Tibo Timmermans (Maxime De Winne)
- Kwast
- Poster rang 5
Re: Tibo Timmermans (Maxime De Winne)
Tibo heeft toch al die tijd geen hoge dunk van Bram gehad?! Al die opmerkingen, de gespeelde vriendelijkheid...
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Schandalig waar hij aan denkt, op een moment dat iedereen rouwt en Bram net afscheid heeft genomen van zijn kind. Al zou hij een fout gemaakt hebben, dan nog heeft hij dit nooit gewild, dat mag toch wel duidelijk zijn inmiddels. Tibo liet zich weer eens van zijn akeligste kant zien.
Om over die tenenkrommend slechte "snotterscène" aan het begin van de aflevering vanavond nog maar te zwijgen. Veel slechter wordt het volgens mij niet...

Om over die tenenkrommend slechte "snotterscène" aan het begin van de aflevering vanavond nog maar te zwijgen. Veel slechter wordt het volgens mij niet...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
- x 435
wel neen, op dat moment gaan de raarste dingen door je hoofd malen. Het is eigenlijk heel erg duidelijk dat tibo pijn heeft en veel verdriet. Het is niet alleen het lief van Bram maar ook TIBO's dochter die in het ziekenhuis ligt. Daar lijkt niemand hier bij stil te staan. Het zal maar jouw kind wezen ...Christel schreef:Schandalig waar hij aan denkt, op een moment dat iedereen rouwt en Bram net afscheid heeft genomen van zijn kind. Al zou hij een fout gemaakt hebben, dan nog heeft hij dit nooit gewild, dat mag toch wel duidelijk zijn inmiddels. Tibo liet zich weer eens van zijn akeligste kant zien.![]()
0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Natuurlijk is het Tibo's dochter die daar ligt, maar zij zal wakker worden, dat weten ze toch al. En dat het kindje gestorven is, is ook verschrikkelijk voor de opa uiteraard.olly schreef:wel neen, op dat moment gaan de raarste dingen door je hoofd malen. Het is eigenlijk heel erg duidelijk dat tibo pijn heeft en veel verdriet. Het is niet alleen het lief van Bram maar ook TIBO's dochter die in het ziekenhuis ligt. Daar lijkt niemand hier bij stil te staan. Het zal maar jouw kind wezen ...Christel schreef:Schandalig waar hij aan denkt, op een moment dat iedereen rouwt en Bram net afscheid heeft genomen van zijn kind. Al zou hij een fout gemaakt hebben, dan nog heeft hij dit nooit gewild, dat mag toch wel duidelijk zijn inmiddels. Tibo liet zich weer eens van zijn akeligste kant zien.![]()
Maar het is wel weer typisch Tibo die bij thuiskomst - een moment dat hij juist die malende dingen in zijn hoofd tot rust kan laten komen - meteen een "schuldige" begint aan te wijzen. Hij moet en zal een zondebok hebben en hij kijkt er totaal niet naar hoe anderen eraan toe zijn. ZIJN gevoel moet eruit, en wat anderen daarmee doen is hun probleem.
Dan vond ik hem heel wat menselijker in het ziekenhuis, toen hij voor Bram regelde dat hij hun kind nog even kon zien. Zo kan het dus ook...soms...

0 x
-
- Nog geen rang
Dan nog, hij kan zoiets denken, maar dan zeg je het toch niet, zeker niet als er niks bewezen is, hij heeft zelf gezien dat Bram zich schuldig voelt. maar ja, Tibo zeker .....
0 x
-
- x 435
Tibo zou door de grond moeten zakken van schaamte dat hij meteen Bram beschuldigd. Hij weet helemaal niets van loodgieterij af dus zou hij het laten vinden van de schuldige beter overlaten aan diegenen die daar verstand van hebben. Bovendien is Jana hier zelf ook in de fout gegaan.
0 x
- martha
- Poster rang 5
- x 972
- x 577
Christel, waarom de opmerking van de "snotterscène" in kleine lettertjes zetten ? Ik vond het heel heel slecht geacteerd. Dat waren eens krokodillentranen
Ik denk dat iemand het flesje om tranen op te wekken heeft verstopt die dag. Oftewel : Tibo is inderdaad de echte papa van Jana want zij bleit even ongeloofwaardig.

0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Dat staat in kleine lettertjes omdat het aan de acteur ligt en niet aan het personage Tibo, dus in die zin is het een beetje off-topic.martha schreef:Christel, waarom de opmerking van de "snotterscène" in kleine lettertjes zetten ? Ik vond het heel heel slecht geacteerd. Dat waren eens krokodillentranenIk denk dat iemand het flesje om tranen op te wekken heeft verstopt die dag. Oftewel : Tibo is inderdaad de echte papa van Jana want zij bleit even ongeloofwaardig.

Wel een verademing om te zien dat hij in elk geval weer bijgedraaid is qua onhebbelijk gedrag. Tibo die een beetje normaal doet tegen Bram, vind ik toch wel een stuk leuker om naar te kijken.

0 x
-
- x 435
- Crackers
- Poster rang 5
Hoezo?Lazylady schreef:Gaat hij ook weer beginnen vervelend doen...![]()
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
-
- x 435
Dat hij Franky plots verweet dat de hele kwestie hem niets deed. Hij vergeet zeker dat Frank zijn pa is!Crackers schreef:Hoezo?
0 x
- Crackers
- Poster rang 5
En hij had vandaag een dubbele shift zei hij, dat komt weinig voor bij spoedverplegers lijkt mij.
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
-
- x 435
In Thuis kan alles. Als je dat nu nog niet weet dan zal je het nooit wetenCrackers schreef:En hij had vandaag een dubbele shift zei hij, dat komt weinig voor bij spoedverplegers lijkt mij.

0 x
-
- x 435
Zowat het enige dat we in Thuis nog niet gehad hebben (in tegenstelling tot in een andere, niet nader genoemde vlaamse soap) zijn doden die zijn herrezen.OFWGKTA schreef:In Thuis kan alles. Als je dat nu nog niet weet dan zal je het nooit wetenCrackers schreef:En hij had vandaag een dubbele shift zei hij, dat komt weinig voor bij spoedverplegers lijkt mij.
0 x