Tom De Decker (Wim Stevens)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Plaats reactie
Lazylady
x 435

Re: Tom De Decker (Wim Stevens)

Bericht door Lazylady »

Allebei tegelijk beginnen... Groter cliché kan weer niet.
0 x
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

Wat een idioterie! Lynn beschuldigt Tom valselijk van verkrachting, haalt heel zijn privéleven onderuit. De mensen zeggen waar rook is is vuur en dat manneke is in hun ogen een verkrachter. Lynn haalt ook heel zijn professionele leven onderuit, stuurt naar het hele adressenbestand een mail dat Tom een verkrachter is: Tom de Dekstier. Ze sleept hem voor de rechtbank en had bijna zijn hele carriere verpest. Hij had het er zelfs bijna voor over dat zijn moeder met Ivo zou trouwen.

En drie dagen na het proces staat Lynn aan zijn deur en hij excuseert zichzelf nog bijna. Ongeloofwaardiger is Thuis bijna nog nooit geweest.
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
Poolaapje
Poster rang 3
Poster rang 3

Bericht door Poolaapje »

Hij beseft dat hij zelf ook fouten heeft gemaakt tegenover haar. Vond het wel mooi van Lynn dat ze de moed had om in zijn gezicht haar verontschuldigingen te komen aanbieden. Vind daar niets ongeloofwaardig aan eigenlijk.
0 x
Afbeelding
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

Stel je zelf eens in de plaats. Iemand sleept jou voor de rechtbank voor vermeende verkrachting terwijl jij en hij/zij heel goed weten dat het verzonnen is. Ga je dan drie dagen later zeggen: "ach ja het was toch ook een beetje mijn schuld, zand er over." Ik kan zelf goed vergeven en vergeten denk ik, maar dit zou ik toch niet zo maar kunnen slikken.
0 x
Davidje
Nog geen rang

Bericht door Davidje »

Tom heeft zich niet verontschuldigd voor die verkrachting eh. Veel van wat Ivo zei in de rechtbank was eigenlijk waar: hij heeft Lynn wel degelijk als een stuk stront behandeld en zich gedragen als een eersteklas smeerlap. Hij heeft haar dan wel niet verkracht, hij heeft haar wel gebruikt op een niet zo mooie manier.
Er is toch niets ongeloofwaardig aan Tom die dat eindelijk eens beseft? Ik vond het wel mooi.
0 x
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

Davidje schreef:Tom heeft zich niet verontschuldigd voor die verkrachting eh. Veel van wat Ivo zei in de rechtbank was eigenlijk waar: hij heeft Lynn wel degelijk als een stuk stront behandeld en zich gedragen als een eersteklas smeerlap. Hij heeft haar dan wel niet verkracht, hij heeft haar wel gebruikt op een niet zo mooie manier.
Er is toch niets ongeloofwaardig aan Tom die dat eindelijk eens beseft? Ik vond het wel mooi.
Er is nog nooit iemand voor de rechtbank gedaagd omdat hij iemand op een smerige manier heeft gedumpt nadat ze met wederzijdse toestemming seks hebben gehad. Het lijkt mij ook niet echt een strafbaar feit te zijn.
0 x
Poolaapje
Poster rang 3
Poster rang 3

Bericht door Poolaapje »

Lieve Crackers, ze wilden Lynn gewoon op een mooie manier afscheid laten nemen en Tom ook in een goed daglicht stellen en te laten zien dat hij ook zijn fouten kan inzien en de mogelijkheid heeft om Judith-waardig te worden.
0 x
Afbeelding
Davidje
Nog geen rang

Bericht door Davidje »

Crackers schreef:
Davidje schreef:Tom heeft zich niet verontschuldigd voor die verkrachting eh. Veel van wat Ivo zei in de rechtbank was eigenlijk waar: hij heeft Lynn wel degelijk als een stuk stront behandeld en zich gedragen als een eersteklas smeerlap. Hij heeft haar dan wel niet verkracht, hij heeft haar wel gebruikt op een niet zo mooie manier.
Er is nog nooit iemand voor de rechtbank gedaagd omdat hij iemand op een smerige manier heeft gedumpt nadat ze met wederzijdse toestemming seks hebben gehad. Het lijkt mij ook niet echt een strafbaar feit te zijn.
Dat heb ik ook nergens beweerd.
0 x
Davidje
Nog geen rang

Bericht door Davidje »

Poolaapje schreef:Lieve Crackers, ze wilden Lynn gewoon op een mooie manier afscheid laten nemen en Tom ook in een goed daglicht stellen en te laten zien dat hij ook zijn fouten kan inzien en de mogelijkheid heeft om Judith-waardig te worden.
Dit.
0 x
Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Kwast »

Ik heb een heel stuk gemist van Thuis omdat ik met vakantie ben geweest maar ik vond Tom vandaag wel schappelijk in het gesprek met Lynn.
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"

You can have it all, my empire of dirt
exsencon
x 435

Bericht door exsencon »

Ja,je zou haast zeggen dat hij terug begon te twijfelen ofdat het hormonenpeil weer begon te stijgen! :lol:
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Net nu er iets groeit (?) met Judith. Maar zo kennen we Tom.
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Ik vraag mij af wie de vacature van Lynn in het advocatenkantoor gaat komen opvullen ? Een terugkeer van Barbara misschien ? :whistle:
0 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1034

Bericht door Tiboko »

Kandidaten genoeg hé, al is de vraag of een van hen geschikt is :lol:

-Een van de drie dokters, want als ik me niet vergis werd Judith aangetrokken omdat Geert vertrok, nu hij terug is, zal ieder van hen deeltijds moeten gaan werken - want er zijn nu plots geen dertig procent meer patienten bijgekomen, dus zal er sowieso minder werk zijn voor elk van hen.
-Frank, Bram of Eddy, nu Sanitechniek wèg is, moeten ook zij een nieuwe job zoeken.
-Kurt, die ontslagen is als piloot...

Of ze kunnen kleine Britney een tijdsprongeke à la Lowieke geven, plots twaalf jaar ouder, kan ze in september meteen in de dans springen als nieuwe stagiaire...
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Tiboko schreef:Kandidaten genoeg hé, al is de vraag of een van hen geschikt is :lol:

-Een van de drie dokters, want als ik me niet vergis werd Judith aangetrokken omdat Geert vertrok, nu hij terug is, zal ieder van hen deeltijds moeten gaan werken - want er zijn nu plots geen dertig procent meer patienten bijgekomen, dus zal er sowieso minder werk zijn voor elk van hen.
-Frank, Bram of Eddy, nu Sanitechniek wèg is, moeten ook zij een nieuwe job zoeken.
-Kurt, die ontslagen is als piloot...

Of ze kunnen kleine Britney een tijdsprongeke à la Lowieke geven, plots twaalf jaar ouder, kan ze in september meteen in de dans springen als nieuwe stagiaire...
Ik vrees dat geen van hen de correcte kwalificaties heeft voor die job. :whistle:
0 x
Plaats reactie