Frank Bomans (Pol Goossen)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
- Kwast
- Poster rang 5

Re: Frank Bomans (Pol Goossen)
Wat had meneer een grote bek als het ging om de lafheid van Luc! Wat deed meneer zielig en ontdaan door wat er is gebeurd maar als puntje bij paaltje komt is hij al net zo een waardeloze slappe heidezanger als zijn broer. Bah! Ik dacht heel eventjes dat Frank een beter mens was dan Luc maar ze zijn door dezelfde wolf geverfd.
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
-
lord F.
- Poster rang 5

volledig offtopic, maar ik moest toch even googlen wie of wat die heidezangers zijn.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- Kwast
- Poster rang 5

Hahaha geweldig toch!
0 x
-
exsencon
- x 435
- Ganja
- Poster rang 3

Ik had van Frank nooit verwacht dat hij ging samen spannen met Luc tegen Eddy.
Oké hij doet dat voor Simonneke en omdat hij niet wil dat Franky, Tibo, Bram en Jana het te weten komen dat hij er ook mee te maken heeft. Maar eigenlijk maakt dat hem op dit moment even slecht als Luc terwijl Frank anders toch altijd het hart op de juiste plaats had - en oké hij voelt zich schuldig maar dan moet hij daar iets mee doen... BV zijn snot broertje laten vallen en alles opbiechten en zien dat alleen Luc voor alles opdraait ipv Eddy, gewoon omdat Luc altijd met alles weg komt en ook wel eens dik en vet tegen de lamp mag lopen.
Oké hij doet dat voor Simonneke en omdat hij niet wil dat Franky, Tibo, Bram en Jana het te weten komen dat hij er ook mee te maken heeft. Maar eigenlijk maakt dat hem op dit moment even slecht als Luc terwijl Frank anders toch altijd het hart op de juiste plaats had - en oké hij voelt zich schuldig maar dan moet hij daar iets mee doen... BV zijn snot broertje laten vallen en alles opbiechten en zien dat alleen Luc voor alles opdraait ipv Eddy, gewoon omdat Luc altijd met alles weg komt en ook wel eens dik en vet tegen de lamp mag lopen.
0 x
-
tvx1
- x 435
Maar dat is het hem nu net! Luc heeft het zodanig gefoefeld dat er niets kan gedaan worden tegen hem. Frank staat met zijn rug tegen de muur! Hij kan geen kant op en heeft geen andere keus dan met Luc meedoen of anders zal hij zelf voor alles moeten opdraaien. Hij wil zijn Simonneke dat absoluut besparen. Bovendien vind ik dat Frank niet te veel medelijden met Eddy hoort te hebben. Diezelfde Eddy heeft Frank meermaals proberen op te lichten ten tijde van de brouwerij.Ganja schreef:Ik had van Frank nooit verwacht dat hij ging samen spannen met Luc tegen Eddy.
0 x
-
exsencon
- x 435
Frank gaat dit niet volhouden denk ik en zeker niet als hij erachter komt dat Luc ST probeert te verkopen zonder hem iets te zeggen. Dat ge geen medelijden moet hebben met Eddy,daar ben ik mee akkoord.
0 x
-
ranske
- Poster rang 4

Er staan precies al zes potjes op het vuur die bij de seizoensfinale kunnen overkoken. Leugens Luc en Frank komen uit. Djulia ziet de echte Luc. Huwelijken Peggy-Peter en Marianne-Ivo. Medisch rapport Tim. Proces van Tom.
Soms wonderlijk hoe Thuis na een seizoensfinale ongerimpeld doorgaat in het volgende seizoen. Ja, anders haken we af maar Mo en Bianca die vrijwel ongedeerd uit dat accident kwamen was 'n beetje van het goede teveel.
Soms wonderlijk hoe Thuis na een seizoensfinale ongerimpeld doorgaat in het volgende seizoen. Ja, anders haken we af maar Mo en Bianca die vrijwel ongedeerd uit dat accident kwamen was 'n beetje van het goede teveel.
0 x
-
tvx1
- x 435
En Frank vraagt zich niet af waarom daar ineens een papierversnipperaar op het bureau van zijn broer staat ? 
0 x
- Kwast
- Poster rang 5

Frank vraagt zich nooit iets af. Als Frank zich ooit iets in zijn leven had afgevraagd had dat al zo 1 kuub aan tranen van Simonneke gescheeld.
0 x
-
dirk
- Poster rang 1

maar Frank is toch ook 50% eigenaar?exsencon schreef:Frank gaat dit niet volhouden denk ik en zeker niet als hij erachter komt dat Luc ST probeert te verkopen zonder hem iets te zeggen. Dat ge geen medelijden moet hebben met Eddy,daar ben ik mee akkoord.
0 x
-
exsencon
- x 435
Ja,idd dat denk ik ook. Maar Luc denkt mss dat het voor Frank een "offer he can't refuse" is. Alle sporen uitwissen, met de poen aan lopen en Frank met lege handen achterlaten en Eddy in de bak. Dat is zo ongeveer het plan van Luc en wat kan Frank daar aan doen? Hij zou Bram kunnen inlichten over het feit dat Luc absoluut een nepboiler daar wou laten plaatsen en dan geef ik geen eurocent meer voor Luc.
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

welja, dat is het nu net >> alle bewijzen gaan blijkbaar richting Frank wijzen. Om te beginnen al de certificaten.exsencon schreef:Ja,idd dat denk ik ook. Maar Luc denkt mss dat het voor Frank een "offer he can't refuse" is. Alle sporen uitwissen, met de poen aan lopen en Frank met lege handen achterlaten en Eddy in de bak. Dat is zo ongeveer het plan van Luc en wat kan Frank daar aan doen? Hij zou Bram kunnen inlichten over het feit dat Luc absoluut een nepboiler daar wou laten plaatsen en dan geef ik geen eurocent meer voor Luc.
enfin, Luc gaat mss zijn hachje wel redden met al z'n lepe truken, maar benieuwd wat hij nadat alles afgehandeld is precies van plan is want zoveel vrienden gaat hij niet overhouden alleszins.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- Kwast
- Poster rang 5

Frank is niet zo gewiekst als Luc en zal daarom de boot in gaan. 
0 x
-
Devilex
- Poster rang 1

Ik zou de rol van die certificaten en de papierversnipperaar toch eens duidelijk willen zien.
Stak Luc daar deze week nog een bestelbon voor nieuwe boilers ofzo in.
Stak Luc daar deze week nog een bestelbon voor nieuwe boilers ofzo in.
0 x