Jana Blomaert (Joy Anna Thielemans)

Gesloten
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 975
x 579

Re: Jana Blomaert (Joy Anna Thielemans)

Bericht door martha »

Fifieke : :romance-kisscheek:
0 x
Flannery
Nog geen rang

Bericht door Flannery »

Die wispulturigheid lijkt me toch eerder verbonden met haar leeftijd dan met het begrip labiliteit :problem:
0 x
Poolaapje
Poster rang 3
Poster rang 3

Bericht door Poolaapje »

En ze zit op een emotionele rollercoaster, dan kan je niet normaal denken.
0 x
Afbeelding
Flannery
Nog geen rang

Bericht door Flannery »

Jana heeft gisteren wel getoond hoe slim ze het allemaal doorziet, ze slikt alles wat Luc zegt voor zoete koek, slimmer dan Bram? Toch nog even afwachten... :think:
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Is dat nu tegenwoordig de gewoonte dat leerlingen van secundaire scholen als ze een uurtje geen les hebben of niet mogen meedoen dat ze dan even de school uit mogen en naar huis mogen ? Jana doet dit geregeld en vroeger deden Paulien, Katrien en Franky dat ook. Ik heb mijn middelbare schooltijd nog niet zo lang achter mij en in de scholen waar ik geweest ben kon daar toch geen sprake van zijn!
0 x
Poolaapje
Poster rang 3
Poster rang 3

Bericht door Poolaapje »

Als je een middagpas had, mocht je bij ons op school buiten. In het zesde mocht iedereen van dat jaar buiten tijdens de middag. Als wij een zevende uur geen les hadden, hadden wij gewoon studie en dan durfden ze al eens vroeger stoppen. Maar bij een achtste uur dat wegviel mochten we wel naar huis.
0 x
Afbeelding
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Poolaapje schreef:Als je een middagpas had, mocht je bij ons op school buiten. In het zesde mocht iedereen van dat jaar buiten tijdens de middag. Als wij een zevende uur geen les hadden, hadden wij gewoon studie en dan durfden ze al eens vroeger stoppen. Maar bij een achtste uur dat wegviel mochten we wel naar huis.
Bij mij was er ook zo een systeem met een middagpas. Maar Jana kwam in de aflevering van vandaag even naar huis omdat ze tijdens de les L.O. niet mag meedoen. En is het eerder gebeurd dat ze snel even naar huis kwam als er een leerkracht ziek was en ze dus een uurtje studie had. Dat lijkt mij toch zeer onwaarschijnlijk dat zoiets echt gebeurt ?
0 x
Sanneke
Poster rang 1
Poster rang 1
x 7
x 6

Bericht door Sanneke »

Bij ons was het geen probleem om de school uit te gaan als je geen les had (of in de middagpauze), maar dat was wel in Nederland.
0 x
Sanne
Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Kwast »

Nee hoor, bij ons mocht je als je geen lessen had ook de weide wereld in
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"

You can have it all, my empire of dirt
Mona'ke
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Mona'ke »

In mijn (katholieke) school, mochten wij nooit buiten. En als wij eens niet konden meedoen met LO, moesten we gewoon aan de zijkant gaan zitten en de les volgen.
7de lesuur: Altijd studie (tot de schoolbel ging)
8ste lesuur: Mochten we wel naar huis bij afwezigheid leerkracht

's Middags mocht de derde graad ook buiten school gaan eten, maar oh wee als je 1 sec. te laat terug binnen was. Dan kon je naar het secretariaat met je agenda om een nota te laten inschrijven (en 3x te laat = strafstudie).
(heb ik gelukkig nooit voor gehad. Maar ik ben ook liever 10 min. te vroeg dan 1 sec. te laat. ;) )

De school van Jana zal soepel zijn in zijn reglement zeker?
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Mona'ke schreef:In mijn (katholieke) school, mochten wij nooit buiten. En als wij eens niet konden meedoen met LO, moesten we gewoon aan de zijkant gaan zitten en de les volgen.
7de lesuur: Altijd studie (tot de schoolbel ging)
8ste lesuur: Mochten we wel naar huis bij afwezigheid leerkracht

's Middags mocht de derde graad ook buiten school gaan eten, maar oh wee als je 1 sec. te laat terug binnen was. Dan kon je naar het secretariaat met je agenda om een nota te laten inschrijven (en 3x te laat = strafstudie).
(heb ik gelukkig nooit voor gehad. Maar ik ben ook liever 10 min. te vroeg dan 1 sec. te laat. )

De school van Jana zal soepel zijn in zijn reglement zeker?
Op mijn (ook katholieke) school was het zo ongeveer hetzelfde als bij u. Al mocht iedereen die een middagpas had wel thuis gaan eten 's middags. Niet alleen de derde graad. De leerlingen van het zesde middelbaar mochten wel naar huis als de les van het 7e uur niet doorging. Maar alle ouders moesten daar in het begin van het schooljaar wel een document voor ondertekenen om dat toe te staan. Ze moesten ook allemaal akkoord gaan. Als de ouders van één leerling niet akkoord waren gegaan hadden we dat niet gemogen. Gelukkig is dat niet gebeurd. Een 8e lesuur hebben we nooit gehad. Wel een 5e lesuur op woensdag.
0 x
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 975
x 579

Bericht door martha »

Ik vraag me af hoe Jana zal reageren als zij de ware toedracht en de betrokkenheid van Luc zal kennen :denk:
0 x
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

Als wij niet konden mee doen aan de LO les moesten we een doktersbrief hebben en moesten we tijdens de LO les ook aan de kant blijven zitten en een opstel schrijven waar je thuis zelfs nog moest aan verder werken, bijvoorbeeld over "de evolutie van de basketbal door de jaren heen"

On topic over Jana: het is een tijd geleden dat ik haar nog heb zien huilen, misschien is ze ziek

:denk:
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 975
x 579

Bericht door martha »

Quote van Jana vrijdagavond : "ik kan niet meer wenen want ik heb geen tranen meer". :shock: :happy-cheerleaderkid:
0 x
Luc_Bomans
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Luc_Bomans »

Huilebalken hebben we toch al genoeg in Thuis. :mrgreen:
0 x
Luckie Luc Bomans de puzzelaar
Gesloten