelfde Luc adviseert om de namaakspullen stilletjes te laten verdwijnen voor de politie komt, zijn bewijsmateriaal in bewaring neemt (usb stick) - mag je dan achteraf diezelfde "bezwarende" informatie aan de tegenpartij cadeau doen? Waar is zijn zwijgplicht???
Als Luc straks Courtois als advocaat neemt en deze versie van de feiten geeft, dan hangt snuggere Tom alsnog, bye bye carrière. Of wacht: een gunstige wind zal die usb stick anoniem op het poliiekantoor laten arriveren, want Tom (die écht wel zijn leven gebeterd heeft, zegt men) heeft er écht niks mee te maken hoor.
De hypocriet
0 x