exsencon schreef:Met zo een dom kieken als Julia weet je nooit. Kan iemand haar neus en haar haren erin wrijven aub?
Julia is geen dom kieken. Ze is gewoon stapelverliefd. De liefde is iets heel speciaals dat je soms niet kan begrijpen en dat soms vreemde dingen met de mensen doet. Zoals bijvoorbeeld iemand blind maken voor de gebreken van haar partner.
Ik ga mee met tx1 !! De scheldtirades aan het adres van Julia, 't begint een beetje afgezaagd te worden...
Daar sluit ik me ook bij aan. Bovendien heeft niemand Julia gewaarschuwd toen ze wat met Luc begon. Ook beste vriendin Simonneke niet. Het is pas nu er gerotzooi is, dat Simonne Julia wijst op het feit dat Luc totaal niet te vertrouwen is. Ik kan me voorstellen dat Simonneke in Julia's ogen op dit moment niet echt objectief over komt... Ik ben dan ook benieuwd wat ze doet, als de brief van Leontien boven water zou komen. Die zet de zaken (hopelijk) in een heel ander licht.
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Ik dacht nochtans dat Simonne in het begin een paar voorzichtige pogingen heeft gedaan, om Julia te waarschuwen, maar dat die toen reeds zodanig in haar zevende hemel zat ( na de miserie met Guy), dat ze toen al niet wou luisteren...(maar het kan zijn dat ik me vergis hoor.)
Christel schreef:Daar sluit ik me ook bij aan. Bovendien heeft niemand Julia gewaarschuwd toen ze wat met Luc begon. Ook beste vriendin Simonneke niet. Het is pas nu er gerotzooi is, dat Simonne Julia wijst op het feit dat Luc totaal niet te vertrouwen is. Ik kan me voorstellen dat Simonneke in Julia's ogen op dit moment niet echt objectief over komt... Ik ben dan ook benieuwd wat ze doet, als de brief van Leontien boven water zou komen. Die zet de zaken (hopelijk) in een heel ander licht.
Ze heeft indertijd niets gezegd tegen Julia omdat ze dacht dat Luc oprecht veranderd was, dat hij niet meer die gewetenloze Luc was die Leontien probeerde te interneren. Ze heeft hem dus het voordeel van de twijfel gegeven. Ik denkt dat het samenzijn op allerheiligen en het gezamenlijke kerstdiner daar het bewijs van waren. Nu dat Luc het tegendeel bewezen heeft wil ze Julia de waarheid doen inzien voor het nog erger wordt.
Dit is echt wel het grootste breekpunt. Volgens mij weet Julia het maar al te goed, maar wil ze niet van die roze wolk afdonderen. Ze wíl het gewoon niet weten.
... en nu is het bewijsstuk nog weg ook!!! Of hebben ze nog een kopie?!
Heu, ze heeft het in twee gescheurd en in de vuilbak gegooid. Dat wil niet zeggen dat zij...of iemand anders het alsnog niet gaat lezen. Waren er trouwens geen 1000 of zo kopies?
Julia weet dat Simonneke die brief niet zomaar brengt en blijft bij haar keuze.
Dat is niet eens een keuze voor Luc. Nee, die kiest voor zichzelf ten koste van veel.
Ze zal straks raar opkijken, nog even geduld.